[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.449
We kunnen Den Duvel met zijn alle lynchen. Als die niet verdedigd wordt was hij dus koppel met I Like Trains.
Simpele test lijkt mij.
 
Reactiescore
994
Dat is duidelijk dan.. @bappos

duvel
 
Reactiescore
1.577
@nonkel jos Ik zou liever gewoon nu de laatste wolf lynchen.

Hoe minder spelers, hoe meer kans dat het koppel fluitspelers wint. Met deze laatste wolf te lynchen is er slechts 1 dode speler. Laat je hem leven zijn er straks misschien 4 dode spelers zonder het koppel fluitspelers.

Je gaat één of meerdere spelers kunnen schrappen voor het zijn van fluitspeler, dus dat koppeltje vinden we wel met 1 of 2 pogingen.

akkoord ja

edit: als denduvel de laatste wolf is natuurlijk
 
Reactiescore
1.577
Ik stel het volgende plan voor. Duvel is vermoedelijk de laatste wolf, maar laat ons daar de bevestiging van afwachten. Als er vanavond geen lunch gebeurt, weten we zeker dat er geen ander wolvenkoppel meer in het spel zit. En dan zijn de triootjes ook veilig.

Dat geeft alle overgebleven spelers de mogelijkheid om aan te geven aan wie ze gekoppeld zijn. Aangezien er nog minstens twee drietallen zijn (de spellijder heeft dit al bevestigd) kunnen die elkaar bevestigen en kunnen we zes personen afstrepen. Voeg daar nog rukurts holmaatje bappos aan toe en we hebben nog twee koppels over, waarvan één het fluitspelerkoppel.

Die twee overgebleven koppels laten we dan tegen elkaar duelleren tot de dood.
 
Reactiescore
1.449
Ik stel het volgende plan voor. Duvel is vermoedelijk de laatste wolf, maar laat ons daar de bevestiging van afwachten. Als er vanavond geen lunch gebeurt, weten we zeker dat er geen ander wolvenkoppel meer in het spel zit. En dan zijn de triootjes ook veilig.

Dat geeft alle overgebleven spelers de mogelijkheid om aan te geven aan wie ze gekoppeld zijn. Aangezien er nog minstens twee drietallen zijn (de spellijder heeft dit al bevestigd) kunnen die elkaar bevestigen en kunnen we zes personen afstrepen. Voeg daar nog rukurts holmaatje bappos aan toe en we hebben nog twee koppels over, waarvan één het fluitspelerkoppel.

Die twee overgebleven koppels laten we dan tegen elkaar duelleren tot de dood.
Goed plan.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik stel het volgende plan voor. Duvel is vermoedelijk de laatste wolf, maar laat ons daar de bevestiging van afwachten. Als er vanavond geen lunch gebeurt, weten we zeker dat er geen ander wolvenkoppel meer in het spel zit. En dan zijn de triootjes ook veilig.

Dat geeft alle overgebleven spelers de mogelijkheid om aan te geven aan wie ze gekoppeld zijn. Aangezien er nog minstens twee drietallen zijn (de spellijder heeft dit al bevestigd) kunnen die elkaar bevestigen en kunnen we zes personen afstrepen. Voeg daar nog rukurts holmaatje bappos aan toe en we hebben nog twee koppels over, waarvan één het fluitspelerkoppel.

Die twee overgebleven koppels laten we dan tegen elkaar duelleren tot de dood.
dit is waarom ik voor jou als burgemeesterke stemde nonkel jos
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik heb vanop mijn werk dit spelletje volledig opgelost, straks meer tijdens de middag denk ik
 

Deleted User - 487974942

Guest
Candiu lijkt me de fluitspeler te zijn. Draait gewoon mee met de wind. Gisteren moesten Westkiep en mezelf nog wolf zijn en plots vandaag niet meer omdat de rest op DenDuvel gaat. En laat DenDuvel nu net van beide onze garantie zijn op niet-wolfschap.
 
Reactiescore
994
Candiu lijkt me de fluitspeler te zijn. Draait gewoon mee met de wind. Gisteren moesten Westkiep en mezelf nog wolf zijn en plots vandaag niet meer omdat de rest op DenDuvel gaat. En laat DenDuvel nu net van beide onze garantie zijn op niet-wolfschap.
Lijkt misschien, maar is niet zo. Ik geef eerlijk toe dat ik niet 100% aanwezig ben en idd soms even mee waai met spelers die het plaatje wel goed voor zich hebben.

Als je het hebt over mijn eerdere post over mijn verdachten, waar jullie instonden...daar stond duvel ook in. Dus wat is dan je punt, dat ik vandaag voor duvel ga? Ik zeg nergens dat jullie het dus niet zijn.

Er zijn mensen die duvel er nu uitwillen om te kijken of er lunch komt. Komt die wel, dan kunnen jullie het toch alsnog zijn?

Wil je die garantie nog even verder uitleggen trouwens? Want stemmen op medewolven is niet nieuw.
 
Reactiescore
971
DUVELKE WOLFKE is al dagen duidelijk.

Laat je hem nog lunchen dan loopt elkeen van de goedjes nog het risico eruit gekegeld te worden. Ook de goedjestriootjes die er blijkbaar inzitten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
weten we dit dat de trio's goedjes zijn? dan wordt het makkelijk ja :d
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
dan vervalt zelf heel mijn theorie?
 
Bovenaan