[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb wel een idee voor een ronde in m’n hoofd, maar wil eigenlijk ook wel weer eens spelen :(
 
Reactiescore
376
Rolverdeling? :p
Een beetje dan, en de mentale steun <3
Ik heb mijn lijstje nog even naast de lijstjes van Vitabis gehouden en hij klopte
Verbaast me niets :cool:

E:
@Ik hou van Vitabiskoeken Is het niet een beetje extreem een waarschuwing te geven op Dag 1 waarop toch niet veel nuttigs gebeurd?
Mwa extreem zou ik het niet noemen maar het staat wel zo in de regels. ;)
Als ik denk aan een stay-city of ryokosama die ik helemaal nog niet heb zien posten (amper online geweest zelfs) dan is het niet extreem. Voor loyal die niet wist dat het vandaag was, kan ik nog inkomen. Maar moest ik hem ook niet waarschuwen, kreeg ik weer meldingen dat ik inconsequent zou zijn.
Snap je? ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76681

Guest
Een beetje dan, en de mentale steun <3

Verbaast me niets :cool:

E:

Mwa extreem zou ik het niet noemen maar het staat wel zo in de regels. ;)
Als ik denk aan een stay-city of ryokosama die ik helemaal nog niet heb zien posten (amper online geweest zelfs) dan is het niet extreem. Voor loyal die niet wist dat het vandaag was, kan ik nog inkomen. Maar moest ik hem ook niet waarschuwen, kreeg ik weer meldingen dat ik inconsequent zou zijn.
Snap je? ;)


je hebt dat goed gedaan, je moet zegewoon ffgoed wakker schudden xD
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bovendien, als je mensen niet achter hun broek aanzit omdat dag 1 ‘niet belangrijk’ is, dan komen ze een beetje op gang op dag 2 en begint het pas te rollen op dag 3. Met een kleiner aantal mensen is je potje dan over de helft voor het pas echt gaat lopen :p
 
Reactiescore
376
@Castiel. @.TimeforplanB

Eerlijk gezegd, ik zit ook erg verveeld met deze situatie, laat ik dat even voorop stellen. Ik begrijp zowel Castiel, die wel op het randje loopt maar er niet zwaar over gaat, als Time, die dan weer strikt de regels wil volgen.

Ik (en vele anderen) hadden de hints niet van de eerste keer gezien, nu moet ik zeggen dat ik ze bij het nalezen wel opmerkte. Maar dat eerste geeft voor mij wel de doorslag (want zo staat in de spelregels als volgt):
- HINTEN MAG NIET! DOE JE DIT WEL DUIDELIJK, ZAL JE ZEER WAARSCHIJNLIJK DOODVALLEN, AANGEZIEN HET NO-CLAIM IS!

Eerst en vooral heb ik geprobeerd mijn woorden zorgvuldig te kiezen, denk aan 'duidelijk' en 'zeer waarschijnlijk'. Nu weet ik inderdaad dat deze woorden erg voor interpretatie vatbaar zijn. Maar omdat ik beide kampen begrijp (en niet wil straffen door ofwel uitschrijven ofwel laten doodvallen), kom ik graag met een compromis. Castiel hint op geen enkele manier meer en Time stopt met klagen.
Hint Castiel nog 1x (al dan niet zeer duidelijk), zal hij wel meteen doodvallen.

En ohja, wvw is voor de fun he guys. Ga het potje nu niet voor elkaar verpesten en blijf een beetje lief voor elkaar. Bedankt. ;)

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 

DeletedUser78825

Guest
@Castiel. @.TimeforplanB

Eerlijk gezegd, ik zit ook erg verveeld met deze situatie, laat ik dat even voorop stellen. Ik begrijp zowel Castiel, die wel op het randje loopt maar er niet zwaar over gaat, als Time, die dan weer strikt de regels wil volgen.

Ik (en vele anderen) hadden de hints niet van de eerste keer gezien, nu moet ik zeggen dat ik ze bij het nalezen wel opmerkte. Maar dat eerste geeft voor mij wel de doorslag (want zo staat in de spelregels als volgt):


Eerst en vooral heb ik geprobeerd mijn woorden zorgvuldig te kiezen, denk aan 'duidelijk' en 'zeer waarschijnlijk'. Nu weet ik inderdaad dat deze woorden erg voor interpretatie vatbaar zijn. Maar omdat ik beide kampen begrijp (en niet wil straffen door ofwel uitschrijven ofwel laten doodvallen), kom ik graag met een compromis. Castiel hint op geen enkele manier meer en Time stopt met klagen.
Hint Castiel nog 1x (al dan niet zeer duidelijk), zal hij wel meteen doodvallen.

En ohja, wvw is voor de fun he guys. Ga het potje nu niet voor elkaar verpesten en blijf een beetje lief voor elkaar. Bedankt. ;)

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding

Denk dat dit wel in het speeltopic kan? Zodat ook iedereen het leest.
 
Reactiescore
93
Succes met verhuizen :)
Dank je:D Eigenlijk mijn eigen plekje ^^ Ik had alleen een bank via een verkoopgroep op Facebook die ik komende dinsdag gratis kon ophalen, alleen vervolgens kwam gister het bedrijf dat spullen ging ophalen langs, kon de eigenaresse er zelf niet bij zijn dus was en vriendin van haar erbij. En die had ze niet gezegd dat de bank mocht blijven staan :( Dus helaas nog geen bank, maar heeft om eerlijk te zijn ook iets minder prioriteit :p Ik ben allang blij dat ik de vloer, diverse kasten, gordijnen en lampen kan overnemen van de huidige bewoner:D (naja, eigenlijk van de bewoner daarvoor, de huidige bewoner had het voor veel te veel van hem gehuurd, omdat zij 's avonds vanaf Engeland aankwam en ze had dus niks... Voor 3 maanden gehuurd, 150 euro per maand :| En vervolgens vroeg die gast 1000 euro van mij -.-' Uiteindelijk is hij akkoord gegaan met 300 :p Maar dat is ook incl wasmachine en koelkast:D

Maar even hier gereageerd omdat t anders te veel het speeltopic vol gaat spammen :eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Maar even een ander dingetje, wie denken jullie dat Jessica dat doodsdrankje zou geven?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik snap niet waarom ik eruit moest. Ik baal hier dus echt van. Ik doe niet steeds mee om er de eerste of de tweede avond al uit te moeten :(
 

DeletedUser76681

Guest
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik snap niet waarom ik eruit moest. Ik baal hier dus echt van. Ik doe niet steeds mee om er de eerste of de tweede avond al uit te moeten :(

volgens mij was het de derde avond :rolleyes: (just kidding) ze kunnen er niet tegen dat er bijna meer vrouwen mee doen dan mannen:engel:
 
Bovenaan