[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
770
he Johan gewoon vraagje maar wat zie jij dan als nazisme ?
 
Reactiescore
971
Werden nazi’s eigenlijk overduidelijk én oprecht verheerlijkt? Zo niet is er totaal geen probleem. Het is een deel van onze geschiedenis, dus er mag zeker over gesproken en geparodieerd worden.
 
Reactiescore
1.237
Om te verduidelijken aan eenieder. Het topic ging over het tribunaal waarin de nazi de goedjes waren die uit handen van de rechters en mensen als Churchill moesten blijven. Dat het deels grappig bedoeld was was al te zien aan het feit dat we de hele tijd bijv Herr Time en Herr Westkieken hadden moeten zeggen.
de rol omschrijving benoemde de daden van sommige nazi's op een manier die het niet mooier maken dan dat het is, maar laten we eerlijk zijn de nazi's zijn geen lieverdjes geweest.
 
Reactiescore
971
Of het oprecht was is subjectief. Maar duidelijk was het wel.

Gewoon duidelijke verwijzingen naar nazisme is geen probleem. Heb je ooit Call of Duty gespeeld? Zit vol nazistische elementen en is één van de best verkochte games, ook bij de jeugd.

Enkel bij oprecht verheerlijken / aanbidden / promotie maken, zie ik een probleem.
 
Reactiescore
1.237
Gewoon duidelijke verwijzingen naar nazisme is geen probleem. Heb je ooit Call of Duty gespeeld? Zit vol nazistische elementen en is één van de best verkochte games, ook bij de jeugd.

Enkel bij oprecht verheerlijken / aanbidden / promotie maken, zie ik een probleem.
daar was naar mijn idee geen sprake van. @anthraxxol @mohniels1 jullie iets dergelijks gezien?
 
Reactiescore
756
Best wel jammer dat de avond zo moet eindigen. Ik kwam goed gezind thuis van mijn vriendin, uitkijken naar een leuke avond op het VF met mijn goede vriend simeco en de andere VF'ers.. Krijg je ineens pm in de brievenbus dat er een onterechte ban is uitgedeeld. Als ik duckje was had ik een vacature geplaatst voor een nieuwe forummod.
 
Reactiescore
293
Best wel jammer dat de avond zo moet eindigen. Ik kwam goed gezind thuis van mijn vriendin, uitkijken naar een leuke avond op het VF met mijn goede vriend simeco en de andere VF'ers.. Krijg je ineens pm in de brievenbus dat er een onterechte ban is uitgedeeld. Als ik duckje was had ik een vacature geplaatst voor een nieuwe forummod.
Een nieuw forummod is niet nodig we zijn beter af zonder mods op dit forum:D
 
Reactiescore
1.237
Ach Jo Han heeft ten onrechte gehandeld het enige wat hij nog moet doen is toegeven.
Het enige dat Jo Han op dit moment kan doen is gewoon zijn fout inzien en de berisping + ban intrekken. Indien niet verliest hij mijn inziens zijn volledige autoriteit als mod, indien dit nog niet het geval was.

Volledig eens. Iedereen maakt wel is een fout en als het jou taak is op BOA te spelen op een forum snap ik dat je eerder in de aanslag zit bij nazi thema dan bij het winnie the pooh thema.
 
Bovenaan