[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.777
inderdaad daarom dat ik het nu pas voorstel, altijd makkelijker om te komen na een wanvertoning
het is beter om een beetje ervaring en vaardigheden in het spel te ontwikkelen voor je effectief gaat leiden dus ik stel voor dat je nog een rondje of 30 meevolgt
 
Reactiescore
942
het is beter om een beetje ervaring en vaardigheden in het spel te ontwikkelen voor je effectief gaat leiden dus ik stel voor dat je nog een rondje of 30 meevolgt

als leider moet je de kritiek van deelnemers gewoon meenemen naar volgende keer in plaats van telkens in de tegenaanval te gaan

iedereen begrijpt dat dit één van je eerste keren als leider is en er zijn zeker ook goede punten, namelijk het thema en de verhaaltjes zijn zeker een grote plus.. het is een gewoon beetje jammer dat je iedereen die commentaar geeft direct de grond inboort :redface: een beetje nederigheid zou je sieren simeco
 
Reactiescore
1.777
als leider moet je de kritiek van deelnemers gewoon meenemen naar volgende keer in plaats van telkens in de tegenaanval te gaan

iedereen begrijpt dat dit één van je eerste keren als leider is en er zijn zeker ook goede punten, namelijk het thema en de verhaaltjes zijn zeker een grote plus.. het is een gewoon beetje jammer dat je iedereen die commentaar geeft direct de grond inboort :redface: een beetje nederigheid zou je sieren simeco
wat een hoopje onzin dit :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.577
verder zijn de instellingen prima, de balans zat goed en pakken we uit met nieuwe rollen

tis dat de wolven zo teringslecht spelen dat er nu maar weinig spanning is
 
Reactiescore
1.383
verder zijn de instellingen prima, de balans zat goed en pakken we uit met nieuwe rollen

tis dat de wolven zo teringslecht spelen dat er nu maar weinig spanning is
JONGE ANTRAXXOL BEWEZEN GOED/SLECHTJE KOPPEL NOEMT ALLE WOLVEN OP HOE DAN TERINGSLECHT SPLELEN????!!! ja oke misschien materlotti?
 
Reactiescore
1.777
Reactiescore
534
Maar dan komen jullie jankballen weer zeiken over willekeur, want ik heb (op verzoek) al een aantal posts van niet-deelnemers verwijderd
 
Bovenaan