[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
693
Ben ik de enigste die zich ergert aan mensen die niet kunnen tellen bij de nummers van elk potje?
 
Reactiescore
770
ik hoor mensen zeggen dat famdecibel een eerlijke oprechte vrouw is ? Niets is verder van de waarheid dan deze uitspraak. pertinent onwaar en zelfs kwaadaardig misleidend.

famdecibel werd in 2008 nog terechtgesteld wegens fraude en belastingontduiking. als dat nog niet erg genoeg was, famdecibel werd veroordeeld voor 2 jaar gevangenisstraf met uitstel wegens ontkennen van bepaalde historische gebeurtenissen. Wat trouwens in haar familie ligt. Mensen in het dorp zeiden wel eens van "Haar bruur waes ven de verkeerde kent." Zegt genoeg he
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het jammer dat mensen mij dus niet mogen en dit duidelijk door laten spelen in het spel zelf. Ongeacht wat ik zeg of doe, het is nooit goed. Ga een ander pesten, ik laat me door niemand wegpesten. Ik benoem het wel even. Allemaal een grote bek en een piepklein hartje. Stoer doen om leuk gevonden te worden. Prima, jullie doen maar.
 
Reactiescore
1.237
Ik vind het jammer dat mensen mij dus niet mogen en dit duidelijk door laten spelen in het spel zelf. Ongeacht wat ik zeg of doe, het is nooit goed. Ga een ander pesten, ik laat me door niemand wegpesten. Ik benoem het wel even. Allemaal een grote bek en een piepklein hartje. Stoer doen om leuk gevonden te worden. Prima, jullie doen maar.
je betichte mij hiervan in het potje, maar ben juist heel terughoudend geweest met mijn stem plaatsen op je.
ik heb echt niks tegen je hoor fam.
 
Reactiescore
1.770
Ik vind het jammer dat mensen mij dus niet mogen en dit duidelijk door laten spelen in het spel zelf. Ongeacht wat ik zeg of doe, het is nooit goed. Ga een ander pesten, ik laat me door niemand wegpesten. Ik benoem het wel even. Allemaal een grote bek en een piepklein hartje. Stoer doen om leuk gevonden te worden. Prima, jullie doen maar.
vraag me af op wie je hier doelt naast anthraxxis?
verder kudos aan spellijder rupert voor een voorlopig vlekkeloos potje
 
Reactiescore
770
Ik vind het jammer dat mensen mij dus niet mogen en dit duidelijk door laten spelen in het spel zelf. Ongeacht wat ik zeg of doe, het is nooit goed. Ga een ander pesten, ik laat me door niemand wegpesten. Ik benoem het wel even. Allemaal een grote bek en een piepklein hartje. Stoer doen om leuk gevonden te worden. Prima, jullie doen maar.

misschien moeten mensen je int vervolg meteen winnaar van het spel maken, als je toch zo slecht tegen je verlies kunt. Ieder potje ist zelfde liedje met jou blijkbaar, een aflevering van Decibel en de Pestkoppen.

Mag wel eens gedaan zijn met dat "Ach mij!" gedoe constant. Normaal worden mensen na hun 30e emotioneel stabiel.
 
Reactiescore
770
dat permanent gedragen als een aangeslagen incontinent kind van 15 frustreert overigens. Doe gewoon niet meer mee met WvW als dat al zo emotioneel en mentaal uitdagend is.
 
Bovenaan