[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #335: Vrije Forum Weekkrant

Reactiescore
1.488
Is dit een serieuze verdenking? Ik kan bappos en simeco voor geen meter peilen en mijn stem op bappos is nu een beetje the lesser of 2 evils gezien simeco berucht inactief is.
Lesser evils...
Overdrijven is ook een heel groot vak die je goed beheert.
Daarnaast vrij verdachte post doordat je hier zelf distantieert van je eigen keus en nog eens een random post van candiu over de BM afdoet als een serieuze verdenking.

Nog niks beters gezien dus voor nu WatBlaasJeInMijnOor?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
je kon op zen minst materlotti laten deelnemen in de plek van combino @Speeder. ....
 
Reactiescore
1.014

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
candiu is nu close met mij :biggrin:
 
Reactiescore
1.488
Jammer, ik heb niks misdaan...

Wat vinden jullie van de theorie over Watblaasje en hebben jullie alternatieven?
 
Reactiescore
332
bappos > simeco

Lijkt me duidelijk waarom.

Overigens, buiten de inactiviteit van Rinske, CI en Anthrax valt vooral Mike me erg op. Was er in zijn potje geen ophef dat er veel getrollt wordt? Ik heb hem nu nog niet veel anders zien doen. Weet iemand hoe hij zich normaal gedraagt als slechtje? Ik kan zo snel even geen oud potje vinden waar hij wolf is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
simeco met deze nieuwe bm wending vergeet niet wie uw trouwste supporter vanaf dag 1 was

ik
 
Reactiescore
1.014
Jammer, ik heb niks misdaan...

Wat vinden jullie van de theorie over Watblaasje en hebben jullie alternatieven?
Haha nee klopt, nog niet.

Maar het is BM stemming…en door

Zijn er naast Rinske nog meer afwezigen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.804
Hallo,

Ik heb begrepen dat Combino Pastasaus momenteel gebanned is, maar dit is niet te zien aan zijn profiel.
Dit komt aangezien hij nog een onterechte titel van Beste spelleider 2020/2021 heeft.
88pSyo0.png


Het had nu mis kunnen gaan met Weerwolven van Wakkerdam als hij niet zo eerlijk was geweest.
De bug is dus dat men niet banned gezien kan worden als men een titel heeft.
Ik stel dus voor deze titel bij hem weg te halen zodat we kunnen zien dat hij banned is.
Aangezien de mods toch alles lezen wat hier gepost wordt doe ik geen moeite om dit in het juiste topic te plaatsen.

Mvg,

Bappos
Burgemeester van Wakkerdam
beetje voorbarig die regel onder je naam????
ik zie inmiddels dat velen het licht gezien hebben, god zal het u belonen!!
 
Reactiescore
1.693
Simecosimeco. valt toch al snel door de mand doorgaans en de bm druk zal dit proces versnellen

tevens Watblaasjeinmeoor. neemt het bm schap wel erg serieus. Dit is om zijn postcount op ye krikken
 
Reactiescore
276
bappos

overigens had ik verwacht dat we zouden wachten op eventueel meer inschrijvingen vandaar mijn afwezigheid
 
Bovenaan