[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.449
Ik ben ijzeren Heijn, dus mij lynchen zou echt heel dom zijn.

Vandaar Candiu duidelijk wolf en Rob wellicht dus ook.
 
Reactiescore
994
Ik ben ijzeren Heijn, dus mij lynchen zou echt heel dom zijn.

Vandaar Candiu duidelijk wolf en Rob wellicht dus ook.
“De IJzeren Hein kan wél geïnfecteerd worden, aangezien een infectie geen dodende actie is.”

T pleit je niet vrij.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik ben ijzeren Heijn, dus mij lynchen zou echt heel dom zijn.

Vandaar Candiu duidelijk wolf en Rob wellicht dus ook.
waarom speel je dan zo wolfs
 
Reactiescore
397
Aangezien laila de enige informatie is die we hebben aangezien ze vos was, volgende post:
nee niet bang hoor.
ik vroeg me alleen af waar hij die verdediging zag. aangezien ik niks tegen was gekomen.
mijn verdachten lijstje, eigenlijk hoort eigenlijk iedereen hier nog in.
nonkel
speeder
duvel
bappos

twijfel
ks
dash

hier heb ik eigenlijk goed gevoel bij
candiu
mike

de rest niet gehoord of niet opgevallen
Aangezien ze hier twee mensen op goed zet, vermoed ik niet dat ze die heeft opgevraagd als vos zijnde aangezien ze dan een derde naam zou hebben (tenzij ze natuurlijk .Time erbij had gezet, wat zou kunnen). Ze geeft hier vier verdachten aan dus de kans is aanwezig dat hier een wolf tussen zit en ze als antwoord ja heeft gekregen. Wie heeft ze dan opgevraagd? Ik vermoed in elk geval Nonkel en Speeder naar aanleiding van deze posts:
wie had jij in gedachten dan?

ik zelf zat meer richting nonkel te denken. komt met een paar post binnen vallen alsof tie gehaast is maar wel gelijk met een lynch stem.
ik ga voor speeder

als ik een keus moet maken heb ik een slechter gevoel bij speeder dan bij time

Daarnaast stemde ze vandaag op nonkel, die dus burger blijkt te zien. Vandaar dat ik voor nu op Speeder stem.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vorige keer dat hij wolf was ging hij ook trollen in het begin
je weet dat dit je nog steeds enorm verdacht maakt bappos aangezien

1) je de spotlight op mij schijnt op dag 1
2) ik nog in geen enkel potje wolf ben geweest wat dit dus helemaal prachtig maakt???

praat je hier maar eens uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vandaar dat ik voor nu op Speeder stem.
spieder en bappos beide mooie doelwitten

spieder hing er bijna eerste lynchke in, moest hij wolfje blijken te zijn kunnen we direct al een paar goedjes aanduiden (weet niet of de oorspronkelijke stemmers op hem nog leven??)
 
Reactiescore
994
spieder en bappos beide mooie doelwitten

spieder hing er bijna eerste lynchke in, moest hij wolfje blijken te zijn kunnen we direct al een paar goedjes aanduiden (weet niet of de oorspronkelijke stemmers op hem nog leven??)
Nee die hebben we niet meer onder ons.
 
Reactiescore
397
Daarnaast stemde ze vandaag op nonkel, die dus burger blijkt te zien. Vandaar dat ik voor nu op Speeder stem.
Zie enkel nergens informatie staan over wat ze de tweede dag heeft verkregen, dus wellicht dat ze toch enkel goedjes heeft gevonden.

Overigens zie ik ook dat ze bappos in bovenstaande post en vandaag benoemde.
 
Reactiescore
994
Aangezien laila de enige informatie is die we hebben aangezien ze vos was, volgende post:

Aangezien ze hier twee mensen op goed zet, vermoed ik niet dat ze die heeft opgevraagd als vos zijnde aangezien ze dan een derde naam zou hebben (tenzij ze natuurlijk .Time erbij had gezet, wat zou kunnen). Ze geeft hier vier verdachten aan dus de kans is aanwezig dat hier een wolf tussen zit en ze als antwoord ja heeft gekregen. Wie heeft ze dan opgevraagd? Ik vermoed in elk geval Nonkel en Speeder naar aanleiding van deze posts:



Daarnaast stemde ze vandaag op nonkel, die dus burger blijkt te zien. Vandaar dat ik voor nu op Speeder stem.
Oke klinkt plausibel, maar ik hoor je (weer) niet over bappos. Die staat er toch echt ook tussen.
en dat je laila’s post bekijkt en dan op speeder uitkomt. Maar hij staat er niet voor niets tussen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nee die hebben we niet meer onder ons.

dat is verdorie snel opgezocht

of wist je dat vanbuiten omdat dit in de wolvenchat meermaals besproken is om hun als eerste te lunchen candiu en weet je daarom dat ze eruit zijn????
 
Reactiescore
1.449
je weet dat dit je nog steeds enorm verdacht maakt bappos aangezien

1) je de spotlight op mij schijnt op dag 1
2) ik nog in geen enkel potje wolf ben geweest wat dit dus helemaal prachtig maakt???

praat je hier maar eens uit
Waar lul je over.
Ik heb niks over je gezegd op dag 1
 
Reactiescore
994
dat is verdorie snel opgezocht

of wist je dat vanbuiten omdat dit in de wolvenchat meermaals besproken is om hun als eerste te lunchen candiu en weet je daarom dat ze eruit zijn????
Nee, dat heet notities bijhouden. En even snel scrollen en geen Time meer tegenkomen :like:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
mijn citaat staat er bappos je moet enkel maar doorklikken en je komt er op uit??

deze openlijke verbazing om mijn argument af te schilderen als leugen maakt je UITERST verd8
 
Bovenaan