[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Weet je en dit bedoel ik met alle respect, als je niet weet of je tijd hebt schrijf je dan niet in. Nu zet je de stem op mijn lynch maar ik ben er niet eens blij mee door je inzet deze pot.

Geld voor iedereen trouwens.
True, ik geef je dan ook volledig gelijk. Ik betreur het dan ook dat ik ivm. mijn ban die pas maandagavond afliep, sowieso niet goed in het potje zat. Ook het feit dat dit potje, mede door jouw deelname, heel actief is werkt vooralsnog helaas niet heel motiverend. + de reden die ik in desbetreffende post al aangaf. Waarvoor mijn excuses, allen.
 
Reactiescore
1.271
Moet zeggen dat ik wel mee ben in het potje maar ik sommige posts die niet op mijn beeldscherm passen echt geskipt heb.

Als je het niet in drie zinnen kan zeggen, dan gebruik je echt teveel woorden.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Moet zeggen dat ik wel mee ben in het potje maar ik sommige posts die niet op mijn beeldscherm passen echt geskipt heb.

Als je het niet in drie zinnen kan zeggen, dan gebruik je echt teveel woorden.


of je bent heel selectief in wat je wil lezen.
ik lees enkel rood en blauw voor het moment de rest niet :p
 
Reactiescore
122
Moet zeggen dat ik wel mee ben in het potje maar ik sommige posts die niet op mijn beeldscherm passen echt geskipt heb.

Als je het niet in drie zinnen kan zeggen, dan gebruik je echt teveel woorden.

In ook een verschil in speelstijl hé. Ik begrijp dat je niet altijd tijd hebt om alles te lezen, maar sommigen willen hun punt graag verhelderen en voor mij werkt het juist prettig als mensen meer inhoud aan hun posts voegen.
 
Reactiescore
421
al die tldr mensen die hele epistels schrijven en dat dan 30 pagina's lang. Ik maak me zorgen om jullie als jullie dat allemaal lezen.
 
Reactiescore
1.690
Dat krijg je er gratis bij als time en blue wederkeren. Was ik maar wolf dan deed ik er gelijk iets aan
 
Reactiescore
358
Mohniels / Chmegers zou inderdaad gewoon moeten doodvallen eigenlijk.

@Tigor93 , eerlijk gezegd vind ik zo laat mensen nog gaan vervangen in het spel niet wenselijk. Dit is zowel voor de persoon die vervangt als voor de andere spelers gewoon kut.

Hier ben ik het trouwens ook wel mee eens. Iemand na dag 1, misschien hoogstens na dag 2 vervangen is prima, het helpt het potje en zorgt voor wat meer activiteit. Maar na dag 3 zit je echt met al zo'n berg informatie dat iemand die komt vervangen haast niet bijgewerkt geraakt en waardoor er bijna een reset moet komen vanuit de andere spelers naar die persoon toe, want hoe ga je Chmegers vandaag pakken op wat MOH 2 dagen geleden gezegd heeft?

Na dag 3 gewoon laten doodvallen lijkt me toch meer wenselijk dan dit.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Mohniels / Chmegers zou inderdaad gewoon moeten doodvallen eigenlijk.

@Tigor93 , eerlijk gezegd vind ik zo laat mensen nog gaan vervangen in het spel niet wenselijk. Dit is zowel voor de persoon die vervangt als voor de andere spelers gewoon kut.


ik heb chmegers en laila zeker de keuze gegeven.
hadden ze het niet zien zitten had ik ze sws laten doodvallen ;)
 
Reactiescore
986
ik heb chmegers en laila zeker de keuze gegeven.
hadden ze het niet zien zitten had ik ze sws laten doodvallen ;)

Snap ik, maar ik ben er nog steeds resoluut tegen. Als zij er mee akkoord zijn is dat goed voor hen, maar voor ons is het ongelofelijk moeilijk om over vervangende spelers een gestructureerde mening te gaan vormen. Bovendien is er dan ook weer een eventuele lynch aan deze verpest met enkel maar het argument "ze zouden geen vervanger zoeken moest het een simpele burger zijn"

:wink:
 
Bovenaan