Welke 10?

DeletedUser61161

Guest
Ze zullen wel weten wie ik bedoel.

Steff en Roy (duo) W13 ten tijde
Hannes momenteel co- concept of faillure
Dieter-mijn speed maatje!
Sergio en louis (duo) W46
Lorenzo W46 Gamebreak + het teampje op .dk
Giel - Altijd al mijn zwakte geweest
Martijn (Christie Monteiro) en Wouter (Justus08) en Jannick
Wesley en bart (duo) gekend onder speed.us
Castiel. respect!


Respect voor volgende personen:
Davey, Jurgen, Rick, Rubben, Anne, Thomas

Wat een noob lijst.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Reactiescore
603
Ze zullen wel weten wie ik bedoel.

Steff en Roy (duo) W13 ten tijde
Hannes momenteel co- concept of faillure
Dieter-mijn speed maatje!
Sergio en louis (duo) W46
Lorenzo W46 Gamebreak + het teampje op .dk
Giel - Altijd al mijn zwakte geweest
Martijn (Christie Monteiro) en Wouter (Justus08) en Jannick
Wesley en bart (duo) gekend onder speed.us
Castiel. respect!


Respect voor volgende personen:
Davey, Jurgen, Rick, Rubben, Anne, Thomas
:rolleyes: oude tijden.
 
Reactiescore
208
Meh zal ook maar eentje maken.

Hidde (omdat je mijn baas bent zzz)
Erwin (farmbeestje op 48)
Jesse (omdat ze altijd zo lief is voor ons <3)
Steff (aangename gozer en lekker actief)
SjoerT (tja iedereen heeft zen toffe spammert nodig)
Annette (als je erwin pakt moet annette erbij ;) )
Jona (heb nog niet met jou gespeeld maar zou het zeker willen :eek:)
Anne (idem ditto als Jona)
Pim (toffe gozer en zorgt altijd voor de leuke sfeer)
Robin (echt 1 van de aangenaamste TW personen dat ik ken en een echt veteraan)
Jurgen (is ook mijn baas :eek: )
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Meh zal ook maar eentje maken.

Hidde (omdat je mijn baas bent zzz)
Erwin (farmbeestje op 48)
Jesse (omdat ze altijd zo lief is voor ons <3)
Steff (aangename gozer en lekker actief)
SjoerT (tja iedereen heeft zen toffe spammert nodig)
Annette (als je erwin pakt moet annette erbij ;) )
Jona (heb nog niet met jou gespeeld maar zou het zeker willen :eek:)
Anne (idem ditto als Jona)
Pim (toffe gozer en zorgt altijd voor de leuke sfeer)
Robin (echt 1 van de aangenaamste TW personen dat ik ken en een echt veteraan)
Jurgen (is ook mijn baas :eek: )

Waarom schrijft iedereen Steff? :p
But thanks bro ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ga proberen om een lijst zonder Rhei spelers te maken, want dat is te gemakkelijk.


1) Allereerst Naevius, ik weet dat het account wordt afgewimpeld als egoist, interner en weet ik veel wat, maar ik heb hen als prettige stamgenoten meegemaakt tijdens de relatief korte tijd dat ik W45 gespeeld heb/speel. Ik zou dat graag langduriger doen.

2)
Diego the Demolisher, Ik had de afgelopen classic prettig contact met Mats ondanks dat hij mijn vijand was en ook op deze wereld vond ik het contact prettig. Wat betreft skills zit het ook wel goed. Dat heb ik op 34 mogen ervaren. Ik wist al dat die bezig was met Karma en ik vind het wel jammer dat ze de overstap daarnaartoe hebben gemaakt. Want ik ben en blijf van mening dat ze met hun drieën als Ontdek nog wel een poos hadden kunnen doorspelen. Vanuit Karma is het een uiterst goede zet, maar vanuit hun optiek had ik het niet gedaan, omdat er ook in hun regio bij Karma een aantal zwakkere broeders zitten die ze gemakkelijk aankunnen/aankonden. Rest van het team is ook een dikke top.

3) Dan nu Sebastian de Belalcazar, Yowwhite ken ik niet echt als speler dus daar kan ik geen oordeel overgeven. Mar zoals ik een paar weken terug al zei vormt dit team voor mij het meest complete team van 50. Helaas is Krepox daar ook iets te veel van overtuigt. Zijn manier van propaganda voeren is niet direct mijn stijl. Ikzelf heb ook wel een aanvallende stijl, maar zijn vorm van aanvallend propaganda voeren kan ik niet bepaald waarderen. Over zijn manier van spelen heb ik echter geen twijfels. Ik zou dit account alleen al binnen halen omwilel van het feit dat lolo er speelt. Ondanks dat die bekend staat als narcist etc is het een loyale stamspeler en weet die wel hoe het spelletje gespeeld wordt. Ik ben blij dat ik ook op 49 hem weer als stamgenoot mag beschouwen. Ook moet ik dan steeds weer terugdenken aan onze gezellige momenten in Sjeinen chat of andere acc chats. Nikki ken ik niet als stamgenoot of iets, maar van horen zeggen is het een goede en betrouwbare speler en ik zou hem heel graag leren kennen. ondanks dat ik hem vroeger niet bepaald prettig vond op het AF. Wanneer hij op het AF nu post dan zijn het heldere analyses met een grote kern van waarheid in.

4) Dora the Destroyer, een mooi en stabiel account met een goede bezetting en vormt naar mijn mening een toevoeging voor elke stam.

5) lz89z1, ken ik als partner op 36 waar ze het account van Laurens en mij ontzettend goed heeft geholpen en ook het account van Jordi (CBC). Het is een speler die symbool staat voor samenwerking en loyaliteit. Het is misschien niet de meest geskillde spelers, maar je kunt wel 11 Messi´s in een team hebben, maar als je niet voor elkaar werkt dan ben je nog niets. Datzelfde geldt wat mij betreft ook voor een stam. Ik ben van mening dat vele spelers een voorbeeld kunnen nemen aan haar.

6) Vito Corleone. Een voor mij totaal onbekend account in de zin van dat ik niets weet behalve dat het een oldgen is en er een Rogier op speelt/speelde die volgens andere TW kan spelen. Ben wel benieuwd naar hoe ze spelen met zo´n kutcluster.

7) Uhtred of Bebbanburg Acc dat nog niet super vele heeft laten zien. Spelers zijn niet super bekend, maar in Time waren het gezellige spelers. Of ze de wereld aankunnen moet nog blijken, maar geef ze vooralsnog de voordeel van de twijfel.

8) .Quarantine Absoluut topteam en wordt door Karma flink onderschat als ik het top flop stammen topic moet geloven. Lijkt me leuk om weer met hen in een stam te zitten. Ze weten hoe ze het spelletje moetne spelen en zijn ook gewoon gezellig in een stam. Angela draait er geen hand voor om om ene vv te draaien indien dat nodig is. Plus ene bijspijker cursus Duits is nooit verkeerd.

9) quintkiller, Jeanette en Ramon ken ik van 22 en Ramon ken ik ook nog eens van W45. Waren in Fear! altijd fijne stamgenoten en kon er prettig mee samenwerken. Veel speler er niet meer actief van Fear! en dat blijft wat mij betreft een gemis. Het beperkte aantal wat er nog wel speelt speel ik graag mee samen.

10) NOOT NOOT Of ze een harde noot zijn om te kraken moet nog blijken. Jarl en Wouter ken ik al van eerdere werelden en zijn topgozers. Toen we gesprekken voerden over een eventuele toetreding tot Calm bleek weer eens hoe tof die kerels kunnen zijn. Over Karim en Tim kan ik geen oordeel vellen als spelers, want die ken ik niet goed genoeg daarvoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.149
Ik mis Swiper the Fox in je lijstje nog!
 

DeletedUser66265

Guest
Dit klinkt wel een beetje als jou.
a7ba2b488e.png
 
Reactiescore
660
Meh zal ook maar eentje maken.

Hidde (omdat je mijn baas bent zzz)
Erwin (farmbeestje op 48)
Jesse (omdat ze altijd zo lief is voor ons <3)
Steff (aangename gozer en lekker actief)
SjoerT (tja iedereen heeft zen toffe spammert nodig)
Annette (als je erwin pakt moet annette erbij ;) )
Jona (heb nog niet met jou gespeeld maar zou het zeker willen :eek:)
Anne (idem ditto als Jona)
Pim (toffe gozer en zorgt altijd voor de leuke sfeer)
Robin (echt 1 van de aangenaamste TW personen dat ik ken en een echt veteraan)
Jurgen (is ook mijn baas :eek: )

Een echte kenner, bedankt. :)
 
Bovenaan