[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.659
volgens mij heeft combino de mensen die op jou stemmen juist zitten opstoken achter de schermen
 
Reactiescore
556
Als er normaal gespeeld wordt, vind ik het niet erg om mee te doen, maar als er op mij gestemd gaat worden omdat je gebannen bent op discord, dan is het voor mij klaar. Ik heb geen zin om mijn plezier door jullie te laten bederven. Dan doe ik niet meer mee. Denk eerst maar eens goed na voordat je mij van spelbederf beschuldigt. Degene die hier de boel verzieken ben niet ik. En als jullie daar anders over denken, pech.

Sorry Combino, jij kunt hier niets aan doen. Succes allemaal.
wie zegt dat dat de reden is :|
jij zegt zelf altijd dat iedereen je hier moet beschouwen als een gewone speler maar je maakt het zelf altijd persoonlijk en haalt er dingen bij die niks met het spel te maken hebben .
 
Reactiescore
1.383
Niet provoceren aub fam, want je doet nu zo van die mensen weten het zelf wel maar ik zit nu evht met een vraag “wie zijn dan die mensen?” Of “ben ik het zelf misschien ook?”. Ik vind dit provoceren.
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.773
spieder banned...
hoe zal de spellijder dit oplossen?
 
Reactiescore
2.489
Zo, discord was er heel snel bij met hun antwoord. Mensen die een ban opgelopen hebben op onze Tribal Wars Discord kunnen natuurlijk nooit op een link drukken (want ze zijn banned). Deze mensen zullen hun ban dus moeten uitzitten.

Ter info: We gaan hier niet discussiëren over bans / de redenen daartoe (zie forumregels)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Duckje vergeet dat hij hier een groep veteranen aanpakt die het spelletje van manipulatie, leugens en verraad al jaren in de vingers hebben

Wij zien hem
 
Reactiescore
1.449
Wil iemand de logs van die chat hier zetten iedere dag zodat we kunnen controleren dat er niemand netwerkt?
 
Reactiescore
971
Raar dat er opeens een officieel WvW-channel op de TW discord komt. De WvW discord onder neutrale leiding van Kerouac en Tigor bestaat echt al heel lang en zit vol oude spelers die af en toe eens nostalgisch komen terugblikken en daardoor soms zelfs nog eens een potje komen meespelen. WvW op dit forum staat of valt met de activiteit van oude spelers. De instroom van nieuwe tribalwarsspelers is zo goed als nihil. Jammer dat dit nu ook wordt geboycot ...

En o ja, niet onbelangrijk, bijna iedereen heeft een ban op de TW discord. Zelfs een braaf kippetje zoals ik :biggrin:
 
Reactiescore
1.773
Raar dat er opeens een officieel WvW-channel op de TW discord komt. De WvW discord onder neutrale leiding van Kerouac en Tigor bestaat echt al heel lang en zit vol oude spelers die af en toe eens nostalgisch komen terugblikken en daardoor soms zelfs nog eens een potje komen meespelen. WvW op dit forum staat of valt met de activiteit van oude spelers. De instroom van nieuwe tribalwarsspelers is zo goed als nihil. Jammer dat dit nu ook wordt geboycot ...

En o ja, niet onbelangrijk, bijna iedereen heeft een ban op de TW discord. Zelfs een braaf kippetje zoals ik :biggrin:
toktoktok
 
Reactiescore
1.238
Raar dat er opeens een officieel WvW-channel op de TW discord komt. De WvW discord onder neutrale leiding van Kerouac en Tigor bestaat echt al heel lang en zit vol oude spelers die af en toe eens nostalgisch komen terugblikken en daardoor soms zelfs nog eens een potje komen meespelen. WvW op dit forum staat of valt met de activiteit van oude spelers. De instroom van nieuwe tribalwarsspelers is zo goed als nihil. Jammer dat dit nu ook wordt geboycot ...

En o ja, niet onbelangrijk, bijna iedereen heeft een ban op de TW discord. Zelfs een braaf kippetje zoals ik :biggrin:
dit ja. het kanaal zit vol oudgediende die ik sinds een eeuwigheid niet op het forum heb gezien die dan af en toe hun hoofd laten zien na een aankondiging in diezelfde niet nader te noemen discord. op zeker dat ze niet onderdeel zijn van de officiele tw discord. maw die gaan we missen zo nu en dan.
 
Bovenaan