Combino Pastasaus
Beste Spelleider 20/21
- Reactiescore
- 1.902
@ks ik ben het eens met je stem op rob hij lijkt te freewheelen door dit potje, erg verdacht
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Nee, jou aan t bekritiseren..Bappos aan het beschermen?
Klopt op Mike, maar mn /Mike is weg zie ik nu.
Nee, jou aan t bekritiseren..
slechtjes: ieder die én op time. En op duvel stemde om nutteloze redenen.
Materlotti ( zet 3 stemmen vandaag?)
Bappos
Speeder
Nonkel
Simeco combino ( eerder inactief)
alleen Ks Valt daar voor mij nog buiten
bedoel je dit??dit is trouwens zo'n typische wolvenpost waarmee denduvel ook blijk geeft van voorkennis - zo van 'shit (nu ligt er toch wel een goedje uit zeker)', terwijl het resultaat nog niet was gepost
het ligt er vingerdik op maar als jullie liever een goedje lynchen be my guest
ThanksGrappig hoe candiu genoeg tijd heeft om posts terug te halen van mensen die wel met het potje bezig zijn, maar zelf geen enkele nuttige inbreng heeft.
Ja, maar ik hou deze nuttige info voor mezelf. Ik schijn daar goed in te zijnIemand de stand bijgehouden?
bedoel je dit??
Klein beetje vooruit, maar Duvel is zo..onhandig, vergeetachtig en denk dan niet na over de consequenties van zijn “shit”.1. niet stemmen en dan 2 minuten na de DL 'shit' posten, dat lijkt op indekken - hij had namelijk tien minuten voor de DL nog Time verdedigd
2. er was geen lunch, dat maakt de kans groter dat een niet-stemmer een wolf is
op dag 1 zijn dat geen slecht argumenten
Klein beetje vooruit, maar Duvel is zo..onhandig, vergeetachtig en denk dan niet na over de consequenties van zijn “shit”.
de geen lunch, heeft nog meer opties nonkel