Welk continent is het sterkste

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75717

Guest
Waarde spelers van W43,

Wij zien dat er tegenwoordig nog maar 4 continenten zijn, en dit maakt voor ons de mogelijkheid om hier verder statistisch onderzoek naar te doen. Nou weten we dat de meeste mensen random of met hun pre-made stam zijn ingedeeld, maar wij denken dat de kans toch aanwezig is dat bepaalde groepen mensen in een bepaald continent worden geplaatst. Bij deze dus de vraag: ''Welk continent is het sterkste?''.

Bij deze een linkje waar wij graag jullie stem horen.
http://www.poll-maker.com/poll301334xA21843E2-11

De bevindingen zullen indien nodig verwerkt worden in W44, om zo een eerlijkere wereld te creeëren.

M.v.g.
S. (Dockje)
 

DeletedUser23144

Guest
Is het dan mogelijk dat alle pp abusers in een continent komen, alle vorige wereld top 100 spelers in een continent, alle massa pre-made stammen in een continent en de restjes in een continent? Zou de wereld een stuk spannender maken, en voor jullie voordeliger. De pp abusers moeten tegen elkaar op boksen en zullen meer uitgeven
 

DeletedUser

Guest
Opzich maken veel mensen die het spel goed beheersen elke wereld een nieuw acc aan, die zouden dan bij "de restjes" komen, met meer dan genoeg skill voor de top 100 :p Plus dat je niet elke wereld met dezelfde teams speelt, stel dat je op w42 top 100 stond met een team, wil dat niet zeggen dat je op w43 ook top 100 komt te staan, met een heel ander team.
 

DeletedUser23144

Guest
Opzich maken veel mensen die het spel goed beheersen elke wereld een nieuw acc aan, die zouden dan bij "de restjes" komen, met meer dan genoeg skill voor de top 100 :p Plus dat je niet elke wereld met dezelfde teams speelt, stel dat je op w42 top 100 stond met een team, wil dat niet zeggen dat je op w43 ook top 100 komt te staan, met een heel ander team.

Op IP adres is die eerste categorie toch wel te vinden? En dan krijgen de restjes een paar betere, de nr 101 krijg je ook daarin. Ergens moet de grens komen, desnoods komen die aan de grens
 

DeletedUser10303

Guest
ik wil harde feiten zien! your argument is invalid!
 
Reactiescore
167
Ik start altijd zuid-oost (dus C55) omdat iemand "vroeger" tegen mij zei dat zuid oost het makkelijkste was :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan