[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
993
Nonkel Jos of Dashba is wolfje, maar wie?
Als dit de info is, zou het zo maar beiden kunnen.
Dash is gemakkelijk BM geworden zonder de zienerrol.

Er is niet specifiek een reden voor 1wel en de ander niet.
 
Reactiescore
993
Duvel, negeer Mohniels. TSC forum ligt weer stil..dus hij moet wat ;-)
 
Reactiescore
397
Dus de wolfjes zitten hier tussen want geen lunch?

en ja ik weet, er zijn meer opties…maar ik hekel inactieve spelers op dag 1 enz..
Niet alle wolven zullen wel inactief zijn dus lijkt me sterk. Bengel of oudste en misschien infectie. Infectie zou enkel logisch zijn als de infectie wolf bijna op lynchen stond. Aangezien Time er vrij overtuigend uitgaat En er geen last minute stemmen zijn, lijkt mij dit niet het geval. Daarnaast jageractie (hetgeen Time claimde) voor infectie dus dit zou ook niet een eventuele infectie verklaren.
waar zie jij n verdediging van duvel?

wat is jouw argument om op hem te stemmen?
Het klinkt hier dat je bang bent dat jouw reactie gezien wordt als een verdediging. Ik zou graag willen weten welke verdachten er bovenaan jou lijstje staan.
 
Reactiescore
1.383
bijzonder hoe er veel mensen zoals miketijger en dash hun stem op mij zetten en na de deadline mij vergeten zijn en op een ander stemmen? hoezo dat jongens?
 
Reactiescore
1.383
overigens is het vrij logisch waarom er geen luns was en zijn de mensen die dit afdoen als "huh er kan nog geen infectie hebben plaatsgevonden" natuurlijk verschrikkelijk verdacht met hun domme opmerking na al die jaren wvw.
 
Reactiescore
1.770
mag ik jullie er allemaal op wijzen dat ik denduvel als eerste gevangen had

god wat ben ik goed in dit spelletje
 
Reactiescore
1.383
ik ben overigens bewezen goedje, ik kan verwerpelijken als nonkel jos en dash aanwijzen als wolfkes
 
Reactiescore
556
Niet alle wolven zullen wel inactief zijn dus lijkt me sterk. Bengel of oudste en misschien infectie. Infectie zou enkel logisch zijn als de infectie wolf bijna op lynchen stond. Aangezien Time er vrij overtuigend uitgaat En er geen last minute stemmen zijn, lijkt mij dit niet het geval. Daarnaast jageractie (hetgeen Time claimde) voor infectie dus dit zou ook niet een eventuele infectie verklaren.

Het klinkt hier dat je bang bent dat jouw reactie gezien wordt als een verdediging. Ik zou graag willen weten welke verdachten er bovenaan jou lijstje staan.
nee niet bang hoor.
ik vroeg me alleen af waar hij die verdediging zag. aangezien ik niks tegen was gekomen.
mijn verdachten lijstje, eigenlijk hoort eigenlijk iedereen hier nog in.
nonkel
speeder
duvel
bappos

twijfel
ks
dash

hier heb ik eigenlijk goed gevoel bij
candiu
mike

de rest niet gehoord of niet opgevallen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
bedankt laila ik ben zoals je ook opmerkt onmogelijk verdacht
 
Reactiescore
1.577

dit is trouwens zo'n typische wolvenpost waarmee denduvel ook blijk geeft van voorkennis - zo van 'shit (nu ligt er toch wel een goedje uit zeker)', terwijl het resultaat nog niet was gepost

het ligt er vingerdik op maar als jullie liever een goedje lynchen be my guest
 
Bovenaan