Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser50913

Guest
Iedereen die in de top 20 staat is dat waardig anders zouden ze er niet staan, simpel!
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die in de top 20 staat is dat waardig anders zouden ze er niet staan, simpel!

Een speler als hejo1111 stond daar anders vrij lang rond plaats 17 .... maar eigenlijk hoorde hij daar niet want toen hij wat aanvallen om zijn oren kreeg was hij gelijk 30 - 40 dorpen kwijt... Zo simpel als jij het graag wil stellen is het helaas niet.
 

DeletedUser50913

Guest
kan , maar ik denk dat iedereen die op gelijk welke plaats staat er moeite voor doet, zak je na een paar weken, ja, dan sta je niet meer op die plaats hé
 

DeletedUser59445

Guest
ik vind dat Dynamatics op nummer 1 moet staan !! ^^
hij is degene die ik aanbid (l)
 

DeletedUser

Guest
kan , maar ik denk dat iedereen die op gelijk welke plaats staat er moeite voor doet, zak je na een paar weken, ja, dan sta je niet meer op die plaats hé

En in dit topic geven we dus aan welke spelers er in de toekomst gaan zakken. Alleen is het wat anders geformuleerd.... Tadaaa benny is er ook :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een speler als hejo1111 stond daar anders vrij lang rond plaats 17 .... maar eigenlijk hoorde hij daar niet want toen hij wat aanvallen om zijn oren kreeg was hij gelijk 30 - 40 dorpen kwijt... Zo simpel als jij het graag wil stellen is het helaas niet.

Jonnie verloor ook 30+ dorpjes, maar toch vind ik hem top 20 waardig..
 
Reactiescore
57
Ah alsjeblieft, dat verkondigen mensen al elke wereld tegenwoordig..
Maar oke, ik geef je hierin wel gelijk, bijster weinig tegenstand tegengekomen tot nu toe :p

Jij snapt het niet :p
Heb jij accounts op andere werelden ( gehad) ?
 
Bovenaan