[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.804
niet oké alleszins dat een actieve speelster met goede bedoelingen als fam keer op keer geviseerd wordt door diezelfde 2-3 personen.
Zo verpesten jullie het niet alleen voor haar maar ook voor ons?
 
Reactiescore
1.693
ja slaat nergens op elke keer die jacht op fam van die anthraxxol echt schandalig gedrag
 
Reactiescore
48
blijkbaar ben ik dood?
ik vind het een beetje flauw dat jullie mij al op dag 1 uit het spel halen
waarschijnlijk omdat ik nog een onervaren groentje ben maar denk er ook even over na hoe dit bij mij binnenkomt aub
ik bekijk nog wel of ik het volgende rondje mee doe

succes aan de goedjes
 
Reactiescore
3.582
blijkbaar ben ik dood?
ik vind het een beetje flauw dat jullie mij al op dag 1 uit het spel halen
waarschijnlijk omdat ik nog een onervaren groentje ben maar denk er ook even over na hoe dit bij mij binnenkomt aub
ik bekijk nog wel of ik het volgende rondje mee doe

succes aan de goedjes

Je bent door de spelleiding uit het spel gezet wegens te inactief.
 
Reactiescore
48
Je bent door de spelleiding uit het spel gezet wegens te inactief.
inactief? vlieg op
ik heb gewoon eenmaal blijkbaar niet gestemd
ben nog nieuw in het spel dus weet niet hoe het er allemaal aan toe gaat, jammer dat jullie een nieuweling daar zo op afrekenen
 
Reactiescore
1.693
we vliegen helemaal niet op je bent zwaar inactief geweest wie haar billen brandt moet op de blaren zitten.

btw ik stuur in prive mijn instagram
 
Reactiescore
3.582
inactief? vlieg op
ik heb gewoon eenmaal blijkbaar niet gestemd
ben nog nieuw in het spel dus weet niet hoe het er allemaal aan toe gaat, jammer dat jullie een nieuweling daar zo op afrekenen

Wij rekenen je niet af. Enkel de spelleiding. Zou leuk zijn als je volgende keer weer meedoet maar iets actiever zijn dan :)
 
Reactiescore
1.729
inactief? vlieg op
ik heb gewoon eenmaal blijkbaar niet gestemd
ben nog nieuw in het spel dus weet niet hoe het er allemaal aan toe gaat, jammer dat jullie een nieuweling daar zo op afrekenen

2maal. Niet op het referendum en niet op de lynch.
 
Reactiescore
48
Wij rekenen je niet af. Enkel de spelleiding. Zou leuk zijn als je volgende keer weer meedoet maar iets actiever zijn dan :)
ik twijfel hier serieus over nu ik hier zo behandeld ben
jullie staan duidelijk achter de beslissing van de spelleiding dus zijn even schuldig
 
Reactiescore
1.693
jullie wilden me er duidelijk gewoon uit omdat jullie me niet in jullie kliek moeten hebben, wat ziekelijk
verder wil ik jouw instagram helemaal niet wat ben jij een vies mannetje
rustig mevrouwke of ik maak ripripromy van je
 
Reactiescore
1.804
ik twijfel hier serieus over nu ik hier zo behandeld ben
jullie staan duidelijk achter de beslissing van de spelleiding dus zijn even schuldig
vind je echt dat wij schuldig zijn aan jouw inactiviteit? dubbelaccje van fam confirmed? :redface:
 
Reactiescore
48
vind je echt dat wij schuldig zijn aan jouw inactiviteit? dubbelaccje van fam confirmed? :redface:
ja, jullie hadden me toch op z'n minst wel kunnen zeggen dat ik iets actiever moest zijn? of me nu even steunen? nogmaals twas m'n eerste keer en dan word ik er zonder pardon of tegenwoord uitgezet, dat is niet heel eerlijk?

ik weet niet wie fam is trouwens maar als hij is zoals die antraxol hoef ik hem niet te leren kennen
 

DeletedUser17472

Guest
ik twijfel hier serieus over nu ik hier zo behandeld ben
jullie staan duidelijk achter de beslissing van de spelleiding dus zijn even schuldig
Waar slaat dit nu op. Als iemand niet stemt, krijgt hij een waarschuwing. Als hij vervolgens weer niet stemt, dan is het einde verhaal. Zo zijn de regels nu eenmaal. Niemand rekent je af en iedereen is welkom.

Ik ken je gevoel hoor want ik heb dat gevoel ook weleens, maar als je daar niet tegen kunt, dan ben je idd verkeerd hier. Die jongens zijn allemaal jongens (of moet ik mannen zeggen) met een grote mond, maar een klein hartje en ze sluiten niemand uit. Ook jou en mij niet. Ik reken dus op je het volgende potje.

Als het mij te erg wordt, ga ik het gesprek met ze persoonlijk aan. Vandaar dat ik weet dat ze een klein hartje hebben de schatten.
 
Reactiescore
48
Waar slaat dit nu op. Als iemand niet stemt, krijgt hij een waarschuwing. Als hij vervolgens weer niet stemt, dan is het einde verhaal. Zo zijn de regels nu eenmaal. Niemand rekent je af en iedereen is welkom.

Ik ken je gevoel hoor want ik heb dat gevoel ook weleens, maar als je daar niet tegen kunt, dan ben je idd verkeerd hier. Die jongens zijn allemaal jongens (of moet ik mannen zeggen) met een grote mond, maar een klein hartje en ze sluiten niemand uit. Ook jou en mij niet. Ik reken dus op je het volgende potje.
bedankt famdecibel toch iemand de me niet uitlacht
maar toch vind ik dat ik onheus behandeld ben, niemand heeft me even persoonlijk gewaarschuwd? Ze weten toch dat ik nieuw ben?
dan zie ik andere spelers dingen die veel spelbedervender zijn (@antraxol) en er niet op aangesproken worden
als ze me dan nog vieze PM's sturen sorry maar dan zit mijn bakje wel even vol
 
Reactiescore
1.729
Waar slaat dit nu op. Als iemand niet stemt, krijgt hij een waarschuwing. Als hij vervolgens weer niet stemt, dan is het einde verhaal. Zo zijn de regels nu eenmaal. Niemand rekent je af en iedereen is welkom.

Ik ken je gevoel hoor want ik heb dat gevoel ook weleens, maar als je daar niet tegen kunt, dan ben je idd verkeerd hier. Die jongens zijn allemaal jongens (of moet ik mannen zeggen) met een grote mond, maar een klein hartje en ze sluiten niemand uit. Ook jou en mij niet. Ik reken dus op je het volgende potje.

Als het mij te erg wordt, ga ik het gesprek met ze persoonlijk aan. Vandaar dat ik weet dat ze een klein hartje hebben de schatten.

Zit je nou op jezelf te reageren?
 
Bovenaan