Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser

Guest
nummer 1 en is al gestopt en nummer 2 gaat ook stoppen dus er zal veel bb-dorpen zijn :d
 

DeletedUser36252

Guest
nummer 1 en is al gestopt en nummer 2 gaat ook stoppen dus er zal veel bb-dorpen zijn :d

ze konden de druk niet aan op de 1 ste plaats :p

ze waren te groen achter hun oren om dit vol te houden


het is jammer voor wereld 20

het is een zwaar verlies voor het spel
 
Reactiescore
116
Het is niet de bedoeling dat account stopt. Account is in verkeerde handen gevallen door mensen die slechte bedoelingen hebben!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Het is niet de bedoeling dat account stopt. Account is in verkeerde handen gevallen door mensen die slechte bedoelingen hebben!

Gewoon goede co`s nemen en ze checken zonder ze er gelijk op te laten.
En niet 20x weggaan en dan 20x terugkomen.
 
Reactiescore
116
Mij moet je het niet zeggen... We proberen ze er zo snel mogelijk af te krijgen :S
 

DeletedUser

Guest
Zouden we dit topicsnaampje niet aanpassen naar
wel of niet wereld20-waardig zou veel leuker zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Niet manneke zegge :( Denken die hollanders dat Belge da altijd zegge...

altijd als een hollander ons probeert na te doen hoor je: alé alé manneke... Terwijl niemand dat zegt xp
 
Reactiescore
57
Niet manneke zegge :( Denken die hollanders dat Belge da altijd zegge...

altijd als een hollander ons probeert na te doen hoor je: alé alé manneke... Terwijl niemand dat zegt xp

Jawel !
 

DeletedUser53396

Guest
1 Jonnie77 Smurf.
Ze horen wel in de top 20, of ze ook rang 1 waardig zijn dat betwijfel ik... Al vind ik het wel knap dat na een stuk of 10 spelers een account nog steeds zo hoog kan staan, je zou denken dat die allemaal een andere speelstijl hebben en het account dus een puinhoop is.

2 Insane In The Membrane Staal
Gewoon ja.

3 Pally Mally BWR
Ken ik niet goed, maar hoort er volgens mij wel in.

4 stuurboord Smurf.
Wederom ken ik deze persoon niet zo goed, al is wat ik over hem heb gehoord niet negatief dus mag er ook wel bij.

5 Grote Vreemde Reus BWR
Aardige speler die ook leuke massa's kan opzetten (wat minder voor de verdediger/mij), goed tactisch inzicht dus en een top 20 positie waardig.

6 Vetrix Staal
Vertix, goede speler volgens mij dus mag er rustig in blijven staan.

7 armmaarfijn *NS*
Heeft volgens mij nog een tijdje rang 1 oda gestaan, dan mag je wel in de top 20 van mij.

8 orcfighter *FUA*
Hier ga ik niet over oordelen, geen idee wie er nu op speelt of wie er allemaal op heeft gespeeld. Maar klaarblijkelijk doet deze persoon het wel goed.

9 benny6max Out
Benny is een must voor deze top 20 vind. Als ik naar de persoonlijkheid kijk en naar de prestaties.

10 joshualoos Smurf.
Geen idee wie dit is...

11 Cools1 (stamloos :p)
Zonder stam in de top 20 vind ik wel een leuke prestatie, mag er wel inblijven van mij.

12 Dr. Freud BWR
Ik lees wel wat positieve dingen over hem dus is wel top 20 waardig.

13 conductedhero Staal
Zie insane.

14 Patsers FTW *FUA*
Wederom geen idee wie er nu op speelt, maar de vorige personen hebben het goed gedaan altijd dus dit account verdient wel een top 20 plekje.

15 chicago5 BWR
Mooie acties van deze persoon gezien tegen mijn account mbt edelen en clearen dus mag er ook in.

16 .The Vampire BWR
Naah hoeft er van mij niet perse in, volgens mij is hij de top 20 ingekomen door bb's te edelen van Zone X (correct me if i'm wrong).

17 Mack-cooper FF
Heeft volgens mij wel een goede speler opgezeten, heb alleen geen idee in wat voor stam hij of zij zit... Mag de top 20 wel uit van mij :p

18 overload BWR
Geen idee wie dit is...

19 Peter-01 BWR
Wie de f*ck is dit??

20 plaagbeest Staal
Vroeger (paar maanden geleden) zou ik hier iets over kunnen zeggen, maar momenteel niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet manneke zegge :( Denken die hollanders dat Belge da altijd zegge...

altijd als een hollander ons probeert na te doen hoor je: alé alé manneke... Terwijl niemand dat zegt xp

Alé, niet zo liegen éh, manneke
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig blijft belgen belachelijk maken 9,9 x 10^9999999 keer leuk
 

DeletedUser52564

Guest
1 Jonnie77 Smurf.
Ze horen wel in de top 20, of ze ook rang 1 waardig zijn dat betwijfel ik... Al vind ik het wel knap dat na een stuk of 10 spelers een account nog steeds zo hoog kan staan, je zou denken dat die allemaal een andere speelstijl hebben en het account dus een puinhoop is.

2 Insane In The Membrane Staal
Gewoon ja.

3 Pally Mally BWR
Ken ik niet goed, maar hoort er volgens mij wel in.

4 stuurboord Smurf.
Wederom ken ik deze persoon niet zo goed, al is wat ik over hem heb gehoord niet negatief dus mag er ook wel bij.

5 Grote Vreemde Reus BWR
Aardige speler die ook leuke massa's kan opzetten (wat minder voor de verdediger/mij), goed tactisch inzicht dus en een top 20 positie waardig.

6 Vetrix Staal
Vertix, goede speler volgens mij dus mag er rustig in blijven staan.

7 armmaarfijn *NS*
Heeft volgens mij nog een tijdje rang 1 oda gestaan, dan mag je wel in de top 20 van mij.

8 orcfighter *FUA*
Hier ga ik niet over oordelen, geen idee wie er nu op speelt of wie er allemaal op heeft gespeeld. Maar klaarblijkelijk doet deze persoon het wel goed.

9 benny6max Out
Benny is een must voor deze top 20 vind. Als ik naar de persoonlijkheid kijk en naar de prestaties.

10 joshualoos Smurf.
Geen idee wie dit is...

11 Cools1 (stamloos :p)
Zonder stam in de top 20 vind ik wel een leuke prestatie, mag er wel inblijven van mij.

12 Dr. Freud BWR
Ik lees wel wat positieve dingen over hem dus is wel top 20 waardig.

13 conductedhero Staal
Zie insane.

14 Patsers FTW *FUA*
Wederom geen idee wie er nu op speelt, maar de vorige personen hebben het goed gedaan altijd dus dit account verdient wel een top 20 plekje.

15 chicago5 BWR
Mooie acties van deze persoon gezien tegen mijn account mbt edelen en clearen dus mag er ook in.

16 .The Vampire BWR
Naah hoeft er van mij niet perse in, volgens mij is hij de top 20 ingekomen door bb's te edelen van Zone X (correct me if i'm wrong).

17 Mack-cooper FF
Heeft volgens mij wel een goede speler opgezeten, heb alleen geen idee in wat voor stam hij of zij zit... Mag de top 20 wel uit van mij :p

18 overload BWR
Geen idee wie dit is...

19 Peter-01 BWR
Wie de f*ck is dit??

20 plaagbeest Staal
Vroeger (paar maanden geleden) zou ik hier iets over kunnen zeggen, maar momenteel niet ;)

7 armmaarfijn *NS*
Heeft volgens mij nog een tijdje rang 1 oda gestaan, dan mag je wel in de top 20 van mij.

Wat voor een noob ben jij ga eerst eens onderzoek doen voordat je allemaal onzin neer pleurt op dit forum. En wij staan niet in de top 20 door de bbs te edelen van zone maar door gewoon veel te farmen.

4 stuurboord Smurf.
Wederom ken ik deze persoon niet zo goed, al is wat ik over hem heb gehoord niet negatief dus mag er ook wel bij. lage oda dus zegt niks

1 Jonnie77 Smurf.
Ze horen wel in de top 20, of ze ook rang 1 waardig zijn dat betwijfel ik... Al vind ik het wel knap dat na een stuk of 10 spelers een account nog steeds zo hoog kan staan, je zou denken dat die allemaal een andere speelstijl hebben en het account dus een puinhoop is. intern account


17 Mack-cooper FF
Heeft volgens mij wel een goede speler opgezeten, heb alleen geen idee in wat voor stam hij of zij zit... Mag de top 20 wel uit van mij Wat is dit voor reden ?
 
Bovenaan