Welke 10?

DeletedUser67517

Guest
1. Martijn (Youmad?). Ekte dikkie, drie werelden op een account mee gespeeld. Kan je heerlijk mee trollen, kan IG ook genoeg en is heerlijk lui.
2. Dorine (Lineweaver) Ons moederke, verzuimt nooit en steekt alle liefde en zorg in een account. Een van de weinige waar ik echt vertrouwen in had qua deffen.
3. Goran (Bickymeister) Goran mag niet ontbreken. Is offensief een zeer sterke speler en farmt. Defensief ook wel een goeike
4. Jessey (BehindTheScenes) Goeike
5. Maks (Mortua.) Goeike, kan ik altijd mee lachen en altijd met veel plezier met hem in de leiding gezeten in DET.
6. Jordi (CBC) AF-Beest, viel me de afgelopen werelden stiekem een beetje tegen (W42/W47) door de activiteit?
7. Melle. Een ekte stamspeler, en leuk met de speeds
8. Sander (SnDD) Ekte offensieve nubski
9. Emile (MyPride) Elke stam heeft een dikzak nodig
10. Nico van hoof
 

DeletedUser73657

Guest
t8IHP.gif
 
Reactiescore
88
1. Martijn (Youmad?). Ekte dikkie, drie werelden op een account mee gespeeld. Kan je heerlijk mee trollen, kan IG ook genoeg en is heerlijk lui.
2. Dorine (Lineweaver) Ons moederke, verzuimt nooit en steekt alle liefde en zorg in een account. Een van de weinige waar ik echt vertrouwen in had qua deffen.
3. Goran (Bickymeister) Goran mag niet ontbreken. Is offensief een zeer sterke speler en farmt. Defensief ook wel een goeike
4. Jessey (BehindTheScenes) Goeike
5. Maks (Mortua.) Goeike, kan ik altijd mee lachen en altijd met veel plezier met hem in de leiding gezeten in DET.
6. Jordi (CBC) AF-Beest, viel me de afgelopen werelden stiekem een beetje tegen (W42/W47) door de activiteit?
7. Melle. Een ekte stamspeler, en leuk met de speeds
8. Sander (SnDD) Ekte offensieve nubski
9. Emile (MyPride) Elke stam heeft een dikzak nodig
10. Nico van hoof

Hmm ok joh is goed!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
1. Martijn (Youmad?). Ekte dikkie, drie werelden op een account mee gespeeld. Kan je heerlijk mee trollen, kan IG ook genoeg en is heerlijk lui.
2. Dorine (Lineweaver) Ons moederke, verzuimt nooit en steekt alle liefde en zorg in een account. Een van de weinige waar ik echt vertrouwen in had qua deffen.
3. Goran (Bickymeister) Goran mag niet ontbreken. Is offensief een zeer sterke speler en farmt. Defensief ook wel een goeike
4. Jessey (BehindTheScenes) Goeike
5. Maks (Mortua.) Goeike, kan ik altijd mee lachen en altijd met veel plezier met hem in de leiding gezeten in DET.
6. Jordi (CBC) AF-Beest, viel me de afgelopen werelden stiekem een beetje tegen (W42/W47) door de activiteit?
7. Melle. Een ekte stamspeler, en leuk met de speeds
8. Sander (SnDD) Ekte offensieve nubski
9. Emile (MyPride) Elke stam heeft een dikzak nodig
10. Nico van hoof

Bedankt voor de nominatie. :D W47 ben ik nog gewoon aanwezig hoor, al vanaf het begin! W42 is de enige wereld van die twee die ik echt door tijdgebrek heb moeten stoppen.
 

DeletedUser73195

Guest
Niemand geeft fucks om dit soort lijstjes, but I don't give a flying duck. Proost.

André (Progidii) - Mien laive titte.
Tim (A Slave to the Powder) - Hij wol mie zoegen.
Jordi (CbC) - Stond deze wereld eigks op de planning, is niet zo gelopen. Spiet mie donders. xxx
Perry (Follow Me) - Deze boy fixt alles zodat jij gewoon aan de zuip kan. (L)
Tamara (Heeft deze überhaupt een AF-account?) - Qua skills zal ze vast groeien, maar op pure betrokkenheid en initiatief alleen al speelt ze bewonderenswaardig veel klaar. Wilde niet bij mij op het account omdat ze met een paar faggots ging spelen die zich direct laten backtimen. You mofos know it (wait)
Jurgen (Back Up volgens mij) - Zal altijd op een constante en zeer berekende manier voortploeteren, deze no-lifer zal je op individuele groei lastig bijhouden. Is minstens net zo koppig als ikzelf, vrees allen! x
Jan J. (Zie Tamara) - Heeft op 42 bewezen irritant lang door te gaan. Dit is voor zowel TW als het leven erbuiten, een zeer aangename eigenschap. Eerlijk toegegeven, ik heb het zelf minder.
Ed (Boregore) - Deze man heeft er een handje van om op het diplomatieke vlak alleen al de winst binnen te hengelen, toch goed voor je cv. Ik moet hier contrecoeur bij vermelden dat dit ook zeer zeker tegen mij gewerkt heeft.
Tom N. (Zie Jan J. & Tamara) - Houd altijd het account draaiende voor de dingen die er bij luiheid en pure desinteresse tussendoor schieten.
Daan (Teveron) - Even om zijn ego te strelen, eigenlijk is het een dikke noob die niks alleen kan. :eek: :eek: :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Boxem is idd een Grunneger volgens mij
 
Reactiescore
2.506
Bon, zelf eentje doen, om het goeie voorbeeld te geven:

-Aldo
-Emiel
-Fabian
-Thomas (friggin)
-Douwe (friggin)
-David
-Davey
-Rebecca (Bea <3<3)
-Castiel
-Jordi (CbC)
- Mezelf (om vlaggen te zetten enzo... -jwz-)

Deze had ik oprecht niet verwacht:eek:

@tim je hebt nog altijd kragtwijk staan in je handtekening, je hebt er 1/2maanden op gespeeld:confused::D
 

DeletedUser

Guest
Omdat niemand mij wil maak ik zelf wel een lijstje met mensen bij wie ik eens, of nog eens, in de stam wil zitten. :cool:

1. Er is maar een iemand waar ik mee kan beginnen. Jannes is namelijk een van mijn helden.
2. Team Martijn & Lennart, omdat deze twee knapperds toppers zijn en eigenlijk altijd bij elkaar spelen is dit gewoon 1 persoon.
3. Tim (GT) omdat ik hou van zwart.
4. Niek (Boxem), hij heeft het allemaal.
5. Cona, trollkoning.
6. Laurens, omdat zijn negativiteit me vaak goed doet.
7. Jasey, ik heb mensen nodig met een geweldig RL om naar te luisteren.
8. Elko & Ed, cause awesome.
9. Jannick natuurlijk, mijn dropje van w47.
10. Kong, want je kan me altijd wakker maken voor Chinees.
11. Jessey, omdat ik er niet omheen kan dat 't een topspeler is. :confused:

Man, dit viel me echt tegen zo'n lijst maken. Het is echt zwaar gay werk. Sluit dit topic maar. :eek:
 

DeletedUser75347

Guest
Ze zullen wel weten wie ik bedoel.

Steff en Roy (duo) W13 ten tijde
Hannes momenteel co- concept of faillure
Dieter-mijn speed maatje!
Sergio en louis (duo) W46
Lorenzo W46 Gamebreak + het teampje op .dk
Giel - Altijd al mijn zwakte geweest
Martijn (Christie Monteiro) en Wouter (Justus08) en Jannick
Wesley en bart (duo) gekend onder speed.us
Castiel. respect!


Respect voor volgende personen:
Davey, Jurgen, Rick, Rubben, Anne, Thomas
 

DeletedUser69389

Guest
Omdat niemand mij wil maak ik zelf wel een lijstje met mensen bij wie ik eens, of nog eens, in de stam wil zitten. :cool:

1. Er is maar een iemand waar ik mee kan beginnen. Jannes is namelijk een van mijn helden.
2. Team Martijn & Lennart, omdat deze twee knapperds toppers zijn en eigenlijk altijd bij elkaar spelen is dit gewoon 1 persoon.
3. Tim (GT) omdat ik hou van zwart.
4. Niek (Boxem), hij heeft het allemaal.
5. Cona, trollkoning.
6. Laurens, omdat zijn negativiteit me vaak goed doet.
7. Jasey, ik heb mensen nodig met een geweldig RL om naar te luisteren.
8. Elko & Ed, cause awesome.
9. Jannick natuurlijk, mijn dropje van w47.
10. Kong, want je kan me altijd wakker maken voor Chinees.
11. Jessey, omdat ik er niet omheen kan dat 't een topspeler is. :confused:

Man, dit viel me echt tegen zo'n lijst maken. Het is echt zwaar gay werk. Sluit dit topic maar. :eek:

Uhm nee hoor. Dit is pas de 2e wereld dat ik samen met Lennart speel hoor. Maar toch bedankt schatje.

Ze zullen wel weten wie ik bedoel.

Steff en Roy (duo) W13 ten tijde
Hannes momenteel co- concept of faillure
Dieter-mijn speed maatje!
Sergio en louis (duo) W46
Lorenzo W46 Gamebreak + het teampje op .dk
Giel - Altijd al mijn zwakte geweest
Martijn (Christie Monteiro) en Wouter (Justus08) en Jannick
Wesley en bart (duo) gekend onder speed.us
Castiel. respect!


Respect voor volgende personen:
Davey, Jurgen, Rick, Rubben, Anne, Thomas

Merci.
 
Bovenaan