[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Reactiescore
1.237
In het kader van over 10 uur is er misschien al weer een deadline: Optie 1

Tevens mijn opmerking dat het wel heel erg ruk is dat er gisteren zo weinig is gestemd. valt nog steeds weinig van te zeggen zo.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
optie 1

verder moeten we het nu wel echt over de lynch gaan hebben willen we effectief wolven vangen
 
Reactiescore
3.536
Beetje enthousiasme dat Mike mee doet?


Moh die stemt op Mike als grap maar heeft uiteindelijk wel geleid tot zijn lynch.

dit dus, je kan ze nooit vertrouwen, vorig potje is hier bewijs van.
mike

Chmegers die volgt.

Makkelijke counter dit zeg mike.

Dash die makkelijk volgt.



Lijkt mij aannemelijk dat er een wolfje tussen de Mike stemmers zitten om toch maar ergen te beginnen. Chmegers is er echter al uit. Blijven Moh en Dash over.

Dus ik zou zeggen dat mijn keuze vandaag tussen hen gaat. Enige wat ik in vraag stel is of het het risico waard is 1 van hen eruit te stemmen omdat Moh 3 extra stemmen heeft in dat speciale gedoe van Bappos met de opties en Dash heeft er ook 2.

Hoor graag mensen hun mening of het slim of dom is iemand met extra stemmen eruit te stemmen zonder echt concrete bewijzen dat ze slechtje zijn.
 
Reactiescore
1.237
Moh die stemt op Mike als grap maar heeft uiteindelijk wel geleid tot zijn lynch.



Chmegers die volgt.



Dash die makkelijk volgt.



Lijkt mij aannemelijk dat er een wolfje tussen de Mike stemmers zitten om toch maar ergen te beginnen. Chmegers is er echter al uit. Blijven Moh en Dash over.

Dus ik zou zeggen dat mijn keuze vandaag tussen hen gaat. Enige wat ik in vraag stel is of het het risico waard is 1 van hen eruit te stemmen omdat Moh 3 extra stemmen heeft in dat speciale gedoe van Bappos met de opties en Dash heeft er ook 2.

Hoor graag mensen hun mening of het slim of dom is iemand met extra stemmen eruit te stemmen zonder echt concrete bewijzen dat ze slechtje zijn.
Jokersbrain

Je nu blind staren op een lynch dag 1 waar amper gestemd is en dan dus maar die mensen verdacht maken. kom op man. als je hieruit informatie wil gaan halen ben je met de verkeerde dingen bezig en de verkeerde conclusies aan het trekken. verder trek je in mijn geval de stem uit zijn context ik heb hierna nog 3-4 posts eraan besteed dus zo makkelijk was mijn stem zeker niet. Verder trek je nu de conclusie dat mijn stem (en moh zijn stem voor wat het waard is) heel erg definitief was maar ook ik had nog prima kunnen switchen naar iemand anders.

dat je zelf aan al het bovenstaande voorbij gaat en wel even inventariseert hoeveel "speciale stemmen" we beide hebben maakt het wat betreft nog even duidelijker waar je motivatie en prioriteiten zitten.
 
Reactiescore
389
Het is fijn dat het nu al duidelijk is welke optie het wordt
Dat heeft als effect een moeilijk te voorspellen lynch
Een wolf nu als lynch krijgen is lastig maar dat is het meestal op dag 2
Van de lunch kunnen we afleiden dat een of meerdere wolven rekening mee hielden met vroege dl er was namelijk een lunch
Van de lynch stemmen kan ik nu nog weinig afleiden
 
Reactiescore
3.536
Je nu blindstaren op de eerste persoon die de lynchstemming op gang wilt trekken is even raar?


Gericht naar Dash.
 
Reactiescore
1.237
Je nu blindstaren op de eerste persoon die de lynchstemming op gang wilt trekken is even raar?


Gericht naar Dash.
nee zeker niet. fijn dat je ook inhoudelijk reageert op waarom je echt met de compleet verkeerde dingen bezig bent in die post
 
Reactiescore
3.536
nee zeker niet. fijn dat je ook inhoudelijk reageert op waarom je echt met de compleet verkeerde dingen bezig bent in die post

Ik kan weinig inhoudelijk reageren op je post. Ik staar mij niet blind ten eerste, ik houd alle opties open ook buiten jullie 2. Ik geef een startpunt, ik vraag meningen. En elke wolf kan zeggen dat 'hij nog prima had kunnen wisselen naar iemand anders'. Daar moet ik je dan maar in geloven? Dat is geen tegenargument in mijn ogen.


Dat je later je makkelijke meeloop lynch nog wat verantwoord spreekt wel voor je.
 
Reactiescore
1.237
Ik kan weinig inhoudelijk reageren op je post. Ik staar mij niet blind ten eerste, ik houd alle opties open ook buiten jullie 2. Ik geef een startpunt, ik vraag meningen. En elke wolf kan zeggen dat 'hij nog prima had kunnen wisselen naar iemand anders'. Daar moet ik je dan maar in geloven? Dat is geen tegenargument in mijn ogen.


Dat je later je makkelijke meeloop lynch nog wat verantwoord spreekt wel voor je.
je elimineert door enkel naar de lynch te kijken voor het gemak meer dan de helft van het spelersveld om vervolgens je te fixeren op nog 7 levende spelers die gisteren een stem uit hebben gebracht. dat hele feit is het meest wolfse dat ik tot nu toe hier heb gezien.

en je had nu ook kunnen reageren met inderdaad zeg ik zit er compleet naast, domme ikke. maar dat doe je niet. je verdedigd je eigen oogkleppen nog eens door te stellen dat je hier iets goeds mee doet.
 
Reactiescore
3.536
Ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Ik kan niet analyseren op diegene die niet gestemd hebben dus logisch dat ik deze op de achtergrond houd. De andere stemmers mag jij onder de loep nemen als je dat zo belangrijk vind. Hopelijk maak je er wat nuttigers van dan mij. Ben werken, laterz.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Jokersbrain

Je nu blind staren op een lynch dag 1 waar amper gestemd is en dan dus maar die mensen verdacht maken. kom op man. als je hieruit informatie wil gaan halen ben je met de verkeerde dingen bezig en de verkeerde conclusies aan het trekken. verder trek je in mijn geval de stem uit zijn context ik heb hierna nog 3-4 posts eraan besteed dus zo makkelijk was mijn stem zeker niet. Verder trek je nu de conclusie dat mijn stem (en moh zijn stem voor wat het waard is) heel erg definitief was maar ook ik had nog prima kunnen switchen naar iemand anders.

dat je zelf aan al het bovenstaande voorbij gaat en wel even inventariseert hoeveel "speciale stemmen" we beide hebben maakt het wat betreft nog even duidelijker waar je motivatie en prioriteiten zitten.

Waarom ben je zo rap op je tenen getrapt zie jou lynchstem al vast staat?

Waar zou jij dan zoeken? Wat ik hier zie is gewoon dat joker iets probeert en uitvist. Hoe en welke mogelijkheden we hebben.
 
Reactiescore
1.237
Waarom ben je zo rap op je tenen getrapt zie jou lynchstem al vast staat?

Waar zou jij dan zoeken? Wat ik hier zie is gewoon dat joker iets probeert en uitvist. Hoe en welke mogelijkheden we hebben.
ik ben zo op mijn teentjes getrapt omdat dit zo over duidelijke onzin is dat iemand dit bijna niet bewust kan menen of verkeerde intentie heeft en dus wolf is. vandaar de lynchstem ook. jokersbrain is met stip gestegen naar nummer 1 in mijn verdachtenlijst.

Ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Ik kan niet analyseren op diegene die niet gestemd hebben dus logisch dat ik deze op de achtergrond houd. De andere stemmers mag jij onder de loep nemen als je dat zo belangrijk vind. Hopelijk maak je er wat nuttigers van dan mij. Ben werken, laterz.
:redface: sure want enkel uit een stem haal je info....
 
Reactiescore
1.696
Als we naar de lunch kijken pleit mij dat eigenlijk al vrij. Ik zou chmegers nooit op dag 1 lunchen.

Chmegers is mijn broeder
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik ben zo op mijn teentjes getrapt omdat dit zo over duidelijke onzin is dat iemand dit bijna niet bewust kan menen of verkeerde intentie heeft en dus wolf is. vandaar de lynchstem ook. jokersbrain is met stip gestegen naar nummer 1 in mijn verdachtenlijst.


:redface: sure want enkel uit een stem haal je info....
Dus je vind het verkeerd dat joker jou en moh al verdachte benoemt op basis van de lynch?


Waar zou jij dan nog zoeken? Ik vind dat joker ergens wel een begin heeft gemaakt. Maar dat jij hier gewoon zo hard op hapt.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Als we naar de lunch kijken pleit mij dat eigenlijk al vrij. Ik zou chmegers nooit op dag 1 lunchen.

Chmegers is mijn broeder

Ik vind dat een beetje uit de context getrokken, omdat dit vorig potje ook meermaals benoemd werd. Vind ik niet dat dit jou vrijpleit.
 
Reactiescore
1.237
Dus je vind het verkeerd dat joker jou en moh al verdachte benoemt op basis van de lynch?
Ja dat vind ik inderdaad heel kortzichtig. de conclusie mike was lynch en geen wolf dus tussen de mensen die op hem stemde zit waarschijnlijk een wolf is veel te makkelijk.

Waar zou jij dan nog zoeken? Ik vind dat joker ergens wel een begin heeft gemaakt. Maar dat jij hier gewoon zo hard op hapt.
ik hap hier zo hard op omdat het uitermate verdacht is is om op zo'n manier naar gisteren te kijken. vandaar ook de stem.
en over waar ik zou zoeken, mensen die actief waren maar nog geen stem hadden geplaatst vind ik misschien nog veel verdachter dan de mensen die wel reeds kleur hadden bekend. Jan was al aan het waarschuwen dat dit kon gebeuren. vervolgens niets zo makkelijk voor een wolf om te zien dat speler x op lynch staat en goed is niks te doen en dan te zien dat de DL voorbij is. in die catagorie valt trouwens ook een jokersbrain. maar tevens bijv CI en simeco.
 
Bovenaan