[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487963986

Guest
Snap ik, maar ik ben er nog steeds resoluut tegen. Als zij er mee akkoord zijn is dat goed voor hen, maar voor ons is het ongelofelijk moeilijk om over vervangende spelers een gestructureerde mening te gaan vormen. Bovendien is er dan ook weer een eventuele lynch aan deze verpest met enkel maar het argument "ze zouden geen vervanger zoeken moest het een simpele burger zijn"

:wink:


iig als ik vervang vervang ik eender wie xD dus ik trek geen enkele rol voor als dat kan helpen en
het zou ook niet mogen dat dit een spelbreker is in de lynch begrijp ik zeker
 

Deleted User - 487963986

Guest
miss wel een ideetje om mee te pakken voor na het potje... en dat we daar iets concreets over kunnen afspreken?
 
Reactiescore
122
Ik begrijp je redenatie indd Tigor, maar dit is inderdaad een beetje vervelend voor iedereen die het spelletje speelt als voor de vervangende speler zelf.

Een speler vervangen die wel actief genoeg is geweest, maar door omstandigheden bijv niet verder kan, dat is natuurlijk prima. Maar iemand die 3 dagen lang niks heeft gepost, is nu gewoon heel lastig te peilen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik begrijp je redenatie indd Tigor, maar dit is inderdaad een beetje vervelend voor iedereen die het spelletje speelt als voor de vervangende speler zelf.

Een speler vervangen die wel actief genoeg is geweest, maar door omstandigheden bijv niet verder kan, dat is natuurlijk prima. Maar iemand die 3 dagen lang niks heeft gepost, is nu gewoon heel lastig te peilen.

tuurlijk begrijp ik volkomen, ik wil hier dan nadien ook nog wel op terug komen. en het voor nu even laten, ik snap dan ook terecht als jullie gewoon verder door gaan ongeacht hoe die speler nu is. wat ook moet he. en ik denk dat zowel, laila als chmegers daar het mee ineens zijn en ook volledig zullen begrijpen.
maw ik ben dan ook zeer tevreden over de activiteit en daarom dat ik zonde zou vinden om spelers die inactief zijn te laten sterven terwijl er wel vervanging is.
(misschien had ik zo ook sneller kunnen vervangen, maar helaas zit ik ook niet elke uur hier op het forum)

maar voor nu genoeg gezegt te zijnde en zeker ene puntje voor na het potje en voor mij om mee te pakken naar een volgend potje :D
 
Reactiescore
397
Wat zijn we aan het zeiken om vervangingen van inactieve spelers zeg. Tigor geeft aan dat ze geen voorkeur geeft aan welke rol ze vervangt, een beetje vertrouwen in jullie spelleider zou fijn zijn. Eerst gezeur dat ze te laat mensen vervangt en nu zie ik een comment in het speeltopic dat ze ienand niet vervangt en dus alleen wolven vervangt. Misschien heeft ze gewoon iets met de feedback gedaan of zijn de vervangers op?

Het argument dat je geen informatie over iemand hebt die vervangen wordt snap ik overigens. Maar ik vind het juist mooi dat inactieve spelers vervangen worden.
 
Bovenaan