[Inschrijftopic] Wekelijkse kennisquiz

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Aangezien de activiteit weer wat oppikt hier met betrekking tot spellen en weer wat users bijkomen op het Vrije forum stel ik voor een wekelijkse kennisquiz te doen.
Deze kennisquiz zal in competitieverband plaatsvinden, via skype, discord of een ander medium worden de quizzen persoonlijk afgenomen.

Echter vind ik het zelf ook leuk om hieraan mee te doen, dus is mijn voorstel het volgende. Iedereen die zich inschrijft dient ook een quiz te organiseren. Zo doet iedereen 1 ronde niet mee en heeft dit geen invloed op je einduitslag. Dit houdt dus ook in dat de punten worden bijgehouden en het als het ware een competitie is.

Dus als je meedoet, bedenk goed dat je zelf ook een ronde organiseert. Uiteraard hoeft deze niet elke week vast plaats te vinden, maar laten we wel zorgen dat er een beetje schwung in blijft zitten.

Ik stel voor dat elke ronde 10 vragen bevat, dit mag uiteraard met deelvragen waardoor je voor een vraag bijv ook 2 halve punten kan krijgen. Uiteindelijk kan iemand dus van 0 tot 10 punten verdienen per ronde en dit wordt bijgeschreven bij zijn totaal aantal punten waarop de rangschikking van de competitie wordt verdeeld. Het onderwerp is naar eigen keuze, maar focus je vooral op trivia (sport, geschiedenis, maatschappij, aardrijkskunde etc)

Ik zal het spits afbijten en de eerste ronde organiseren. Bij 12 aantal inschrijvingen zal dit vol zitten of na het verstrijken van een week en zal de competitie beginnen.

Schrijf je dus vooral in

1. CI
 
Reactiescore
770
1. CI
2. Stalov (zit wel met examens tot 9 juni, daarna kan ik zelf een organiseren mvg de student)
 
Reactiescore
1.226
Hoe werkt dit? Is er een manier om te zorgen dat mensen antwoorden niet kunnen googlen? Lijkt me wel leuk om mee te doen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Hoe werkt dit? Is er een manier om te zorgen dat mensen antwoorden niet kunnen googlen?

Ja in principe gaat het via discord of skype, als je niet op een antwoord kan komen blijf je gewoon een beetje typen: Ehm, ik denk etc. Verder een tijdsduur van rond de 20 a 30 sec (mag langer bij een moeilijkere vraag) hanteren. Helemaal uit te sluiten is het natuurlijk nooit en ik ga er gewoon vanuit dat niemand dit doet :)
 
Reactiescore
2.478
Helaas biedt mijn agenda mij beperkte tijd, maar ik wil best een keer invallen als iemand er niet bij kan zijn

Reserve 1: Minion
 
Reactiescore
942
7. materlotti/blond

ik ben al lang afgestudeerd natuurlijk in tegenstelling tot die zielige studentjes dus kan wel redelijk snel organiseren

btw topografie/aardrijkskunde is mijn sterkte dus dat topic zou niet willen claimen omdat ik jullie dan een poepie kan laten ruiken

edit: geen topo !!!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2265087

Guest
8. Capricorno

Ik ben nog niet afgestudeerd maar ben zo ongemotiveerd dat ik wel de tijd maak dit ook te doen.
 
Reactiescore
1.777
Aangezien de activiteit weer wat oppikt hier met betrekking tot spellen en weer wat users bijkomen op het Vrije forum stel ik voor een wekelijkse kennisquiz te doen.
Deze kennisquiz zal in competitieverband plaatsvinden, via skype, discord of een ander medium worden de quizzen persoonlijk afgenomen.

Echter vind ik het zelf ook leuk om hieraan mee te doen, dus is mijn voorstel het volgende. Iedereen die zich inschrijft dient ook een quiz te organiseren. Zo doet iedereen 1 ronde niet mee en heeft dit geen invloed op je einduitslag. Dit houdt dus ook in dat de punten worden bijgehouden en het als het ware een competitie is.

Dus als je meedoet, bedenk goed dat je zelf ook een ronde organiseert. Uiteraard hoeft deze niet elke week vast plaats te vinden, maar laten we wel zorgen dat er een beetje schwung in blijft zitten.

Ik stel voor dat elke ronde 10 vragen bevat, dit mag uiteraard met deelvragen waardoor je voor een vraag bijv ook 2 halve punten kan krijgen. Uiteindelijk kan iemand dus van 0 tot 10 punten verdienen per ronde en dit wordt bijgeschreven bij zijn totaal aantal punten waarop de rangschikking van de competitie wordt verdeeld. Het onderwerp is naar eigen keuze, maar focus je vooral op trivia (sport, geschiedenis, maatschappij, aardrijkskunde etc)

Ik zal het spits afbijten en de eerste ronde organiseren. Bij 12 aantal inschrijvingen zal dit vol zitten of na het verstrijken van een week en zal de competitie beginnen.

Schrijf je dus vooral in

1. CI
Je bent een pro in stenen, proficiat??
 
Reactiescore
1.777
Al wel bezig met je scriptie? want dan kan purpletail je wel helpen.
Jazeker. @purpletail ik heb me laten vertellen dat je een gat in je leven hebt nu je scriptie af is. Je mag de mijne wel schrijven!
eerlijk gezegd weet ik niet of hij het beste voorbeeld is aangezien hij continu op dit forum rondhing
beter vraag je advies aan een doorwinterd thesis-schrijver zoals ondergetekende
 
Reactiescore
1.700
eerlijk gezegd weet ik niet of hij het beste voorbeeld is aangezien hij continu op dit forum rondhing
beter vraag je advies aan een doorwinterd thesis-schrijver zoals ondergetekende

Moet je ook maar zin in hebben XD
 
Reactiescore
942
ben jij nu nog altijd aan het studeren simeco.. als ik mij goed herinner was je 6 jaar geleden ook al thesissen aant schrijven
 
Bovenaan