[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
993
Mijn gevoel zegt anthraxxol
Dit is zonde Mike..die valt al dood vanavond.

Wat voor gevoel krijg jij al bij 3 posts van hem?

Het maakt je er niet geloofwaardiger op..
 
Reactiescore
693
Ik ben het even kwijt

Ik had andere dingen van hem verwacht, zelfs met zijn korte posts elk potje, lijkt het mij raar.
Het kan ook aan mij liggen. Dus vandaar dat ik ook anthraxxol plaats, evenals omdat ik niet akkoord ben met de huidige stemming.
 
Reactiescore
1.383
ik vind mike en laila erg raar stemmen, jullie zijn in de war of hebben het over lolbroeken maar stemmen zelf ook als ‘lolbroek’
 
Reactiescore
397
normaal ben je actiever en zoek je mee en kom je met argumenten.
nu ben je meer op de achtergrond en komt af en toe met een post waarin je anderen naar bevindingen vraagt.
Moet het wvw'en nog een beetje in mijn systeem krijgen, vergeet steeds dat ik mee doe. Daarnaast is de kwaliteit van het potje hoger dan ik gewend ben en kan ik dus nog niet veel opmaken uit de posts van anderen tot noch toe.
 
Reactiescore
1.577
ik vind het verdacht dat candiu en laila zich blijven verschuilen achter "lolbroeken" en "getroll"
daarmee lijken ze zichzelf een alibi te willen geven om vooral zelf niet serieus te gaan spelen

heel wolfs
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
ik vind het verdacht dat candiu en laila zich blijven verschuilen achter "lolbroeken" en "getroll"
daarmee lijken ze zichzelf een alibi te willen geven om vooral zelf niet serieus te gaan spelen

heel wolfs

Goed gezien
 
Reactiescore
993
Ik ben het even kwijt

Ik had andere dingen van hem verwacht, zelfs met zijn korte posts elk potje, lijkt het mij raar.
Het kan ook aan mij liggen. Dus vandaar dat ik ook anthraxxol plaats, evenals omdat ik niet akkoord ben met de huidige stemming.
Dat kan, hebben meer mensen

maar met een stem op anthrax ga je het niet vinden.

En ben je het alleen niet eens met de stemmen op jou? Of ook niet met de stemmen op bappos en nonkel?
 
Reactiescore
993
Reactiescore
693
ik vind mike en laila erg raar stemmen, jullie zijn in de war of hebben het over lolbroeken maar stemmen zelf ook als ‘lolbroek’
Tja, misschien nadat ik er een nachtje over heb geslapen.

Dat kan, hebben meer mensen

maar met een stem op anthrax ga je het niet vinden.

En ben je het alleen niet eens met de stemmen op jou? Of ook niet met de stemmen op bappos en nonkel?
Dan ben ik nog het meest akkoord met de stemmen op jou.
nonkel geef ik nog voordeel van twijfel. Hoelanger hoe meer goed.
qua verloop stemming gisteren denk ik ook niet echt dat bappos wolf is. Anders zou het er vgm nog sneller van bappos zijn weggedraaid dan het nu gebeurde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Nee jij bent nog geloofwaardig met je “nonkel of dash”. En dan voor bappos gaan. :p

Ik ben niet geloofwaardig omdat ik zeg of die, of die en dan een slechtje eruithaal en dan verder ga theoriseren, ipv me zoals jij alleen maar vragen stelt en alles afdoet dat andere trollen en niet goed spelen?

Hou op zeg :redface: :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.383
ik moet zeggen het trollen van sommigen hier maakt het erg moeilijk waarvoor chapeau. neemt niet weg dat ik daardoor alleen miketijger en candiu erg rare beslissingen zie nemen.
 
Reactiescore
993
Ik ben niet geloofwaardig omdat ik zeg of die, of die en dan een slechtje eruithaal en dan verder ga theoriseren, ipv me zoals jij alleen maar vragen stelt en alles afdoet dat andere trollen en niet goed spelen?

Hou op zeg :redface: :redface: :redface: :redface:
Ik heb niks tegen je?


Waarom bappos
hij probeerde op dag 1 al de spotlights richting mij te werpen met een theorie, maar omdat niemand er in mee ging heeft hij die los gelaten ipv voet bij stuk te houden

heel wolfs
Goed gezien Rob, Bappos

Maar 3 posts, is jouw manier van verder theoriseren…excuseer mij dat ik dat snel vond gaan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ik heb niks tegen je?






Maar 3 posts, is jouw manier van verder theoriseren…excuseer mij dat ik dat snel vond gaan.

Verlicht ons dan eens met wie volgens jou nu echt wolf is en waarom.
 
Reactiescore
1.449
Miketijger en Rob wolven lijkt mij.

Miketijger maakt zichzelf steeds verdachten, Rob probeer ondertussen de afleiding erin te brengen met dingen als gewichtsklasse.
 
Bovenaan