[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.804
niet zomaar tutoyeren jongeman! gelieve me met 'u' aan te
spreken alvast dank
 
Reactiescore
1.577
Simeco is een latente paardenpoeper. antrhaxxol zit liefst met een stuk fruit in zijn kut en big bear is een verwijfde klaploper. Verder gedraagt Nonkel Jos zich als een randmongool.

reported trouwens

sorry ik ben hier om een potje WvW te spelen niet om in hetzelfde rijtje geplaatst te worden als latente paardenpoepers, fruitkutten en klaplopers

trouwens, mijn neefje is een 'mongool' en dus voel ik me persoonlijk aangevallen door BI

heb een beetje respect?
 
Reactiescore
1.804
Komt heel erg belachelijk over van jou aangezien jullie Duncan zonder reden aanvallen
1. wie the fuck is duncan
2. waar val ik iemand zonder reden aan? jij daarentegen begint mij wel uit te schelden zonder dat ik iets tegen jou zeg... naar hoor
 
Reactiescore
1.015
1. wie the fuck is duncan
2. waar val ik iemand zonder reden aan? jij daarentegen begint mij wel uit te schelden zonder dat ik iets tegen jou zeg... naar hoor

Duncan is hopeful. En wat jullie deden met wat oud VF'ers en waar Castiel. ook wat van zei. Niet gaan janken aangezien jullie het zelf maar al te graag doen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Even een post die ik niet in het speeltopic wil maken:
Iedereen is welkom, oude spelers, nieuwe spelers, mensen van een ander forum. Deelnemers hoeven niet persé pro's te zijn om deel te mogen nemen - noobs zijn ook meer dan welkom. En het is niet nodig om allemaal van elkaar te zeggen dat ze niet welkom zijn, weer weg moeten gaan etc. Houd 't gezellig svp :)
Vooral omdat ik al van meerdere kanten hierover mensen heb horen klagen dat ze het niet leuk vinden zoals er nu wordt gereageerd. Van tevoren hebben we (Noah en ik) gezegd dat we mensen niet wilden uitsluiten van het potje. We hebben er echter geen problemen mee om mensen te laten vervangen, wat we zullen doen als dit zo doorgaat. Dus houd het svp ontopic en gezellig en leuk voor alle deelnemers! Als dat betekent dat je misschien iets minder agressief op de man moet spelen - doe dat dan ook.

En ik zie dat terwijl ik dit aan het typen was, Hopeful ook van zich heeft laten horen. Ben 't met hem eens.
 
Reactiescore
1.804
reported trouwens

sorry ik ben hier om een potje WvW te spelen niet om in hetzelfde rijtje geplaatst te worden als latente paardenpoepers, fruitkutten en klaplopers

trouwens, mijn neefje is een 'mongool' en dus voel ik me persoonlijk aangevallen door BI

heb een beetje respect?
mijn zus ook dat ze eens normaal doen
Duncan is hopeful. En wat jullie deden met wat oud VF'ers en waar Castiel. ook wat van zei. Niet gaan janken aangezien jullie het zelf maar al te graag doen.
ik ga even hier verder om niet off topic te gaan
nogmaals toon me aan waar ik hopeful zonder reden zou aanvallen? ik daag je oprecht uit mij een post te tonen waar ik iemand zonder reden ad hominem aanval succes
 
Reactiescore
1.690
ik reken er wel op dat bi een ban krijgt als je deze beledigingen los van elkaar post zijn het 4 strafpunten
 
Bovenaan