We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Een korte pauze tot er meer animo voor is en daarna kan ik wel een potje startenZou iemand het volgende potje willen leiden en inschrijftopic willen openen
@famdecibel?goed zo even teruglezen maar ik weet al wel wie de wolf is. Heb erover gedroomd haha.
SorryDag goedjes, ik waardeer Jokersbrain zijn theorie maar de laatste 4 stemmen schaam je zeg. Echt fucking fucking triest hoe jullie spelen...
Geen probleem hoor!Sorrymoest een stem plaatsen en vond de argumenten van joker best goed. En als jij goedje was dan durfde ik mijn water anders op joker in te zetten
Mijn naam werd ook zo vaak genoemd terwijl ze de hint geen eens volgen. XDDMijn naam is vandaag pas 3x genoemd in het speeltopic. Kan hier verandering in komen svp? Gemiddelde gaat flink naar beneden zo.
Hinten tijdens non-claim is hetzelfde als claimen tbhMijn naam werd ook zo vaak genoemd terwijl ze de hint geen eens volgen. XDD
Had duidelijke hints gegeven en alsnog snappen ze m niet. XD
Mijn naam werd ook zo vaak genoemd terwijl ze de hint geen eens volgen. XDD
Had duidelijke hints gegeven en alsnog snappen ze m niet. XD
oh nee hebt zoiezo geen hint gegeven van mijn rol, hebt juist hint gegeven op wie ze moesten richten en tot nu toe hebben ze het niet door, had gezegd dat ze op de inactieve moesten opletten die nooit reageren.had niet door dat je dat deed, maar hinten naar je rol in een non claim ronde is gewoon claimen idd