Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser65159

Guest
als orcfighter niet communiceert etcetra waarom houden jullie hem dan toch in sick jullie hebben meer dan genoeg punten
 

DeletedUser57892

Guest
omdat deze post is gemaakt voordat jij een af account hebt gemaakt. dus rond december 2011
 

DeletedUser57892

Guest
Een speler met zo veel ervaring en reputatie, daar moet ik wel voor buigen.
 

DeletedUser36252

Guest
lol

er zijn er weinng die zulke stats zoals mij kunnen voorleggen
van overnamen's

er zijn er weining die zo hoog staan in oda en odd

je mag op de man spelen maar je moe toch een klein greintje verstand hebben of is dat ook al te moeilijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol

er zijn er weinng die zulke stats zoals mij kunnen voorleggen
van overnamen's

er zijn er weining die zo hoog staan in oda en odd

je mag op de man spelen maar je moe toch een klein greintje verstand hebben of is dat ook al te moeilijk :rolleyes:

Weinig? Je stats zijn helemaal niet zo bijzonder.
 

DeletedUser62454

Guest
ach nee

totaal bijna geen interne overnamen's geen fussie

iederen dorp bijna 90 procent is met vijandelijke overnamens als da nie goe is dan is het nooit goe :p

mijn kaffia vindje ook niet goed.
of toch wel, als ik heel hard chicago shreeuw in zijn oor moet die schijten.
pluspuntje voor jou man :D
 

DeletedUser

Guest
ach nee

totaal bijna geen interne overnamen's geen fussie

iederen dorp bijna 90 procent is met vijandelijke overnamens als da nie goe is dan is het nooit goe :p

Jij bent alleen maar vol van jezelf omdat je zoveel vijandelijke dorpen heb overgenomen, applaus hoor. Er zijn er zat die dat hebben en vaak hebben mensen die minder vijandelijke overnames hebben geeneens een keus, omdat hun vijanden op barbaar gaan, stoppen weet ik veel wat. Heb ik zelf ook veel last van gehad. Daarnaast ben je ook zo vol over je oda en odd stats en daar kijk ik al helemaal niet meer van op. De ODA's op W20 zijn sowieso kapot laag. Jij denkt dat je rank 8 oda en rank 5 odd goed is, ik heb nieuws voor je, dat kan iedere halve gare. Gewoon je clears blijven versturen en je stam backstabben zoals jij ook gedaan heb. Ik heb zelf nog betere stats gehad als jij.
 
Bovenaan