[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
112
Wat me opvalt in al die potjes is dat niet buiten de boot willen vallen de beste tactiek is. Dus als ik nu niets zou posten zou ik het echt langer volhouden. Ondertussen heb ik wel wat stemmen mijn richting op en word ik in dit topic verdedigd door meerdere mensen. Dank <3 + kusjes emoji (bij gebrek aan)

Als ik me (met mijn 2 potjes ervaring) zou indenken zou ik ergens durven denken dat mij verdedigen makkelijk is. Hoe langer ik het volhoud hoe sneller betere spelers eruit gelynched/lunched worden en dus hoe groter de winstkansen voor wolven.

Ik stem daarom in dit geval op Killingspree
 
Reactiescore
338
Ik denk dat ik wel voor behoud op ks ga moeten gaan? Waar komen sommige hun stemmen ook vandaan, die van maligator is zelfs heel laag... Als je de moeite niet kan doen, schrijf je je dan gewoon uit. Nu goedjes eruit kegelen en dan ineens 2 met zo'n banale reden is echt niets waard
 
Reactiescore
1.491
Dat je zo'n belangrijke stem mist inclusief argumentatie, waar zelfs door een ander op gereageerd is, vind ik gek.
Killingsspree dus goed alternatief voor wolf zijnde.
 
Reactiescore
1.014
Ik ga voor speeder
je hebt me niet overtuigd
 
Reactiescore
358
Het feit dat hij in andere potjes ook zo speelt zegt natuurlijk niet dat hij niet slechtje is.

... Maar ook niet dat hij wel een slechtje is. Terwijl dat de hele theorie op hem is nu.

Speeder DenDuvel

KS 5, Duvel 6, Speeder 4.

Mis ik stemmen van rukurt, @DenDuvel @Candiu @bappos @.TimeforplanB @JokersBrain. Wellicht gemist.

Dus alsnog ga je op KS, en mis ook jij stemmen. Het misrepresenteren van de stand/wie er gestemd heeft blijf ik wolfs vinden.

KS
 
Bovenaan