[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Jawel. Zie hierboven
En nee ik verdedigde Niels nergens. Alleen jullie non argumenten van over Niels vond ik op niks trekken. Kom met betere en ik had er misschien ook op gestemd.

Ik heb vandaag een drukke vandaag gehad. Mijn excuses, maar gelijk ook niet. Want ik heb ik 3post in mijn ogen meer aangebracht dan anderen.

Waarom en hoezo? Ik zie net het omgekeerde.

Just did

Waarom was je nog zo laat online mike, ik maak mij zorgen.
 
Reactiescore
1.525
het vragen van mij naar een verweer (wat je niet had hoeven doen) was een list en geeft mij alleen maar sterker het gevoel dat je wolf bent en de noodzaak voelde je te verdedigen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
spieder jij hebt een wolvenval gezet, klasse
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@bappos wat vind jij van medewolf mike? Speelt hij verdacht?
 
Reactiescore
1.577
eens spieder ik wil serieus spelen maar niemand heeft argumenten dus ik kan me zelfs niet verdedigen en dat terwijl ik overduidelijk goedjesgedrag vertoon
 
Reactiescore
1.577
Vooral @Candiu speelt weer heel irritant en betweterig maar ik heb van haar nog geen enkele bijdrage gelezen die naam waardig, ze lijkt famdecibel wel

@materlotti kan ik weinig kwalijk nemen die is gewoon niet zo goed in het spelletje en @Calamus Incendium heeft na een luckyshot last van het materlotti syndroom
 
Reactiescore
1.804
nee ik denk niet dat bappos wolf is
Wie dan wel daar heb ik het raden naar
 
Reactiescore
1.486
ik ben 99% zeker dat bappos wolf is

daar heb ik mijn redenen voor
Onzin dus. Als je zeker was had je wel 99 procent gezegd, je weet het dus niet zeker.
De kans is dus 50 procent, immers ben ik het wel of niet.

Bij deze ik ben het niet, dus vertel maar wie die 1 procent is dan hebben we een wolfje wellicht.
 
Reactiescore
1.804
Ondanks het feit dat bappos zichzelf dramatisch verdedigt geloof ik hem
 
Reactiescore
723
Waarom was je nog zo laat online mike, ik maak mij zorgen.
Ik citeer graag mezelf leidende in het vorige potje waarbij ik eveneens dinsdagavond niet thuis ben. (Door hobbies bijvoorbeeld) En als we daar nu gezellig "vergaderden" achteraf, dan ben ik laat thuis ja.


eens spieder ik wil serieus spelen maar niemand heeft argumenten dus ik kan me zelfs niet verdedigen en dat terwijl ik overduidelijk goedjesgedrag vertoon
Nonkel jos
Komt met snel een stem daarstraks (op mij omdat ik mod ben) om in diezelfde post te vragen om iemand hem een samenvatting te geven.
Nu komt die op duvel met te laat reden.
Verder nergens te zien.
ik kan geen wolf zijn want ik ben duidelijk een goedje
vandaag kan ik idd niet verder op jou, deze reden van mij gaat niet meer op. We zijn inmiddels een dagje verder en er is al meer gezegd. Ik ga dus even opzoek naar iets anders, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd.
 
Bovenaan