Welke 10

Reactiescore
2.478
Ola,

Deze nieuwe wereld is veel te inactief voor mij. Ik ben dus weer gaan grabbelen in de oude doos. Het is alweer lang geleden dat er een 'welke 10' topic is gemaakt. Het is dus weer tijd om te kijken wie de meeste veren in zijn/haar achterste kan krijgen.

Het concept: Noem 10 (individuele) spelers op waar jij graag een wereld mee zou willen spelen. Let wel; dit topic is dus niet wereldgericht. Je kunt hier dus gewoon spelers benoemen waar je vroeger mee gespeeld hebt. Ik zal het spits aftrappen.
 
Reactiescore
2.478
1. Roald: Elke stam heeft een leider nodig. Nu deze geweldenaar ook nog op fietsafstand bij mij vandaan woont maakt het het plaatje compleet
2. Emille: Deze man moet je als co hebben als je moet deffen op een account. Hij is er standaard om 05:00, hierdoor geeft hij zijn co's de mogelijkheid om lekker in hun nest te blijven liggen. Terwijl hij het vuile werk opknapt.
3. Laurens: Tja als ik aan een man een, onder aanval liggend, account toevertrouw is dit wel aan mijn oude co lautje
4. Luuk: Mijn luckylucky ieder stam heeft een stille kracht nodig. Naar mijn idee is hij nog altijd een van de meeste onderschatte speler. Dit komt doordat hij amper op het AF te vinden is
5. Ricardo: Mijn co van W49, wat hebben wij daar een leuke tijd op gehad. Heerlijk met deze man kunnen samenwerken.
6. Martijn (meni W22): Elke stam heeft een sfeermaker nodig. Dit is de enige persoon waar ik 2,5k IG PM mee heb gehad in 1 PM wisseling!
7. Andre: Mijn oude kippenvanger van W45, spelen kan hij niet echt, maar proberen zal hij het altijd doen. Ik heb altijd vaderlijke gevoelens jegens hem <3
8. Fabian: Tja als hij ergens zijn schouders onderzet dan lukt alles hem. Zeker met Daniel en Inge als standaard co's. Als jullie drieën nog eens starten, start ik graag met jullie mee
9. Jannick: Elke stam heeft een nachter nodig. Het is jammer dat deze man gestopt is. Al blijft hij mijn eerste keus als ik aan een nachter denk. En niet alleen omdat hij nog altijd 200k PP achter de hand heeft
10. Robin: Heb deze man meegemaakt op W56 en W62, wat een beats is dat. Hij zet zich 200% in en zolang hij motivatie heeft haalt niemand hem in.

Pim als wij nog eens een biertje doen kom jij er ook in voor ;)
 

DeletedUser70541

Guest
Chris Gouwe tijde mee gehad en nog steeds een leuke jongen waar je flink mee kan ouwehoeren, en skills heeft die ook nog!

Thorsten Goed mee samen gespeeld, helaas nu niet actief, maar als die speelt gaat die als een Jekko

Frank Lekker actief baasje, en gewoon goede speler!

Art Goede speler, volwassen en diplomatisch goed. Kan zichzelf goed verwoorden

Daan Weet niet of die nog speelt, super gezellige gast gewoon, goude tijden kerel!

Meester Tuur alles wat hij aanraakt, veranderd in goud

Ramon leuke spontane positieve kerel die altijd wil doorpakken

Rhino, Dieter(DragonCrusher), Pepijn
Super spelers, top top en nog eens top:D
 

DeletedUser77689

Guest
Niks te doen dus hier die van mij

Raymon: mijn all time favoriet, heeft mij en mn stam op mn eerste wereld gered door voor iedere speler te snipen als ze aanval binnen kregen. Dacht dat het een aardigheidje was maar ze deden het als rimspelers om grote stammen zo lang mogelijk op afstand te houden. Sindsdien veel lol mee beleefd, gelukkig voor zijn sociale leven dat hij is gestopt.
Maxime: de trouwe co speler van Raymon, topper die juist tijdens zijn vakantie graag tw speelde. Wereld op zijn kop als je het mij vraagt.
Steven: Wederom gestopt, helaas. Fijnste co speler die ik ooit heb gehad, altijd rustig en serieus. Gezellige vent. Veel van geleerd.
Rogier: Met steven en Rogier leuke tijd gehad, ouwe rakker. Hoop dat het goed gaat met zijn gezinnetje.
Andre: puur voor de gezelligheid. Heb verder geen vertrouwen in zijn skills of dat ie blijft spelen.
Daan: Leukste tegenstander tot nu toe, als stamgenoot ook top.
Cynthia: Gezellige klets, prima deffer. Deze smurfin heeft als voordeel dat ze haar smurfen meeneemt uit smurfenland.
Jos: Rare vogel, geen idee wat er met hem is gebeurd. Leuke leermeester met een pakket handige scripts die ik graag terug zou willen.
Oussama: Hiermee had ik de leukste ruzies :)
Ronald: zelfde verhaal als bij Daan:)

Mocht een van deze lui dit lezen zeg eens hoi :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Chris Gouwe tijde mee gehad en nog steeds een leuke jongen waar je flink mee kan ouwehoeren, en skills heeft die ook nog!

Thorsten Goed mee samen gespeeld, helaas nu niet actief, maar als die speelt gaat die als een Jekko

Frank Lekker actief baasje, en gewoon goede speler!

Art Goede speler, volwassen en diplomatisch goed. Kan zichzelf goed verwoorden

Daan Weet niet of die nog speelt, super gezellige gast gewoon, goude tijden kerel!

Meester Tuur alles wat hij aanraakt, veranderd in goud

Ramon leuke spontane positieve kerel die altijd wil doorpakken

Rhino, Dieter(DragonCrusher), Pepijn
Super spelers, top top en nog eens top:D

Jeetje, dat iemand Dragoncrusher nog kent buiten ik. Dat is al een heel lange tijd geleden :p
 
Bovenaan