[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #331 Tuinfeest van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.271
dus eh, het EK is bijna klaar? zullen we weer?
 
Reactiescore
338
Misschien moeten we dan een nieuwe inschrijvingslijst doen? Want denk niet dat iedereen nog gaat kunnen?
 
Reactiescore
338
Zal voor dit weekend worden uiterst maandag, maar ik stuur ieder een pm :D
 
Reactiescore
2
Dit is lang geleden zeg. Voor de oudjes, ik speelde altijd op Eucalyptus Sunrise, van potje 1 tot 100nogwat haha. Ga dit in de gaten houden, leuk om weer eens een keer mee te doen!
 
Reactiescore
1.271
Dit is lang geleden zeg. Voor de oudjes, ik speelde altijd op Eucalyptus Sunrise, van potje 1 tot 100nogwat haha. Ga dit in de gaten houden, leuk om weer eens een keer mee te doen!
amai dat account ken ik nog wel ja.
 
Reactiescore
338
Ik zou graag willen, maar weet niet als ik de tijd er voor op kan brengen en daarmee het spel bederf. Dus hoop elke avond wel actief te zijn, maar daarmee ben je niet actief genoeg voor een wvw potje lijkt me.

Er zijn wel meerder die enkel 's avonds echt actief zijn.


Ik moet wel zeggen dat ik komende weken zelf geen tijd heb, dus als iemand anders een potje wil organiseren mag dit ook.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Er zijn wel meerder die enkel 's avonds echt actief zijn.


Ik moet wel zeggen dat ik komende weken zelf geen tijd heb, dus als iemand anders een potje wil organiseren mag dit ook.
Dat zou kunnen, maar ik zou het vervelend vinden als ik de boel ophou en/of de speel style beinvloed door inactiviteid te tonen bij een spelletje waar toch best wel een werk inzit om te lezen en te beantwoorden. Zeker voor mij is dat best wel tijd rovend om alles te lezen.
 
Reactiescore
141
Ik schrijf me in

1. Bappos
2. ItsDash
3. CI
4. Spieder
5. Rob
6. Bloedwolfje
7. Sieb
8. Dash
9. mooteman
10. Time
11. Arbeitman
12. Combino Pastasaus
13. Rinske
14. miketijger
15. Jojor
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik zie dat ik al maanden ingeschreven sta

dus ik zal ook mee doen maar @ me aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan