[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

DeletedUser64575

Guest
Ik heb al je posts denk ik 3x gelezen. Dit is wat eruit komt. Ik heb zeker wel goed gelezen. Ik had ook wel verwacht dat je de posts zou negeren. Alleen dan omdat je mooi uit de spotlights blijft als er geen discussie met jou is.
Nouja lynch me maar dan. Al is het maar om die onterechte arrogantie van je in te deuken.
 
Reactiescore
2.188
haha welke zal het zijn :D

Als je echt denkt dat ik wolf ben, lynch maar. Met 12 pagina's na 2 dagen is mijn motivatie toch weg
 

DeletedUser74005

Guest
haha welke zal het zijn :D

Als je echt denkt dat ik wolf ben, lynch maar. Met 12 pagina's na 2 dagen is mijn motivatie toch weg

Wat is er erg aan 12 pagina's na 2 dagen? Das niet heel weinig hoor.

:) er is een reden dat ik zo apart post. Daarom denk ik ook dat dz goedje is. Dat je nu meteen blaasje aanvalt zegt me al genoeg dat je zelf helemaal geen aandacht wil. counteren hoeft niet wolfs te zijn maar dat is dit dus wel.

Uhhhm... Waarom is counteren nu wel wolfs? Wat is de reden dat je 'zo apart' post en kun je er dan ajb mee ophouden, want het voegt niks toe! :d En waarom denk je nu dat ik goedje ben, terwijl je al de hele dag op mij zat?

ben benieuwd wat je gedachten erover zijn tot nu toe.

ik ben benieuwd of je hier nog op terug komt.

dan maak je maar zin, tenzij je niet ver hoeft te zoeken? :rolleyes:

waarom vind je hem zo'n geschikte kandidaat?


terug lezen ;)

Wat vind jij van Gamebreaker en nowhere?
 

DeletedUser74005

Guest
Zit al de hele tijd te tunnelen. De reactie van Time van 'lynch me toch maar' neigt wat mij betreft meer naar die van een goedje. Daarom vind ik Gamebreaker een goed alternatief. Zit al de hele tijd op WBJIMO met argumenten, die alleen maar over de dood van Jenskeuh gaan, terwijl dat een overduidelijke troll was.

Gamebreaker

@dirk-janusIV
 

DeletedUser64575

Guest
DL weer om 23.00 uur?
Zit al de hele tijd te tunnelen. De reactie van Time van 'lynch me toch maar' neigt wat mij betreft meer naar die van een goedje. Daarom vind ik Gamebreaker een goed alternatief. Zit al de hele tijd op WBJIMO met argumenten, die alleen maar over de dood van Jenskeuh gaan, terwijl dat een overduidelijke troll was.

Gamebreaker

@dirk-janusIV
Ben ik ook voor in. Hanteerde de vorige keer als wolf ook zo'n agressieve speelstijl, maar NitS lijkt me toch iets wolfser.
 

DeletedUser74966

Guest
In welke zin is die verdenking van WBJIMO eigenlijk wolfs? xD Hij had een weddenschap van tevoren en dan snap ik best dat je die doorzet en op Jenskeuh gaat. Das alles BEHALVE wolfs.

En Nits was mij in ieder geval ook al opgevallen. Hij heeft weliswaar weinig gepost, maar de enkele posts van hem, zijn allemaal wel behoorlijk apart. Het is dus geen eens zo'n gekke verdenking.

Zijn er overigens voorstanders om op Time/Nowhere te gaan? Zal zo nog een aantal posts van ze aanhalen.
Nee, als je een weddenschap hebt dan troll je daarmee wat. Dat deed hij in eerste instantie ook, maar daarna 'beet hij de spits af' door serieus te gaan spelen. Dan haal je je stem ook weg en laat je weten dat het een troll is. Dat deed hij echter niet. Nee, hij gaf later aan dat die stem mooi bleef staan op basis van een counter. Zeker als Jens kennelijk aan had gegeven niet serieus te spelen had hij moeten weten dat hij bij Jens niet serieus moest gaan zoeken. Stem dan om een onserieuze speler weg te stemmen.

En nee, ik heb bij beide niet het idee dat ze wolf zijn. Al twijfel ik bij Time omdat hij zo leuk zegt 'iets te doen' wat wij niet zien ofzo. Leuke dekmantel.

WBLIMO? Maar ik heb hier maar een korte verdediging op: wat een hoopje vluchtig bij elkaar gezochte onzin. In Dirk zn lynchtelling zie je duidelijk dat hij dacht dat je op mij stemde.

2. Counter? Waarop?

3. Gijs stelde een vraag, daar reageerde ik op.

Als je een theorie maakt, zorg dan dat hij goed is.
Oh en nu reageer je wel meteen? Lol
 

DeletedUser74966

Guest
Zit al de hele tijd te tunnelen. De reactie van Time van 'lynch me toch maar' neigt wat mij betreft meer naar die van een goedje. Daarom vind ik Gamebreaker een goed alternatief. Zit al de hele tijd op WBJIMO met argumenten, die alleen maar over de dood van Jenskeuh gaan, terwijl dat een overduidelijke troll was.

Gamebreaker

@dirk-janusIV
Dan had hij dat aan moeten geven. Ik zie geen trollstemmen bij het wegstemmen van Jens.
 
Reactiescore
559
Wat is er erg aan 12 pagina's na 2 dagen? Das niet heel weinig hoor.



Uhhhm... Waarom is counteren nu wel wolfs? Wat is de reden dat je 'zo apart' post en kun je er dan ajb mee ophouden, want het voegt niks toe! :d En waarom denk je nu dat ik goedje ben, terwijl je al de hele dag op mij zat?



Wat vind jij van Gamebreaker en nowhere?

Zit al de hele tijd te tunnelen. De reactie van Time van 'lynch me toch maar' neigt wat mij betreft meer naar die van een goedje. Daarom vind ik Gamebreaker een goed alternatief. Zit al de hele tijd op WBJIMO met argumenten, die alleen maar over de dood van Jenskeuh gaan, terwijl dat een overduidelijke troll was.

Gamebreaker

@dirk-janusIV

game heeft idd de aandacht naar blaasje gestuurd en is daar niet meer echt van afgeweken

Ik lees nu dat Maroen, Gijs of DZ kennelijk goede lynches zijn. Wat zeggen jullie dan van de stem van WBJ? Die past in het rijtje van stemmen en er heel ongezien mee wegkomen.

nowhere heeft het meer op time gemunt niet echt goede argumenten erbij
komt daarna wel dat tie het druk heeft, wat een wolfs zou kunnen zijn

Ik had niet veel gepost omdat ik het redelijk druk had. Wel interessant dat jij als 1 van de eerste op Jens zat, zeker met zijn uitspraak over een skype gesprek? Moeten we toch Jens nog geloven over dag 1 en jou als wolf zien?

ik vind op het moment time een twijfelgeval, ik vind hem iig veel minder aanvallend reageren als dat tie normaal doet.
maar wie weet. z'n leven aan het verbeteren :p
 

DeletedUser74966

Guest
DL weer om 23.00 uur?

Ben ik ook voor in. Hanteerde de vorige keer als wolf ook zo'n agressieve speelstijl, maar NitS lijkt me toch iets wolfser.
En dan zeggen dat counteren wolfs is:rolleyes:

Voor de mensen die zeggen dat ik tunnel: Juist: Ik zit nu op WBJ omdat hij me het meeste opviel. Ik houd zeker wel de rest in de gaten, maar zie nog niet reacties ofzo die ze speciaal verdacht maken bij mij.
 

DeletedUser74005

Guest
En dan zeggen dat counteren wolfs is:rolleyes:

Voor de mensen die zeggen dat ik tunnel: Juist: Ik zit nu op WBJ omdat hij me het meeste opviel. Ik houd zeker wel de rest in de gaten, maar zie nog niet reacties ofzo die ze speciaal verdacht maken bij mij.

Wat is jouw mening over Time, nowhere en Castiel?
 

DeletedUser74005

Guest
game heeft idd de aandacht naar blaasje gestuurd en is daar niet meer echt van afgeweken



nowhere heeft het meer op time gemunt niet echt goede argumenten erbij
komt daarna wel dat tie het druk heeft, wat een wolfs zou kunnen zijn



ik vind op het moment time een twijfelgeval, ik vind hem iig veel minder aanvallend reageren als dat tie normaal doet.
maar wie weet. z'n leven aan het verbeteren :p

Ben het hier wel aardig mee eens. Vind Nowhere ook een twijfelgeval, omdat hij nog nooit eerder mee gespeeld heeft (tijdens de afgelopen potjes) en daardoor is het moeilijk om zijn gedrag in te schatten. Daarom wil ik hem liever nu niet lynchen.
 

DeletedUser74005

Guest
Serenity eruit stemmen? of is er een vervanger voor haar?

Inactieve spelers vallen vanzelf dood of worden geluncht. Niet onze zorg dus :D Wij sporen wolven op :cool2:

Wat is jouw mening eig over de huidige actieve spelers? Probeer je wat meer te mengen ;)

EDIT: TRIPPEEL POOSTT :O
 

DeletedUser64575

Guest
@GaMeBr3AKeR tenzij ik vandaag de lynch ben (wat ik betwijfel), zal ik me morgen even tegen je verdedigen. Zoals ik al zei vind ik het niet zo chill dat het potje in het weekend begonnen is (wat je eerder vandaag verkeerd interpreteerde), want ik ben nu gewoon wat aan het drinken met vrienden, was vanmiddag zwemmen en ga morgen al vroeg BBQ'en. Ik heb dus niet zoveel tijd en zin om actief wolven te gaan zoeken, maar wil ook zeker niet de goedjes tegenwerken door nu onnodig gelyncht te worden.
 

DeletedUser74966

Guest
Wat is jouw mening over Time, nowhere en Castiel?
Bij Time twijfel ik. Ik vind hem redelijk oke overkomen. Hij heeft echter wel gestemd op Jens en nu is hij met jou iets van een plan aan het uitwerken. Ik denk daarmee echter dat hij probeert een reden te geven om jou 'terecht' te verdenken en daarna van je af te stappen wanneer meerdere mensen stoppen met jou als slecht te zien.

NITS ken ik ook niet, dus ik weet niet wat zijn speelstijl is. Voor zover vind ik zijn reacties wel neutraal eigenlijk. Ik zal ze nog eens door moeten nemen om te zien of er toch nog wat uitspringt.

Bij Castiel weet ik nog niet wat ik van hem vind. Ik neig naar goedje denk ik al speelt hij nu op de achtergrond en dus anders dan ik van hem gewend ben. Komt waarschijnlijk doordat hij, zoals hij zegt, op telefoon zit.
 

DeletedUser74966

Guest
@GaMeBr3AKeR tenzij ik vandaag de lynch ben (wat ik betwijfel), zal ik me morgen even tegen je verdedigen. Zoals ik al zei vind ik het niet zo chill dat het potje in het weekend begonnen is (wat je eerder vandaag verkeerd interpreteerde), want ik ben nu gewoon wat aan het drinken met vrienden, was vanmiddag zwemmen en ga morgen al vroeg BBQ'en. Ik heb dus niet zoveel tijd en zin om actief wolven te gaan zoeken, maar wil ook zeker niet de goedjes tegenwerken door nu onnodig gelyncht te worden.
We begonnen toch midden in de week of nie? Dus ik snap het weekend gedeelte niet?

En ik wacht op je verdedigingen. Snap wel wat je bedoelt met het niet actief willen spelen gezien de planning van je.
 

DeletedUser74005

Guest
Bij Time twijfel ik. Ik vind hem redelijk oke overkomen. Hij heeft echter wel gestemd op Jens en nu is hij met jou iets van een plan aan het uitwerken. Ik denk daarmee echter dat hij probeert een reden te geven om jou 'terecht' te verdenken en daarna van je af te stappen wanneer meerdere mensen stoppen met jou als slecht te zien.

NITS ken ik ook niet, dus ik weet niet wat zijn speelstijl is. Voor zover vind ik zijn reacties wel neutraal eigenlijk. Ik zal ze nog eens door moeten nemen om te zien of er toch nog wat uitspringt.

Bij Castiel weet ik nog niet wat ik van hem vind. Ik neig naar goedje denk ik al speelt hij nu op de achtergrond en dus anders dan ik van hem gewend ben. Komt waarschijnlijk doordat hij, zoals hij zegt, op telefoon zit.

Waarom zie je Castiel als goedje?

Time verdenkt mij nu trouwens niet meer. Hij heeft al aangehaald dat mijn gedrag 'meer dat van een goedje is'...
 
Bovenaan