[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

Reactiescore
976
Ik snapte gisteren de stemmen op Blaasje niet en vandaag snap ik ze nog minder. Mijn stem zal dus zeker niet naar Blaasje gaan als jullie dat interesseert ..
 
Reactiescore
559
We begonnen toch midden in de week of nie? Dus ik snap het weekend gedeelte niet?

En ik wacht op je verdedigingen. Snap wel wat je bedoelt met het niet actief willen spelen gezien de planning van je.
denk dat tie bedoeld dat het spel nu het weekend mee pakt. normaal begint het zondag avond en is het voor het weekend weer afgelopen
 
Reactiescore
2.190
wanneer ik raar reageer ben jij de eerste die op mij gaat vooral als slechtje. Dit heb je heel de tijd niet gedaan en daardoor acht ik je voor mij kwa gevoel naar goedje.

nits countert gewoon wolfs, heeft amper reden om blaasje te verdenken maar springt meteen daar naar toe bij de eerste aandacht die hij krijgt.

En en hoelang iemand meespeelt boeit niet wolf = wolf goedje = goedje
 

DeletedUser64575

Guest
wanneer ik raar reageer ben jij de eerste die op mij gaat vooral als slechtje. Dit heb je heel de tijd niet gedaan en daardoor acht ik je voor mij kwa gevoel naar goedje.

nits countert gewoon wolfs, heeft amper reden om blaasje te verdenken maar springt meteen daar naar toe bij de eerste aandacht die hij krijgt.

En en hoelang iemand meespeelt boeit niet wolf = wolf goedje = goedje
Leer de posts waarop je reageert eens te quoten schat :p
 

DeletedUser17472

Guest
En welkom @famdecibel , kun je toch nog meedoen
Dank je, ik was ook blij dat ik een berichtje kreeg.

Ik ben trouwens tegen het starten van een potje in het weekend, want ik heb nu eigenlijk geen zin/tijd om actief wolven te zoeken :p
In het weekend gestart? Het was woensdag hoor... Is wel het weekend van mijn man, maar volgens mij heb jij weekend op zaterdag en zondag.

:) er is een reden dat ik zo apart post. Daarom denk ik ook dat dz goedje is. Dat je nu meteen blaasje aanvalt zegt me al genoeg dat je zelf helemaal geen aandacht wil. counteren hoeft niet wolfs te zijn maar dat is dit dus wel.
Dit vind ik een rare uitspraak. Dus, omdat jij apart post, is DZ een goedje.... vertel

Ik ga wel met tegenzin wvw spelen:)
Dat is niet de bedoeling

Met 12 pagina's na 2 dagen is mijn motivatie toch weg
Ik heb juist het idee dat iedereen wat actiever is atm, of zie ik dat verkeerd. Dat is juist motiverend.

Voor mij zijn er veel nieuwe spelers hier. Dat maakt het er niet makkelijker op. 3 ervan heb ik nog niet gehoord of gezien. Jammer. Ik zou overigens gisteren niet op Jenske gestemd hebben. Ik snap nog niet dat daar massaal naar toe gegaan is. Hij gaf duidelijk aan dat hij de rest van de dag afwezig was. Was wel een makkelijke lynch op iemand die zich niet kon verdedigen. Doet ie eindelijk na een aantal ronden weer mee, ligt hij er al uit.
Ik vind op dit moment Jessica anders spelen. Anders is ze zo'n warhoofd en nu mis ik dat toch. Ook al heb ik gisteren meegelezen, het is toch anders dan als je speelt. Vandaar dat ik mijn stem op Jessica zet. Ze is de eerste die me echt is opgevallen. Game speelt ook wel anders en Time en DZ vertrouw ik ook niet helemaal.

Jessica

@dirk-janusIV
 
Reactiescore
559
Waar is MyLove eigenlijk gebleven?
die had voor het potje begon al aangeven minder actief te zijn.

wat ook wel mooi uit zou komen mocht ze wolf zijn :rolleyes:
maar goed, op het moment te weinig om daar vanuit te gaan
 
Reactiescore
976
Ik vind op dit moment Jessica anders spelen. Anders is ze zo'n warhoofd en nu mis ik dat toch. Ook al heb ik gisteren meegelezen, het is toch anders dan als je speelt. Vandaar dat ik mijn stem op Jessica zet. Ze is de eerste die me echt is opgevallen. Game speelt ook wel anders en Time en DZ vertrouw ik ook niet helemaal.

Jessica
@dirk-janusIV

Hier moet ik je gelijk in geven want ik verschoot namelijk ook van die post over Blaasje met lynchstem. Precies of vanuit de wolvenchat opdracht werd gegeven om op Blaasje te stemmen met een gemotiveerde post.
 
Reactiescore
976
Voor mij gewoon terug TimeforplanB. Eventueel kan ik nog wijzigen indien de lynch naar iemand gaat die ik niet wil lynchen.

@dikkejanus
 

DeletedUser77103

Guest
Waar is MyLove eigenlijk gebleven?
Ikke ben hier. Had idd meermaals aangegeven in de chat dat ik haast niet actief kon zijn, ook getwijfeld me in te schrijven, omdat ik een druk weekeinde zou hebben. Kreeg geen mobiele verbinding werkende onderweg, dus vandaag te laat voor stemmen sorry @dirk-janusIV
 
Bovenaan