[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
jajaajjaja
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
helemaal niet denduvel je was gezellig aan het keuvelen met je partners in crime magik en duckje in de onofficiële twsjet, je kan geen kant meer op
 
Reactiescore
971
Bappos fluitspeler idd, die moeten we morgen lynchen. Kan hij wat op zichzelf met zijn FLUITJE gaan spelen. :wink:
 
Reactiescore
338
Nee ik leid een sportclub? En die mag weer open dat geheel terzijde natuurlijk, maar men naam roepen om hem te roepen is maar zielig hoor...
 
Reactiescore
1.237
Bappos fluitspeler idd, die moeten we morgen lynchen. Kan hij wat op zichzelf met zijn FLUITJE gaan spelen. :wink:
Nee vandaag. Wolven zijn nu gezien de verhouding geen zekerheid meer. Is er geen lunch morgen zoeken we geen wolven. Kunnen we morgen weer op de fluitspeler gokken.
 
Reactiescore
1.237
Het feit dat bappos (online) nog niet reageert op deze beschuldiging bewijst mijn gelijk overigens.
 
Reactiescore
1.237
Moet 3x zijn maar zoals eerder gezegd lijkt dat me ook redelijk.
Hmmm. Even hardop denken.

1 wolf valt dood, maar de andere helft van het koppel niet. Een enkele wolf dus nog..

We mogen koppeltjes claimen. We zouden ook koppeltjes bekend kunnen maken nu om zo de eenzame wolf te signaleren.

Nog voordat we dit gaan doen, iedereen eens dat dit een goede theorie is om deze eenzame wolf te vangen?
 
Reactiescore
971
Hmmm. Even hardop denken.

1 wolf valt dood, maar de andere helft van het koppel niet. Een enkele wolf dus nog..

We mogen koppeltjes claimen. We zouden ook koppeltjes bekend kunnen maken nu om zo de eenzame wolf te signaleren.

Nog voordat we dit gaan doen, iedereen eens dat dit een goede theorie is om deze eenzame wolf te vangen?

Een heel goed plan.

@WatBlaasJeInMijnOor? is dit oké?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
wel verdorie ik ben bm jaaa

bedankt voor het vertrouwen CL
 
Bovenaan