[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser17472

Guest
Onzin. WvW is juist goed voor mods. Ik heb daardoor al veel vrij forumers anders leren kennen in positieve zin.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
wat heeft dat te maken met mods?
 
Reactiescore
770
Onzin. WvW is juist goed voor mods. Ik heb daardoor al veel vrij forumers anders leren kennen in positieve zin.

oke heel leuk maar dat laatste kan je perfect zonder WvW doen of toch al zeker daarvoor. De rest wilt gewoon dat je je werk neutraal doet en niet hier komt mee spelen want je kan je fout niet toegeven hier !

Niets, daarom dat ik het ook onzin noemde.
Geloof me veel hebben hier een grote mond, maar een klein hartje.

ja heel leuk maar toegeven dat je fout zit kan jij ook niet dus ??
 
Reactiescore
770
ik hoef geen fouten toe te geven want ik maak er geen .

en nee mods mogen niet mee doen met WvW stop met hielen te likken

gvd je hebt zelfs twee puntjes in je naam wat voor iemand ben je dan :redface::redface::redface:
dat is de fout die jij alvast mag toegeven hoor Royaalmeneer
 
Reactiescore
2.177
Met doen leer je, om te zeggen van "Kijk maar ipv meedoen" kom je als speler nergens mee. Als spelleider merk je dat vooral. Hoevaak zegt de spelleider niet dat bepaalde kant slecht gespeeld heeft (zelf ook schuldig aan).

Non claim is altijd al een probleem geweest. Wanneer is iets claimen, wanneer hinten. Iedereen ziet het anders en er is eigenlijk altijd wel gezeik over geweest. Ben het er mee eens dat er regels moeten komen.

Wat een bullshit trouwens dat iemand die mod is niet mee mag doen.
 
Reactiescore
770
:redface: :redface: :redface: mods kunnen echt nooit iets verkeerd doen volgens sommigen hier gewoon de heiligen van dit forum
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.151
:redface: :redface: :redface: mods kunnen echt nooit iets verkeerd doen volgens sommigen hier gewoon de heiligen van dit forum

Er zit een verschil in dingen verkeerd kunnen doen en of ze gewoon mee mogen doen als iedere andere user in een wvw potje.
 

DeletedUser17472

Guest
:redface: :redface: :redface: mods kunnen echt nooit iets verkeerd doen volgens sommigen hier gewoon de heiligen van dit forum
Wij zijn God niet hoor, ook geen robot. Gewoon mensen. En ALLE mensen maken fouten, ook mods.

Wat WvW betreft ben ik gewoon geen sterke speler, maar ik heb er plezier in en volgens mij is dat het belangrijkste toch?
 
Reactiescore
1.577
Met doen leer je, om te zeggen van "Kijk maar ipv meedoen" kom je als speler nergens mee. Als spelleider merk je dat vooral. Hoevaak zegt de spelleider niet dat bepaalde kant slecht gespeeld heeft (zelf ook schuldig aan).

geef haar de rollenlijst, laat haar meelezen en zo ontdek je snel hoe mensen door de mand vallen of ageren bij bepaalde rollen. in principe zou ik ook zeggen, al doende leert men, maar ik zie gewoon geen progressie

het is op zo'n punt gekomen dat ik de posts van Fam gewoon niet meer lees, dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn

het is een beetje zoals bij @anthraxxol maar die doet het tenminste met opzet :redface: :redface:
 

DeletedUser17472

Guest
wel zeer sportieve lunch van de wolven om famdecibert te lunchen.
Niks sportief aan hoor. Ik ben gisteren in gesprek geweest met de spelleiding en heb gezegd dat als ze mij wilden laten doodvallen, dat ze dat moesten doen. Ik heb nergens geclaimd en zij hebben mij verzekerd dat hun opmerking niet voor mij bedoeld was in game. Na al die opmerkingen die hier in dit topic gemaakt zijn over mij, voelde ik me echt vervelend en dat heb ik ook duidelijk gemaakt aan de spelleiding. Ik heb hen ook sorry gezegd, mocht ik fout zijn geweest, maar was niet nodig. Wat dat betreft leiden zij ontzettend goed. Petje af.
Ik word liever gelunched dan gelynched hoor. Een lynche van mij is verlies voor de goedjes en een lunch in mijn ogen minder.

Daarnaast kreeg ik inderdaad de rollen van Time en Capri door. Mijn eerste reactie was dat ik Time er uit ging werken en de spelleiding wees mij er meteen op dat ik ook met gs kon winnen. Ik heb Time en Capri gekoppeld omdat zij in mijn ogen goede spelers zijn. Er wordt altijd geroepen dat GS kan winnen en zij zouden dat in mijn ogen moeten kunnen doen. Mijn andere optie was om mezelf aan Time te koppelen. Gewoon om hem op een andere manier te leren kennen. Bij CL heeft me dat heel goed gedaan. en Flex vond ik ook leuk.
Nu ging ik ervoor om te winnen met de G/S. Helaas ging hem dat niet worden. Volgende keer beter.
 
Bovenaan