Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser55041

Guest
1 Zone X
Actief team met een mooie ODA. Grote voorsprong op de rest! Terecht op de NR. 1 plek.
2 Insane In The Membrane
Ondanks alle bans zijn ze niet te stoppen. Leuk en gezellig team die het Zone wel eens warm onder de voeten kunnen maken. Terecht in de top 3!
3 Jonnie77
Nu do weg is zal het account jonnie het zwaar krijgen. Reinnie is een gemotiveerde speler die er alles aan doet om het acc in de top wil houden. Of dit zal lukken zal de tijd ons leren. Nu top 20 waardig!
4 Pally Mally
Hoor of zie je nauwelijks. (Waarschijnlijk wel veel in BWR) Heeft een mooie oda en heeft handvat toch aardig kapot gespeeld. Een terecht top 20.
5 stuurboord
Stuurt altijd de goede kant op:) Heeft een mooie groeicurve. Top 20 waardig.
6 Grote Vreemde Reus
Een mooi rim account met een mooie groeicurve. Lekkere ODA. Top 20 waardig
7 armmaarfijn
Veel interns, lage ODA. Voor een top 20 accie moet ie wel wat meer gaan laten zien. Niet top 20 waardig.
8 orcfighter
Lage ODA en een hoop interns. Staat al wel een geruime tijd in de top. Top 20 waardig.
9 Cools1
Vanaf het begin van de wereld al in de top, Schijnt een super deffer te zijn. Top 20 waardig.
10 benny6max
Leuk account dat zich al geruime tijd staande houdt tegenover BWR. Top 20 waardig!
11 joshualoos
Mooie groeicurve, mooie ODA. Hoor of zie je nauwelijks. Top 20 Waardig!
12 Vetrix
Goede spelers met een mooi accie. Doen het goed in oorlogen en staan voor iedereen klaar. Top20 Waardig!
13 Patsers
Vanaf het begin in de top. Wel veel interns maar daar tegenover ook weer een mooie ODA. Top20 waardig.
14 chicago5
Is niet altijd geliefd op het af maar staat al lang in de top. Doet het goed tegen zijn vijanden. Top 20 waardig.
15 overload
Heeft veel interns maar daar tegenover staat ook een mooie ODA en ODD. Betekend dus veel activiteit. Hierdoor Top 20 waardig.
16 Mack-cooper
In het begin veel interns. Een lage ODA. Niet top 20 waardig.
17 plaagbeest
Heel veel interns. Probeert wel steeds het beste van zijn stam te maken. Heeft naar mijn idee te weinig laten zien voor een top 20 account. Niet top 20 waardig!
18 astrakiller
Leuke spelers met een mooi account. Een lekker ODA en weinig interns. Top 20 waardig
19 conductedhero
-
20 Peter-01

Veel interns. Weinig ODA. Niet top 20 waardig.
 

DeletedUser55041

Guest
Er waren er naar mijn mening drie niet top 20 waardig en 1 niet beoordeeld;)

Die drie zou ik vervangen door:

Master Cyclo.
-Turgon-
Almost Famous.
 

DeletedUser

Guest
Dat is wat anders;)

Maar het is een mooi account met groei mogelijkheden. Ik verwacht dat bwr er wel een goede speler op zet. Dan is het accie zeker top20 waardig.

Is dus mijn vermoeden;)

Jup, er speelt een toppertje op:D
 

DeletedUser57808

Guest
1 Zone X
Waardig: dé nummer 1 van W20. Hoogste ODA en meest punten, wat wil je nog meer?
2 Jonnie77
Waardig: Na de aanvallen van Zone X leek het fout te gaan. Maar nu gaat het met Reinoud terug de goed kant op!
3 Insane In The Membrane
Waardig: Actiefste account op W20. Zullen ooit nog op nummer 1 staan. Jaja, schrijf dat maar op ;)
4 Pally Mally
Waardig: Strijd mee op de 2e plaats, hoog ODA
5 Grote Vreemde Reus
Waardig: Lange tijd op de zenuwen van Insane gewerkt door de snelle groei. Nu iets minder actief lijkt mij.
6 stuurboord
Top account, zeer goede spelers, dit account gaat nog in de top 3 komen.
7 armmaarfijn
Waardig: Hoor je niet veel van, lage ODA maar staat toch al tijden top 10.
8 orcfighter
Niet-waardig: Een speler die niet communiceert, vooral voor eigen regio speelt en niet in stamverband.
9 benny6max
Waardig: Beste deffer van W20 die ik al gezien heb.
10 joshualoos
Waardig: Al een paar dagen achter elkaar avdd, hoge ODA. Toffe spelers die je altijd in je stam wil hebben.
11 Cools1
Waardig: Groot respect hoe ze tegenover hun MB staan.
12 Vetrix
Waardig: Staat al heel lang top 20. Altijd te vinden voor hulp.
13 Patsers FTW
Niet-waardig: Kan niet met tegenslagen om.
14 Mack-cooper
Twijfel: Nog nooit serieuze tegenstand gehad. Maar groeit wel heel hard.
15 chicago5
Waardig: Aparte tactiek, daar hou ik van :)
16 conductedhero
Waardig: Top 10 account en gaat daar zeker nog geraken. (Na ons natuurlijk :p)
17 overload
Waardig: Ken ik niet zo goed, maar goed ODA en heeft een groot aanzien bij omliggende spelers.
18 astrakiller
-
19 .The Vampire
Maakt een goede groei, sinds kort in de top 20 en zal hier wel blijven vermoed ik. Hoge ODA.
20 Peter-01
Niet-waardig: Lage ODA.

Spelers die wel in de top 20 horen, maar er niet staan:
Dr. Freud: zonder zijn ban stond hij nu top 10.
Jan van Brienne: stille maar o zo goede speler.
 
Bovenaan