[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.728
ik zit helemaal aan de grond

ban me dan maar drie potjes, ik ben toch klaar met het spelleke

wat een fijne community dit...
Het is werkelijk schandalig dat er nu gebeurt. Ik wens jou veel sterkte en hoop dat je er boven op komt.

Die dolken in je rug moeten pijn doen.
 
Reactiescore
723
Ik ben niet echt blij met de huidige ontwikkelingen. Maar goed, Dash wou spelen en zat er een beetje achter opdat het potje zou starten, maar het is niet zo er specifiek op nonkel gepikt wordt, maar enkel op het feit dat mensen wouden starten. Nonkel, laat het je niet breken, want wellicht heb je je best gedaan zonder dat anderen dit weten.

Maar goed. Je kan nog steeds 321 starten later, ik ben 322 gestart.
 
Reactiescore
1.577
Nonkel, laat het je niet breken, want wellicht heb je je best gedaan zonder dat anderen dit weten.

Maar goed. Je kan nog steeds 321 starten later, ik ben 322 gestart.

Klopt mike maar velen zien dat zo niet, Anthraxx en ik hadden een heel mooi en zelfgeschreven verhaal klaar staan

je begrijpt dat de motivatie nu onder het vriespunt zit
 
Reactiescore
723
Klopt mike maar velen zien dat zo niet, Anthraxx en ik hadden een heel mooi en zelfgeschreven verhaal klaar staan

je begrijpt dat de motivatie nu onder het vriespunt zit
Ik weet niet echt hoe te reageren atm, maar ik kijk allesinds uit wanneer jullie het ons presenteren :)
 
Reactiescore
1.804
Misschien is het een idee om nonkel ook voor 3 potjes bannen als straf voor het doelbewust lamleggen van wvw de afgelopen periode?
Ik zie dit nu pas, maar vind dit een prima idee. Tijd om duidelijke regels te stellen. Nonkel een paar potjes op de bank zal hem en zijn misplaatste zelf-adoratie deugd doen
 
Reactiescore
723
Mannekes, nu zijn jullie echt wel ver aan het pushen. We zijn weer bezig met potjes wvw dus stop aub met op nonkel te gaan kakken.
 
Reactiescore
1.804
Idd jezus wat speelden sommigen vandaag dramatisch
 
Reactiescore
1.804
wat ontzettend onsportief overigens van de wolp om mij eruit te happen?
 
Bovenaan