weg met spamaron

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
beste,

het is voor jullie waarschijnlijk leuk maar toch post ik dit even:

IK stop met op het AF te posten, ik lees zeker alles nog maar veel zullen jullie niet meer horen. ik denk dat dit beter is voor mijn eigen bestwil, op facebook als een niet zo leuk voorval gehad met sam. (ik was pissig en reageerde het af op hem dus stomme uil dat ik was). en ook voor jullie dat jullie de rust terug hebben op het w14 AF topic.

ciao en tot ziens!
 

DeletedUser51666

Guest
Hoeveel keren heb je dit al niet gezegt? ik stop een wek na 3 dagen ben je terug. Doe het gewoon en zoniet maak dan ook geen nutteloze topics.
 

DeletedUser23694

Guest
Misschien wilt hij wel gewoon bevestiging van jullie, dat hij best af en toe eens een praatje mag komen praten, zonder naab genoemd te worden.
 

DeletedUser

Guest
Misschien wilt hij wel gewoon bevestiging van jullie, dat hij best af en toe eens een praatje mag komen praten, zonder naab genoemd te worden.

die krijgt hij niet als hij 500 topics hierover gaat openen

Aron je kan 2 dingen doen:
1. Doe normaal en ga geen aandacht zoeken
2. Laat je gezicht hier niet meer zien en stop met het openen van zulke kut topics.
 

DeletedUser60131

Guest
Volgens mij is dit puur aandacht vragen, Wedden dat binnen een week weer post.
 

DeletedUser51666

Guest
Kijk moon je merkt zelf toch dat dit om aandacht is. n hij is dan verwondert dat ze raar reageren maar hij lokt het uit. En dan nog stomme topics maken dat haat ik dus. Ik heb maar één ding te zeggen tegen aron doe normaal en reageer gewoon en niet direct voor aandacht.
 

DeletedUser

Guest
uhm jongens, Aron begint me eigenlijk een beetje men voeten uit te hangen...

Aangezien ik te ver lig om te edelen stel ik gewoon de kata hem naar 26 punten tactiek voor:)

Mensen die zich geroepen voelen=> pm:D

(het werkte efficient bij XkingX dus mssn??:rolleyes:)
 

DeletedUser51666

Guest
Hmm ik ben voledig met je eens alleen lig ik wel heel ver.
 

DeletedUser23694

Guest
ach arme. Hij is een 12 jarige jochie. Die zijn toch gemaakt om uiterst irritant te zijn :D
 

DeletedUser56496

Guest
uhm jongens, Aron begint me eigenlijk een beetje men voeten uit te hangen...

Aangezien ik te ver lig om te edelen stel ik gewoon de kata hem naar 26 punten tactiek voor:)

Mensen die zich geroepen voelen=> pm:D

(het werkte efficient bij XkingX dus mssn??:rolleyes:)


geef e 2 weken en dan zijn m'n clears herbouwt :D
 

DeletedUser23694

Guest
Komt met de leeftijd. Maar nu is het aan Aron om te laten zien dat hij een stapje ouder is geworden en zich anders gaat opstellen.
 

DeletedUser51666

Guest
Hmm ja als hij nu gewoon volwassener gedracht en minder om aandacht schreeuwt zal het al veel beter zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan