[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
397
Ik bedenk me net dat 16u nog in de werkdag ligt, ik heb nonkel en Anthraxx prive even gestuurd.
Ik denk dat morgen een mooie eerste DL is? Ik wacht nog even op de reactie van van de 2 originele leiders. Dus ofwel starten we vandaag door nonkel nog ofwel morgenvroeg door mij met Zaterdagavond eerste DL. (Ik ga er niet voor wekkeren en slaap uit. Dus reken rond een uur of 9a10 dat ik wakker ben.)
Ik denk dat dat wel mooi is?
Lekker bezig Mike! Dit maakt jou mijn 4e favoriete forumlid!
 
Reactiescore
1.698
Er wordt hier gewoon een coup gepleegd. Dat ik dat allemaal nog moet meemaken deze elend.
 
Reactiescore
693
Ipv verwijten gooien? Hebben jullie nog zin om dit onderling te fixen?
Ik ga dutten voor vandaag.
 
Reactiescore
338
Het ergste is dat we sinds toch al enkele potjes ook andere spelers hebben als voordien en dan wordt het zo naar de knoppen geholpen...
 
Reactiescore
1.698
Ik vind dit niet kunnen. Nonkel heeft uren werk gestoken om iets op te starten en dan deze dolk in zijn rug.

Bah ik spuug op jullie.
 
Reactiescore
1.237
Eens combino tis kwalijk hoe hij tekeer gaat. Omdat hij zelf klaar is met het spelletje moet hij ons plezier ook weg nemen. Zeer kwalijk.
 
Reactiescore
1.659
Ik schaar mij achter den nonkel. Slaat nergens op dat jullie hem nu aanpakken en demotiveren ik weet zeker dat er iets legendarisch in het vat zit. Wellicht had iemand anders gewoon een potje kunnen beginnen maar blijkbaar is er meer goesting voor rellen?
 
Reactiescore
1.237
Ik schaar mij achter den nonkel. Slaat nergens op dat jullie hem nu aanpakken en demotiveren ik weet zeker dat er iets legendarisch in het vat zit. Wellicht had iemand anders gewoon een potje kunnen beginnen maar blijkbaar is er meer goesting voor rellen?
Hou toch op man. Jij ziet ook hoe hij op discord wel tijd heeft om de hele dag lang het mamake van iedereen zwart te maken maar geen tijd heeft om het potje op te starten.
 
Reactiescore
1.659
Hou toch op man. Jij ziet ook hoe hij op discord wel tijd heeft om de hele dag lang het mamake van iedereen zwart te maken maar geen tijd heeft om het potje op te starten.
je negeert het punt dat er meer goesting is voor RELLEn zoals wel blijkt uit jouw bericht.
 
Reactiescore
1.659
als men echt geen geduld had om op ons epische spel te wachten had er ook iemand kunnen opstaan en zeggen:
OK NEEM DE TIJD MAAR IN DE TUSSENTIJD GAAN WE GEWOON DOOR!!!

maar nee @ItsDash dat deed niemand
 
Bovenaan