[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 487974942

Guest
DenDuvel

Mijn denkpiste is de volgende:

Er staan veel stemmen op Capri. Duvel,als wolf denkt:
Damn hier kan ik geen meeloopstem op zetten want als uitkomt dat Capri geen slechtje is, ben ik de pineut.

Alsdoende gaat Duvel op zoek naar een viabel alternatief om op te stemmen zijnde mezelf. Als Capri gelyncht wordt kan hij op hetzelfde target blijven en aanhalen:
ZIEJEWEL, ik had gelijk, capri is geen wolf, we moeten problieeb hebbben
Op deze gewiekste manier leggen 4 goedjes het loodje

Maaaaaaaaaar

de grootste reden dat ik hem verdenk is vanwege de drogreden die hij geeft wanneer hij op me stemt:
HET KOMT GESPEELD OVER

Ik sla mijzelf op de borst dat ik DenDuvel al talloze malen heb horen opperen dat hij weet dat ik vaak op die manier reageer als goedje. Waarom dan nu dezelfde redenering niet toepassen? Een andere gedachtengang? Ingefluisterde gedachten vanuit de wolvenchat?

Stem DenDuvel
 
Reactiescore
1.659
Eens.

En hij is moderator.

Rob. Ook erg verdacht.vooral vanwege die . In de naam
 
Reactiescore
2.178
Ik ben verder weer bijgelezen. Excuus voor het niet stemmen. Werk he :/

Goed, de stemmen op Capri waren in ieder geval echt drama qua redenaties.

@CI Capri geeft letterlijk aan sarcastisch te zijn. Als je terug had gelezen op de eerste pagina's had je dat kunnen zien. Helemaal als je die info hebt is het duidelijk dat Capri niet serieus was. En waarom wachtte je af met stemmen tot KS begon? Als je nog niets interessants gezien hebt verder kun je die best zetten denk ik. Wacht je vandaag ook op anderen?

@Sime wilde je enkel verbloemen dat je jezelf wilde redden?

@bappos als je geen argumenten ziet ga je zelf op zoek toch? Je stem op Capri is letterlijk een volgstem omdat je zelf kennelijk niets wil doen aan wolfjes vangen. Verdacht wel.

@Time ben benieuwd waar je vandaag mee komt. Ik ben sterker onderbouwde posts van je gewend.

En grappig hoe Rob Bappos weer volgt terwijl Bappos zelf enkel anderen volgt. Dus we doen hier aan schapen van weerwolf right? Moet ik ook alvast een keuze maken voor wie ik volg?

Op Mohniels en Marrie heb ik hetzelfde te zeggen op Time. Ben benieuwd waar jullie zelf mee komen vandaag ipv stilte en een stem.

Enkel de stemmen van ILT en Prob hebben een soort van reden die legit is.

Ik verwacht 2 wolfjes tussen deze stemmen. Zitten te veel makkelijke stemmen tussen. Ik heb mijn stem nu op CI staan omdat hij gewoon leek te zoeken naar een stem aldan verdachtmaking op iemand. Stemt dan echter pas nadat hij bijval krijgt van KS om de rest van de avond te verdwijnen. Verder vind ik Bappos, en daarmee Rob, ook verdacht. Ze tillen meelopen tot een nieuw niveau.

Oke meneer stilte en geen stem
 
Reactiescore
942
DenDuvel

Mijn denkpiste is de volgende:

Er staan veel stemmen op Capri. Duvel,als wolf denkt:

Alsdoende gaat Duvel op zoek naar een viabel alternatief om op te stemmen zijnde mezelf. Als Capri gelyncht wordt kan hij op hetzelfde target blijven en aanhalen:

Op deze gewiekste manier leggen 4 goedjes het loodje

Maaaaaaaaaar

de grootste reden dat ik hem verdenk is vanwege de drogreden die hij geeft wanneer hij op me stemt:


Ik sla mijzelf op de borst dat ik DenDuvel al talloze malen heb horen opperen dat hij weet dat ik vaak op die manier reageer als goedje. Waarom dan nu dezelfde redenering niet toepassen? Een andere gedachtengang? Ingefluisterde gedachten vanuit de wolvenchat?

Stem DenDuvel

goed punt

dit is een veel voorkomende techniek van een wolf in kinderschoenen

wat denkt u van MAGIC beste siebert?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik ben verder weer bijgelezen. Excuus voor het niet stemmen. Werk he :/

Goed, de stemmen op Capri waren in ieder geval echt drama qua redenaties.

@CI Capri geeft letterlijk aan sarcastisch te zijn. Als je terug had gelezen op de eerste pagina's had je dat kunnen zien. Helemaal als je die info hebt is het duidelijk dat Capri niet serieus was. En waarom wachtte je af met stemmen tot KS begon? Als je nog niets interessants gezien hebt verder kun je die best zetten denk ik. Wacht je vandaag ook op anderen?

@Sime wilde je enkel verbloemen dat je jezelf wilde redden?

@bappos als je geen argumenten ziet ga je zelf op zoek toch? Je stem op Capri is letterlijk een volgstem omdat je zelf kennelijk niets wil doen aan wolfjes vangen. Verdacht wel.

@Time ben benieuwd waar je vandaag mee komt. Ik ben sterker onderbouwde posts van je gewend.

En grappig hoe Rob Bappos weer volgt terwijl Bappos zelf enkel anderen volgt. Dus we doen hier aan schapen van weerwolf right? Moet ik ook alvast een keuze maken voor wie ik volg?

Op Mohniels en Marrie heb ik hetzelfde te zeggen op Time. Ben benieuwd waar jullie zelf mee komen vandaag ipv stilte en een stem.

Enkel de stemmen van ILT en Prob hebben een soort van reden die legit is.

Ik verwacht 2 wolfjes tussen deze stemmen. Zitten te veel makkelijke stemmen tussen. Ik heb mijn stem nu op CI staan omdat hij gewoon leek te zoeken naar een stem aldan verdachtmaking op iemand. Stemt dan echter pas nadat hij bijval krijgt van KS om de rest van de avond te verdwijnen. Verder vind ik Bappos, en daarmee Rob, ook verdacht. Ze tillen meelopen tot een nieuw niveau.

Je doet precies hetzelfde als Candiu, maar trekt het nog verder, je gaat een dag na het weekend kritiek leveren dat er op basis van weinig iemand wordt gelynched.

Nou, nu je hebt bij gelezen, vertel me dan eens, wie had jij gepakt. Want nu is het wel heel makkelijk om hooghartig hier te verkondigen dat het stom was om op Capri te gaan. Ik sta gewoon 100% achter die beslissing.

Ik was inderdaad aan het zoeken, in tegenstelling tot jij en velen anderen. Dat ik de rest van de avond verdwenen was slaat al helemaal nergens op :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.577
mijn gevoel zegt KS

hij was de eerste die Capri opperde, omdat ze wat 'sarcastisch' deed

sorry, maar ik heb KS ook nog nooit iemand zien verdenken omdat hij/zij trollde op de eerste dag

bovendien was het echt zo'n typische stem van: ik opper iemand, verdwijn en kom pas na de DL terug --- heel wolfs dus
 
Reactiescore
561
mijn gevoel zegt KS

hij was de eerste die Capri opperde, omdat ze wat 'sarcastisch' deed

sorry, maar ik heb KS ook nog nooit iemand zien verdenken omdat hij/zij trollde op de eerste dag

bovendien was het echt zo'n typische stem van: ik opper iemand, verdwijn en kom pas na de DL terug --- heel wolfs dus

En direct na de deadline al direct Heks of Bengel opperen. Heel opvallend voor KS' spelwijz3
 
Reactiescore
397
Enkel de stemmen van ILT en Prob hebben een soort van reden die legit is.
Dag 1 heb je niet zo veel informatie. Makkelijk praten als niet stemmer.

Ik vind juist de stem van bijvoorbeeld een ILT het meest opvallend. Ik heb zelf vaak genoeg lijstjes gemaakt en ook van andere gezien waarin iets niet klopte qua telling. Als
slechtje weet je dat als je de statistieken verkeerd presenteert er een opmerking komt dat je ze verkeerd presenteert. Zijn argumentatie was minstens, misschien wel het meest, opvallend van allemaal. Een stem zonder argumentatie zetten is niet perse meer wolfs dan een stem met makkelijke argumentatie.

@nonkel jos Ik stemde niet op Capri omdat ze trollde maar omdat ze het nodig achtte haar sarcasme uit te leggen terwijl dit wel duidelijk was.
 
Reactiescore
1.238
Het is toch heks of bengel? Of DO nu. Maar er is geen infectiewolf dus het lijkt me toch een actie van een speciaaltje.
Ben je nu bewust dom/ontwetend?

slet is ook een optie, al meermaals hier aangehaald. waarom zie je die optie niet als optie?
 
Reactiescore
397
Ben je nu bewust dom/ontwetend?

slet is ook een optie, al meermaals hier aangehaald. waarom zie je die optie niet als optie?
Ja, er zou een tweede slet in kunnen zitten. Waarom zoomt iedereen hier zo op in? Wat zou ik te winnen hebben als slechtje om dit te zeggen. Ik had het anders moeten verwoorden maar er zit geen infectie in -> speciaaltjesactie.
 
Reactiescore
1.238
Ja, er zou een tweede slet in kunnen zitten. Waarom zoomt iedereen hier zo op in? Wat zou ik te winnen hebben als slechtje om dit te zeggen. Ik had het anders moeten verwoorden maar er zit geen infectie in -> speciaaltjesactie.
omdat dit voor een wolf relevante info is. en aangezien jij een sterk wolf gevoel oproept bij me dit mij jouw achterliggend motief lijkt.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zat gisteren en zaterdag in de zon.
Wie niet?

Maar ik heb geen goed gevoel bij KS en Freaker Play en ook Magic speelt anders dan de vorige potjes. Echter, de laatste twee lynchen elkaar, dus dat spreekt elkaar weer tegen. Voor nu gaat mijn lynch dus naar KS, omdat hij wel heel stellig is van zijn bengel en heks, terwijl er echt wel meer opties zijn. Puur gevoel verder.
 
Reactiescore
1.659
killingspree zaait enkel maar verwarring hij weet altijd perfect elke meest onrealistische optie aan te kaarten en dit te vervormen tot de meest logische optie.
en nu kan er maar 1 slet inzitten?
 
Bovenaan