- Reactiescore
- 55
die paar non-berichten van je in deez topic vind ik vrij harigVerklaar je nader snipviske.
zeker als je ondertussen heel serieus op discord loop te sjetten
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
die paar non-berichten van je in deez topic vind ik vrij harigVerklaar je nader snipviske.
De mod streken nog niet verleerd zie ik.chmegers
het is hier geen spotprententopic
ah je volgt mijn wijze inbreng zie ik. verstandig. calamus was mn target. je bent een goede volgeling snipvisdie paar non-berichten van je in deez topic vind ik vrij harig
zeker als je ondertussen heel serieus op discord loop te sjetten
Aangezien dat gevoel toch nooit klopt, hop naar de volgende?De mod streken nog niet verleerd zie ik.
Mijn stem blijft staan , ik heb het gevoel dat ik een wolf te pakken heb
Ik heb teruggelezen en dat was vorig potje. Tis ook zo warm. Ik stem jokjesbreen dik roodKs rood vet.
Probeerde heel geniepig mensen op mij te laten stemmen
Time
wederom op achtergrond in de start, om vervolgens wellicht weer actief te worden terwijl hij bij iedereen al uit spotlichtekes verdwenen is
Maar je maakt je er wel makkelijk vanaf. Winnende tactiek van vorig potje nabootsen?
chmegers
het is hier geen spotprententopic
Idem voor jou. Tis dag 1 beetje potje op gang trekken mag wel. Ben ik wel met rob en jan eens dat dit verdacht veel lijkt op vorige pot.Was geen tactiek tbh, ik baal daar nog steeds van.
Als ik nu zou moeten kiezen ga ik voor chmergers rood door te obvious trollen.
Voor mijn gevoel pak je een willekeurig iemand er nu uit, had je dit niet van meer mensen verwacht? Daarnaast vind ik je 'wordt voor mij een gok' en 'voor nu' klinken alsof je je indekt voor als het je beter uitkomt om te wisselen. Ik had je liever niet gestemd aangezien je dag 1 vorige potje mede door mij er onterecht uit werd gestemd toch Jan rood.Wordt voor mij een gok
Had van joker een mening verwacht over de verkiezing en hoe de goedjes het beste de verkiezing zouden kunnen aanpakken
Voor nu
Joker rood
Als time wolf is graag mij ook credits geven.Idem voor jou. Tis dag 1 beetje potje op gang trekken mag wel. Ben ik wel met rob en jan eens dat dit verdacht veel lijkt op vorige pot.
Idem voor jou. Tis dag 1 beetje potje op gang trekken mag wel. Ben ik wel met rob en jan eens dat dit verdacht veel lijkt op vorige pot.