[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
993
Reactiescore
1.770
Daarvoor raad ik je aan toch een medelijder aan te stellen dat werkt iets aangenamer.
Iemand suggesties?
 
Reactiescore
545
speeder mag nog wel eens een potje organiseren,
kan hij geen acc'je maken?
of anders zijn zus fzo

speeder en wvw is namelijk altijd vuurwerk
 
Reactiescore
993
Tja tot zover dus je bijdrage aan de WvW-community? Jammer Candiu, alleen profiteren van de baten maar niet bijdragen. Ik had meer toewijding van je verwacht... :sad::sad:
Haha profiteren, vertel me waar dat in mn contract staat ^^
 
Reactiescore
993
Reactiescore
1.577
Haha profiteren, vertel me waar dat in mn contract staat ^^

tja je begrijpt dat je in een community samen de lasten draagt? Een potje organiseren, is een heus karwei. Als je daar geen tijd in steekt, krijg je erbarmelijke potjes zoals het laatste van @Yube of @Speeder.

dus om die lasten zoveel mogelijk te spreiden, probeer je allen je steentje bij te dragen. Bovendien gun je zo anderen ook het plezier om eens te spelen. Als de organisatie op dezelfde mensen hun schouders terechtkomt, dreigt er demotivatie te ontstaan en heb je plots geen potjes meer zoals nu het geval is

bovendien heb je nu voldoende ervaring om zelf een potje te leiden. Eventueel samen met @famdecibel ?
 

DeletedUser17472

Guest
tja je begrijpt dat je in een community samen de lasten draagt? Een potje organiseren, is een heus karwei. Als je daar geen tijd in steekt, krijg je erbarmelijke potjes zoals het laatste van @Yube of @Speeder.

dus om die lasten zoveel mogelijk te spreiden, probeer je allen je steentje bij te dragen. Bovendien gun je zo anderen ook het plezier om eens te spelen. Als de organisatie op dezelfde mensen hun schouders terechtkomt, dreigt er demotivatie te ontstaan en heb je plots geen potjes meer zoals nu het geval is

bovendien heb je nu voldoende ervaring om zelf een potje te leiden. Eventueel samen met @famdecibel ?
Je kunt ons twee geen potje laten leiden, dan wordt het echt lijden. Ik heb totaal geen idee van hoe ik dat moet doen en Candiu is ook nog niet zo lang bezig.
 
Bovenaan