Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser30977

Guest
Een terugkeer is niet mogelijk he. De wereld is gesloten :). Of het zou op een ander account moeten zijn. Maar ik denk het niet.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt. De Reden die ik heb ( gehoord ) vind ik wel wat overdreven om te deleten. Maar ieder zijn keus en mening. Zoals ik over je Ex Itnem toch wel wat positiever ben dan jou. Maar ik wens je succes met TW en hoop dat je Qua Communicatief vermaakt. Een ander leuk spel kan vinden. Waarin je jezelf wel kan vinden.


Gr Fer je ex vriendje :p
 

DeletedUser

Guest
Een terugkeer is niet mogelijk he. De wereld is gesloten :). Of het zou op een ander account moeten zijn. Maar ik denk het niet.

Zoals het er naar uit ziet, kan de oorlog nog lang duren :D

Mvg,
Gianni
 

DeletedUser

Guest
Haha dat inactief spulletje overleeft alles. Jammmer dat het altijd maar een kleine en best inactieve stam is geweest de laatste 2 jaar of zow :p
 

DeletedUser

Guest
Haha dat inactief spulletje overleeft alles. Jammmer dat het altijd maar een kleine en best inactieve stam is geweest de laatste 2 jaar of zow :p

Altijd maar klein? Altijd maar inactief? Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren!!:eek: :eek:

Dude wij hebben altijd 40 leden gehad o.i.d! afgelopen jaar zelfs een opleidingsstam gehad omdat we te groot werden :D
Toen ging Zipiii dood en de stam -.-
 

DeletedUser61042

Guest
Altijd maar klein? Altijd maar inactief? Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren!!:eek: :eek:

Dude wij hebben altijd 40 leden gehad o.i.d! afgelopen jaar zelfs een opleidingsstam gehad omdat we te groot werden :D
Toen ging Zipiii dood en de stam -.-

Dat is al half jaar terug ofzo toch?:p
 
Bovenaan