[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.770
for the record ik sluit nooit iemand uit wel merk ik op dat anderen dat meer en meer doen

vind ik niet oké
 

DeletedUser17472

Guest
bedankt famdecibel toch iemand de me niet uitlacht
maar toch vind ik dat ik onheus behandeld ben, niemand heeft me even persoonlijk gewaarschuwd? Ze weten toch dat ik nieuw ben?
dan zie ik andere spelers dingen die veel spelbedervender zijn (@antraxol) en er niet op aangesproken worden
als ze me dan nog vieze PM's sturen sorry maar dan zit mijn bakje wel even vol
Neem even afstand en volgend potje ben je er gewoon weer. Zorg in ieder geval dat je stemt en dat je wat vaker je neus laat zien. Maakt het spelletje voor jou ook leuker en je leert het sneller.
 

DeletedUser17472

Guest
dubbelaccount van Fam?
Dit is wel heel erg dat je dat zegt. Zo'n blunder heb ik volgens mij niet gemaakt. Ik doe niet aan dubbelaccounts, sorry.

@ripromy het is echt duidelijk dat je het potje niet gevolgd hebt ook. Dat is inderdaad jammer. Maar als je terugleest, kun je zien dat ik antraxx als goedje heb gezien en dat dus niemand zomaar rood zal stemmen nu. Na dag 3 kunnen ze dat wel weer doen, maar we zullen zien :)
 
Reactiescore
48
Neem even afstand en volgend potje ben je er gewoon weer. Zorg in ieder geval dat je stemt en dat je wat vaker je neus laat zien. Maakt het spelletje voor jou ook leuker en je leert het sneller.
ik laat dit even bezinken voor ik een beslissing neem
soms moet ik bewust wat tijd voor mezelf nemen om terug in balans te komen met mezelf
kan belachelijk klinken maar ik heb het wel nodig
Dit is wel heel erg dat je dat zegt. Zo'n blunder heb ik volgens mij niet gemaakt. Ik doe niet aan dubbelaccounts, sorry.

@ripromy het is echt duidelijk dat je het potje niet gevolgd hebt ook. Dat is inderdaad jammer. Maar als je terugleest, kun je zien dat ik antraxx als goedje heb gezien en dat dus niemand zomaar rood zal stemmen nu. Na dag 3 kunnen ze dat wel weer doen, maar we zullen zien :)
jij hebt door je ervaring al dit inzicht maar ik vond antraxol verdacht spelen. Noem het buikgevoel maar dat is ook belangrijk in dit soort spelletjes dus dan ga ik daarop af
 

DeletedUser17472

Guest
ik laat dit even bezinken voor ik een beslissing neem
soms moet ik bewust wat tijd voor mezelf nemen om terug in balans te komen met mezelf
kan belachelijk klinken maar ik heb het wel nodig

jij hebt door je ervaring al dit inzicht maar ik vond antraxol verdacht spelen. Noem het buikgevoel maar dat is ook belangrijk in dit soort spelletjes dus dan ga ik daarop af


Ik geloof dat ze gelijk hebben.

Welkom fam 2 en tot het volgende rondje.

(ik ben blij dat ik niet meer alleen ben :) )
 

DeletedUser17472

Guest
Maar van mij leer je geen wvw hoor. Ik snap er weinig van en speel puur op gevoel.
 
Reactiescore
48
Maar van mij leer je geen wvw hoor. Ik snap er weinig van en speel puur op gevoel.
zal wel gek klinken, maar volgens mij is gevoel de beste gids
ik heb al in zoveel situaties gezeten (zowel tw als RL) waarbij mijn gevoel me ergens in tegenhield, en dat bleek nadien altijd terecht.
Je gevoel zegt vaak veel meer dan 1000 woorden
 
Reactiescore
770
(ik ben blij dat ik niet meer alleen ben :) )

wat heb jij toch een triestig pijnlijk leven zeg christelijke theologen zijn er verbaasd over en moraalfilosofen weten niet wat ze zien
 
Reactiescore
770
als ik laila zie reageren springt dat liedje van Mark Knopfler en Eric Clapton meteen in mijn hoofd


laila, you've got me on my knees.
laila, I'm begging, darling please.
laila, darling won't you ease my worried mind.
 
Bovenaan