[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Reactiescore
1.238
Dilemma voor de mensen met stemrecht:

Optie 1: morgen sterft niet diegene met de meeste lynchstemmen, maar de nummer 2 met de meeste lynchstemmen.
Optie 2: de nummer 2 qua aantal lynchstemmen krijgt een jagerschot voor na zijn dood, ongeacht zijn rol.


Graag in het blauw en dikgedrukt je keuze.
Ik word hier niet vrolijk van..
 
Reactiescore
1.383
wat de fack???? hier was ik niet van op de hoogte? alle niet stemmers bij deze overigens + en alle stemmers -
 
Reactiescore
55
ripkes aan de nabestaanden dag 1



Optie 1: morgen sterft niet diegene met de meeste lynchstemmen, maar de nummer 2 met de meeste lynchstemmen.
Optie 2: de nummer 2 qua aantal lynchstemmen krijgt een jagerschot voor na zijn dood, ongeacht zijn rol.

Ik zou optie 1 overwegen omdat het voor wolfkes makkelijker en minder risicovol is om optie 2 te manipuleren
maar benieuwd naar jullie mening

mvg
 
Reactiescore
546
succes goedjes, veel geluk
jullie zullen het nodig hebben nu ik jullie niet meer kan leiden.

alle begrip voor de slechtjes dat ze mij opeten, ik ben lekker én ik zou jullie één voor één gevangen hebben.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ripkes aan de nabestaanden dag 1



Optie 1: morgen sterft niet diegene met de meeste lynchstemmen, maar de nummer 2 met de meeste lynchstemmen.
Optie 2: de nummer 2 qua aantal lynchstemmen krijgt een jagerschot voor na zijn dood, ongeacht zijn rol.

Ik zou optie 1 overwegen omdat het voor wolfkes makkelijker en minder risicovol is om optie 2 te manipuleren
maar benieuwd naar jullie mening

mvg
eens overigens
 
Reactiescore
389
Optie 1 heeft als nadeel / voordeel dat de lynch heel snel kan veranderen door onbekende dl tijd is het lastig te sturen
Optie 2 is makkelijker om iemand te lynchen is minder een gok werk voor slecht maar vannuit goed is een onverspelbare lynch beter behalve als er een water dicht theorie is
Optie 1 blauw
 
Reactiescore
257
Die valt te controleren en te beinvloeden, het geven van een jagerschot aan een mogelijk wolfje niet.
Wat CI zegt.

Bij optie 2 kunnen we zowel een goedje lynchen als een slechtje een jagersschot geven. Doe mij maar optie 1 waarbij we als goed nog invloed kunnen hebben op wie gelyncht wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Wat CI zegt.

Bij optie 2 kunnen we zowel een goedje lynchen als een slechtje een jagersschot geven. Doe mij maar optie 1 waarbij we als goed nog invloed kunnen hebben op wie gelyncht wordt.

Ja en vergeet ook niet dat het jagerschot al komt ie bij een goedje ook nog een prima kans is dat die op een medegoedje staat, en 100% kans bij een slechtje is dat ie op een goedje komt. Optie 1 is echt een betere keus.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Oops,

Helemaal uit het oog verloren.
Sorry!

Dus nu mogen enkel de stemmers kiezen voor de opties? Of.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wat CI zegt.

Bij optie 2 kunnen we zowel een goedje lynchen als een slechtje een jagersschot geven. Doe mij maar optie 1 waarbij we als goed nog invloed kunnen hebben op wie gelyncht wordt.

Ja en vergeet ook niet dat het jagerschot al komt ie bij een goedje ook nog een prima kans is dat die op een medegoedje staat, en 100% kans bij een slechtje is dat ie op een goedje komt. Optie 1 is echt een betere keus.

Plus, met een willekeurige deadline,
Hoop niet stemmers, is het toch fijner om het op 1 dode te houden met optie 1,

En niet op 2 dode bij de lynch met optie 2.

Al ben ik wel benieuwd hoe het gaat uitdraaien, qua stemming.
 
Bovenaan