Welke 10?

DeletedUser3435

Guest
Haha jezus nog een kleuter erbij zie ik.. Doet het niveau van dit AF echt goed.
 

DeletedUser

Guest
giphy.gif
 

DeletedUser3435

Guest
Hey, ik heb ook een master afgerond aan de KUL, kunnen we nu vrienden worden? :eek:
Als je er niet uitziet als de klokkenluider van de Notre-Dame zit die kans er wel in ja.
Ik ben 18 geworden, arrogant noobje die denkt dat hij pro is maar in werkelijkheid gewoon een internetgangstertje is x
Internetgangstertje en pro zijn staat los van elkaar.. Maar kan Steven Defour tegen Sergio Busquets zeggen dat hij slecht is? Lijkt me niet echt relevant wat jouw mening over 'pro zijn' is aangezien je zelf nog geen scheet hebt voorgesteld op TW.
 

DeletedUser76153

Guest
Als je er niet uitziet als de klokkenluider van de Notre-Dame zit die kans er wel in ja.

Internetgangstertje en pro zijn staat los van elkaar.. Maar kan Steven Defour tegen Sergio Busquets zeggen dat hij slecht is? Lijkt me niet echt relevant wat jouw mening over 'pro zijn' is aangezien je zelf nog geen scheet hebt voorgesteld op TW.
Oh want jij bent heel stoer dat jij iets betekent hebt op een browsergame!!
 
Reactiescore
1.037
Op zich heeft hij wel meer recht van spreken op het algemeen forum van die betreffende browsergame, ja
 
Reactiescore
3.583
Internetgangstertje en pro zijn staat los van elkaar.. Maar kan Steven Defour tegen Sergio Busquets zeggen dat hij slecht is? Lijkt me niet echt relevant wat jouw mening over 'pro zijn' is aangezien je zelf nog geen scheet hebt voorgesteld op TW.

Het is toch niet omdat Steven Defour een slechtere voetballer is als Sergio Busquets dat hij niet meer van voetbal kan weten. Tuurlijk kan hij tegen SB zeggen dat hij slecht is. Waardeloze vergelijking weer :0

Mag ik ook 10 keer mezelf nomineren?

Als je nomineren veranderd in aftrekken mag het ja.
 
Bovenaan