[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
wat bevestigd dit
 
Reactiescore
993
Ik ben al lang blij dat iemand organisatie op zich neemt :like: :)
 
Reactiescore
1.770
maak je niet druk mike,
de kritiek komt enkel van mensen die er nog nooit in geslaagd zijn een succesvol wvw-potje op te zetten
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik kijk naar bepaalde personen als ik dit zeg, maar ik vind het zeer onrespectvol hoe het er nu aan toegaat. Ik steek mijn tijd en moeite in het organiseren van dit potje, maar ik zie mensen die hier precies alleen zitten om dit te verpesten. Ik steek tijd in het vertalen van een tekst, komt er meteen een reactie tldr. Evenals op andere plekken zoals discord of het Disneytopic. Dit is gewoon niet prettig als je daar zoveel moeite insteekt. Als het je niet interesseert, blijf dan gewoon weg of kijk onderaan de post of er geen samenvatting staat (wat tevens altijd zo is bij dageindeposts in wvw).

Er zijn mensen die serieus een potje willen spelen ongeacht wie wie is. Van zodra je jouw rol krijgt ben je die rol. Dan ben je geen VF'er, geen mod, geen man of geen vrouw meer. Als jullie willen stemmen of lunchen op basis van wie er achter de rol zit, dan moet je van mij geen potjes meer deelnemen.
Ik vind dit ontzettend jammer voor de personen die wel serieus spelen op basis van de rollen en niet op basis van de personen.
eens
 
Reactiescore
993
Bovenaan