[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser76681

Guest
je gaat naar het topic dan rechts van boven klik je op zoeken.

Geplaats door lid= is de naam die je wilt zoeken
en dan vink je aan alleen in dit topic
 

DeletedUser35251

Guest
Wat ben jij toch een zeur zeg. Doe het volgende potje gewoon niet meer mee :')

Niet praten in de nacht want dat gaat in het echt ook zo. Niet liken want je speelt niet meer mee. Hij mag liken wat hij wil, hij heeft meegespeeld en volgt het spel nog gewoon. Sowhat?
 

DeletedUser75452

Guest
Hij was wolf en kan daardoor het spel beïnvloeden? En jij vindt dat okay?
Tja. Dan snap ik inderdaad dat je mij een zeur vindt.
 

DeletedUser

Guest
Om toch hier nog even op te reageren.

Een netwerkronde betekent automatisch dat er onderling gesproken wordt. Op dit forum is het altijd zo geweest dat er dan gewoon doorgepost mag worden. (Ik ben van dezelfde oude stempel als jij Marina en jij weet ook dat dit nooit anders is geweest).

Zijn wel een paar uitzonderingen:
- Het lynchtarget moet geen essentiële informatie meer delen als bekend is dat hij gelyncht (bv. rollen van medegoedjes doorspelen via skype) gaat worden waardoor hij/zij het spel beïnvloed (bv. een ziener die alle zieneracties opsomt na de lynch, proberen nog een actie uit te voeren na de deadline als beul of heks (met mij als spelleider gaat dat toch niet door ;)) )
- Een g/s-lid die alle rollen van een ander team (bv. de wolven) doorspeelt omdat hij of zij de goedjes de winst meer gunt.

Als dat wel gebeurt dan krijg je van die situaties waarbij spelleiders bijna verplicht zijn om om 22:00 uur meteen met een lynch te komen en zullen bepaalde spelleiders geen energie meer steken in verhalen.

Het lijkt me daarbij goed dat iedereen gewoon vanuit sportief oogpunt handelt. Zo vind ik dat ervaren spelers hier ook het goede voorbeeld kunnen geven. Ik zal hierbij meteen een ander voorbeeld geven: het plaatsen van screens is altijd verboden. Het staat inderdaad niet specifiek vermeld, maar is elke netwerkronde zo. Stefan moet beter weten als speler met jarenlange ervaring en dan geen gebruik maken van dit soort ''mazen''. Het wordt als spelleider niet meer leuk als je het gehele regeltopic moet gaan kopiëren in de instellingen, omdat men anders mogelijk misbruik maakt van de situatie.

Verder vind ik het weer leuk om weer een ronde te leiden met een natuurtalent als Tigor ;)
 

DeletedUser76681

Guest
I like! En helemaal waar Lytho!

Ben dan wel nog maar een newbie op het gebied van leiden, maar het is gewoon zalig als je toffe spelers hebt. En ik kan beamen dat het gewoon héél amusant is om te volgen als leiding!

Maar ik blijf ook de potjes leuk vinden ongeacht of er nu zever of niet zever tussen zit. En het zou top zijn als iedereen gewoon blijft spelen (natuurlijk als je tijd hebt hè) :rolleyes:

Daarnaast ben ik blij dat ik dit heb leren kennen naast Tw zelf. ^^
 
Reactiescore
976
Ik kan er niet tegen dat het potje gespeeld wordt in de laatste 30 min. Altijd sta ik open om eerder op de dag in discussie te gaan, maar iedereen komt gewoon op het allerlaatste moment met verdenkingen en stemmen, dan is er geen spelen meer aan dan is het gewoon pure chaos. WvW is een spel van woord en wederwoord en dat vergeten sommigen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72524

Guest
Ik kan er niet tegen dat het potje gespeeld wordt in de laatste 30 min. Altijd sta ik open om eerder op de dag in discussie te gaan, maar iedereen komt gewoon op het allerlaatste moment met verdenkingen en stemmen, dan is er geen spelen meer aan dan is het gewoon pure chaos. WvW is een spel van woord en wederwoord en dat vergeten sommigen.

Hier geef ik je gelijk in.
 
Bovenaan