[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487970061

Guest
haha volgens mij gaan wij twee het nog goed kunnen vinden
volgend potje doe ik mee als jij ook mee doet! dan kan je me nog tips geven waar nodig
Als je maar niet gaat netwerken :tongue: wel jammer dat je het zo negatief hebt ervaren, hopelijk doe je volgend potje gewoon weer mee! In de tussentijd kan het helpen om de beginnersguide helemaal door te lezen overigens.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat snap ik dus niet. Je hebt al zoveel ervaring en toch verneuk je het elke keer haha. Leer van die fouten.
Dat zeg jij. Ik ben wel een volhouder. Ieder ander die er niks van snapt, zou het allang opgegeven hebben. En ik denk dat ik dit potje geen kans gehad heb, maar dat ik wel gedaan heb wat ik moest doen.
 
Reactiescore
1.700
Dat zeg jij. Ik ben wel een volhouder. Ieder ander die er niks van snapt, zou het allang opgegeven hebben. En ik denk dat ik dit potje geen kans gehad heb, maar dat ik wel gedaan heb wat ik moest doen.

Dat zeg ik inderdaad. Zo goed speel jij nooit omdat je je ervaring totaal niet gebruikt.
 
Reactiescore
770
Als je maar niet gaat netwerken :tongue: wel jammer dat je het zo negatief hebt ervaren, hopelijk doe je volgend potje gewoon weer mee! In de tussentijd kan het helpen om de beginnersguide helemaal door te lezen overigens.

simp
 
Reactiescore
1.777
Ja ben beetje minder aanwezig dan gehoopt. Maar zal er opletten om extra actief te posten, zodat we de wolven er uit kunnen gaan krijgen. Vandaag erg druk met de lametjes die waren geboren we hebben er 23 jonge lameren bij. Mocht je het leuk vinden wil ik wel een foto uploaden, zo schattig kleine lammeren.


Hoe wil je je zelf bewijzen @JokersBrain. Want het lijkt mij erg handig om een bewezen goedje in dit potje te hebben. Dan kunnen we van uit daar weer een hoop nieuwe beredeneringen trekken.
ik ben wel benieuwd naar die lammeren. Stuur foto dan stuur ik foto van mijn kuikens!
 
Bovenaan