[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014

DeletedUser17472

Guest
Wil de volgende spelleider mij gewoon goedje laten zijn. Ik haat speciaaltjes en wolven. Dank u.
 
Reactiescore
1.014

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Om enige verwarring mbt. de rol 'Vos' uit de wereld te helpen, haal ik nogmaals de rolbeschrijving erbij:

De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen.

Zoals je kan zien staat er daadwerkelijk 'wolf' en niet 'slechtje'. Als er een wolf (lees: gewone wof, ketterse, infectie, opgegroeide welp, etc.) tussen de namen zit, krijgt de Vos een positief antwoord. Andere slechtjes zoals slechte beul of lieveling bijvoorbeeld, worden dus NIET gezien door de Vos.
@I like trains.
 

DeletedUser17472

Guest
Mededeling:

Ripromy en Mee6 vallen dood. Zij waren:
beiden burger

Overigens een warme oproep aan @purpletail en @Divine Legion om morgen wel te stemmen? Kleine waarschuwing. :)

Groetekes
Goed zo combino, die twee waren ook enkel aan het trollen als ze wel iets zeiden.

Ik weet niet goed wat ik van het gedrag van Dash moet maken. Het lijkt wel Famdecibel met al die onlogische conclusies? Dit is niets voor hem..
Oei, is het besmettelijk dan?
 
Bovenaan