[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.237
Anthraxxis is ngulu's fluitbespeler

goed gespeeld goedjes we hebben ze allemaal te pakken
 
Reactiescore
1.659
Je twijfelt niet eens. Je sluit het andere duo volledig uit. Dit kan enkel maar betekenen dat we met een trio te maken hebben. Een duo zou namelijk een 50.50 gok zijn en dan kan je niet zo zelfverzekerd reageren.
 
Reactiescore
1.237
Je twijfelt niet eens. Je sluit het andere duo volledig uit. Dit kan enkel maar betekenen dat we met een trio te maken hebben. Een duo zou namelijk een 50.50 gok zijn en dan kan je niet zo zelfverzekerd reageren.
tis ez. jullie hebben beide nul input gehad. dat snap ik ook wel want dat is niet nodig

QED
 
Reactiescore
1.659
tis ez. jullie hebben beide nul input gehad. dat snap ik ook wel want dat is niet nodig

QED
of wij input hebben gehad is helemaal niet relevant in deze zaak.

je bent bezig je eigen graf te graven met je onjuistheden.
 
Reactiescore
1.237
of wij input hebben gehad is helemaal niet relevant in deze zaak.

je bent bezig je eigen graf te graven met je onjuistheden.
jawel?

we moeten kiezen uit 2 koppels die uiteraard beide fluitspeler kunnen zijn. dan is het enige waar we op kunnen gaan de inhoud?
 
Reactiescore
1.237
DenDuvel

Mijn denkpiste is de volgende:

Er staan veel stemmen op Capri. Duvel,als wolf denkt:

Alsdoende gaat Duvel op zoek naar een viabel alternatief om op te stemmen zijnde mezelf. Als Capri gelyncht wordt kan hij op hetzelfde target blijven en aanhalen:

Op deze gewiekste manier leggen 4 goedjes het loodje

Maaaaaaaaaar

de grootste reden dat ik hem verdenk is vanwege de drogreden die hij geeft wanneer hij op me stemt:


Ik sla mijzelf op de borst dat ik DenDuvel al talloze malen heb horen opperen dat hij weet dat ik vaak op die manier reageer als goedje. Waarom dan nu dezelfde redenering niet toepassen? Een andere gedachtengang? Ingefluisterde gedachten vanuit de wolvenchat?

Stem DenDuvel


kijk anthraxxol enige vorm van bijdrage. die zie ik bij jou en arbeitman niet?
 
Reactiescore
1.237
Daar heb je dan flink overheen gelezen
arbeitman heeft 14 posts, zou zo maar kunnen. Maar ik denk dat hij niet voor inactiviteit is gestraft wegens de ellende die het zou geven voor het fluitspelers duo.
 
Reactiescore
1.659
maar waarom beargumenteer je dan niet gewoon dat je liever heb dat sieb en rob het spel winnen ipv ngulu en ik?

dat zou ik een gegrond argument vinden. Nu kom je met een lading poep aan.

met bovengenoemde reden ben k het namelijk volledig eens. ik heb liever dat die 2 winnen dan dat het arrogante trio die nu doet alsof er nog maar 1 optie is de overwinning over de streep trekt als fluitspeler.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik vind dashke ook arrogant maar ik gun hem de winst

anthraxxol
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wat is motm
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
mijn excuses dan zal ik geen negatief geladen berichten jegens dash publiceren
 
Reactiescore
1.659
hoe kan iemand al benoemd worden tot motm als er nu een goedjeskoppel uit gaat

volgens mij is hier zwaar genetwerkt achter de schermen.
 
Reactiescore
1.659
nouja goed als de theorie klopt dat er een duo aan fluitspelers is, dan stem ik bij deze op prosieb

ben ik in ieder geval de morele winnaar na vandaag
 
Bovenaan