[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser76681

Guest
Daar zie je het al, zo'n speler als hij maakt ook fouten :p Durf te wedden dat max 10% van de rondes foutloos geleid wordt.



Niet zo zeiken. Rondes met 30 spelers heb je zo hoor. De eerste helft van 2017 hadden we gemiddeld 25 spelers per ronde en zaten genoeg rondes tussen met 30 spelers. Die aantallen kun je nu ook makkelijk halen. (gaat volgende ronde gebeuren, mark my words)

Dat zie ik inderdaad ook nog gebeuren, dat er nog meer spelers komen.

Maar ik wil altijd wel mee spelers helpen met een potje. Niet dat ik een van de meest ervaren spelleiders ben, maar het lijkt me wel leuker dat we er ook voor kunnen zorgen dat de spelleiders die ervaren zijn ook de kansen hebben om potjes te spelen. :) Zodat er wat afwisseling blijft ^^
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ga je boycotten!

Niemand neemt jou serieus dus maakt mij niet uit <3

Dat zie ik inderdaad ook nog gebeuren, dat er nog meer spelers komen.

Maar ik wil altijd wel mee spelers helpen met een potje. Niet dat ik een van de meest ervaren spelleiders ben, maar het lijkt me wel leuker dat we er ook voor kunnen zorgen dat de spelleiders die ervaren zijn ook de kansen hebben om potjes te spelen. :) Zodat er wat afwisseling blijft ^^

Jij bent een vd beste spelleiders van het moment hoor :x
 

DeletedUser78825

Guest
Dat zie ik inderdaad ook nog gebeuren, dat er nog meer spelers komen.

Maar ik wil altijd wel mee spelers helpen met een potje. Niet dat ik een van de meest ervaren spelleiders ben, maar het lijkt me wel leuker dat we er ook voor kunnen zorgen dat de spelleiders die ervaren zijn ook de kansen hebben om potjes te spelen. :) Zodat er wat afwisseling blijft ^^

Een Spelleiding Mentorronde :p

Zijn er trouwens ooit nog netwerkrondes? :eek:
 

DeletedUser76681

Guest
Een Spelleiding Mentorronde :p

Zijn er trouwens ooit nog netwerkrondes? :eek:

Ik wil er gerust eentje organiseren, dan doe ik wel beroep op @Lytho een keertje :) maar ik denk dat als ik het goed kan uitwerken en ik een medeleider heb in geval van, het na jullie potje kan doen.
 

DeletedUser74005

Guest
Volgende potje wordt sws netwerken ;) Het concept van die ronde moeten we alleen nog even uitwerken, momenteel hebben we alleen een basis opzet. Ik hoop dat de instellingen deze week nog online komen, maar dat hangt er even van af hoeveel tijd Rick heeft.
 

DeletedUser76681

Guest
Volgende potje wordt sws netwerken ;) Het concept van die ronde moeten we alleen nog even uitwerken, momenteel hebben we alleen een basis opzet. Ik hoop dat de instellingen deze week nog online komen, maar dat hangt er even van af hoeveel tijd Rick heeft.


Oeeeeh dan ist te hopen dat ik kan mee doen. :cool: ik opteer wel voor een dienstmeisje :rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het grappige is dat Hopeful het ook nog eens liked, hij zal wel beter moeten weten als mod.

Dit is echt een hele domme opmerking zeg, slaat nergens op dit. Hoezo zou ik “beter moeten weten”?

Mijn modstatus heeft NIKS te maken met mijn WvW gedrag of whatever dan ook. Zoals fam ook altijd zegt, ik ben geen mod hier, maar een speler; net als ieder ander.

Feit is nu dat jij een beetje trollt, wat prima is, maar vervolgens niet ingaat op een verdenking op je en daarna op jezelf stemt. Als Kenneth dan zegt “schrijf je dan niet in” dan ben ik het daar mee eens. Schrijf je inderdaad niet in als je het spel niet serieus meespeelt, daar wordt niemand blij van.
 

DeletedUser79158

Guest
Dit is echt een hele domme opmerking zeg, slaat nergens op dit. Hoezo zou ik “beter moeten weten”?

Mijn modstatus heeft NIKS te maken met mijn WvW gedrag of whatever dan ook. Zoals fam ook altijd zegt, ik ben geen mod hier, maar een speler; net als ieder ander.

Feit is nu dat jij een beetje trollt, wat prima is, maar vervolgens niet ingaat op een verdenking op je en daarna op jezelf stemt. Als Kenneth dan zegt “schrijf je dan niet in” dan ben ik het daar mee eens. Schrijf je inderdaad niet in als je het spel niet serieus meespeelt, daar wordt niemand blij van.

Zegt de grootste troller in de geschiedenis van WvW... :D
 
Bovenaan