[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.485
Even de laatste posts van Speeder op een rijtje. Dit toont zijn gedrag wel aan.
dit ziet er erg slecht uit, ik denk dat het bappos is nadat ik net alle sjets heb teruggelezen
Sjets teruglezen? Welke sjets? Er mag alleen in een wolvenchat gesproken worden dus of dit is netwerken geweest of liegen.
Hij is niet doodgevallen dus zal het tweede zijn.
Speeder heeft nog 0 moeite gedaan, kent de rollen niet en lijkt mij duidelijk een inactieve wolf.

wat vind jij van bappos?
Heel relevant, zelf nog geen argument gevonden dus op zoek naar iemand die het voor hem doet.

claimen 30 min na de deadline hHhHahahah jij bent zó wolfssss

Gek he na dag 3, als er geen welp meer kan zijn...

ik roep de heks oid op om DIRECT bappos te killen, ik heb namelijk een tweede wolf 100% zeker
Welke heks spieder. Ik claim ijzeren hein dus ook al zou er een heks zijn zou die dan zelf dood gaan.

de beul dat was ‘m die bedoel ik, BEUL BAPPOS BEUL!

Nu de beul die er niet in zit. Duidelijk in paniek.

er zit geen ijzeren hein in daarom is er geen tegenclaim duh. ik ga niet claimen, wrm denk je dat ik zo overduidelijk oproep om bappos te beulen en de tweede wolf weet???

Kijk eens naar de rollen spieder. Je hebt nu een beul verzonnen en een IJzeren hein ontkent.

mijn rol staat ook niet in de oorspronkelijke rollenlijst dat kan @WatBlaasJeInMijnOor? bevestigen

Weer niks vernomen van de spelleider, oftewel weeral een leugen van spieder.

@Combino Pastasaus jouw mening graag over bappos

Nog steeds zelf geen argument verzonnen.

oh wauw ks ik weet niet of dit bait is of gewoon beschamend maatje.....
Trollgedrag
bappos en combino zijn wolf
Nu ineens combino erbij en nog steeds zonder argument.

Samenvattend:

Tweemaal liegen
Weigeren argumenten te geven
Weigert te claimen
Vertoont trollgedrag
Leest de regels niet
Probeert spelleider erbij te betrekken maar geen reactie tweemaal
Probeert een goedjesrol te doden door de IJzeren hein te doden.

Veel duidelijker wordt het niet Speeder
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
bappos je wint mij aan je zijde

ik wacht nog steeds op @Combino Pastasaus zijn claim nadat hij mijn burgerclaim te verdacht vond?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
hoeveel goedjes kunnen we nog perongeluk lynchen vooraleer de wolven winnen?
 
Reactiescore
1.525
kben dorpsoudste noeps, bappos is wolf en de ijzeren hein is geinfecteerd, daarom is er geen tegenclaim, duh.
 
Reactiescore
1.525
waarom denken jullie anders dat die vent al zo snel zo'n specifieke rol claimt nadat er een paar lui zeggen dat bappos wolf is? alle puzzelstukjes vallen in elkaar, er was 0 noodzaak om te claimen, welp argument is nonsens, dit is de enige reden.
 
Reactiescore
1.525
wat betreft m'n roep om de beul en het zegje dat mijn rol niet in de rollenlijst staat: ik keek naar de rollen in het inschrijftopic, die wijken af van de rollen in het speeltopic, zie ik nu.
 
Reactiescore
1.525
simeco en killingspree, kunnen jullie claimen? een van jullie is namelijk geinfecteerd gok ik en dat kan een groot gevaar opleveren voor mijn jongere dorpsgenoten.
 
Bovenaan